מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אלרגיות תינוקת בת 9 חודשיםזיו18/12/2009
שלום רב,
בתי בת תשעה חודשים. בגיל 7 חודשים נתנו לה לטעום יוגורט ותוך דקות הופיעה פריחה נוראית על כל הפנים והצוואר. בעצת הרופאה נמנענו מלתת מוצרי חלב נוספים.
לפני כמה שבועות לאחר תגובה חריפה לטחינה שבגינה הגענו לבית חולים ביצענו בדיקת אלרגיה, ונמצא שהילדה אלרגית לחלב, ביצים, סויה, טחינה ושומשום. הרופאה ציינה שהרגישות גבוהה ביותר וציידה אותנו במזרק דחף ותרופות מתאימות.
שתי סוגיות מטרידות אותנו ונשמח לשמוע את עצתך- אני עדיין מניקה אך ברצוני להפסיק. לדברי הרופאה אין שום סיכוי שהתינוקת תסכים לקבל את הפורמולה החליפית (ללא סויה או חלב). האם זהו גם נסיונך?
בנוסף, כיצד ייתכן שהתינוקת אוכלת בלי בעיה ביסקוויטים המכילים חלב? לאחר הבדיקה עברתי על כל מוצרי המזון שהיא אוכלת והופתעתי לגלות שסוג אחד מכיל חלב רזה.
תודה ושבת שלום!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלית
ד``ר בן רנר18/12/2009את צודקת כנראה שלא כל התבחינים משמעותיים ולכן יש לבצע מבחן תגר לאחר תבחיני העור במקרים של ספק . בקשר לטעם צודקת הרופאה כי הטעם נורא בלשון המעטה.אפשר לנסות נאוקט אבל קודם לחזור על הברור .אשמח לעזור לך שבת שלום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לחיטהרון16/12/2009
שלום... אני חושד שיש לי רגישות לחיטה.
מכיוון שאין לי זמן לבדוק את הנושא בחודש הקרוב אולי תכלו לעזור לי בפורום זה.
אני סובל ממעין פריחה מתקלפת (אדמומיות) באזור הפנים בלבד.
רציתי לדעת האם זה יכול לנבוע מרגישות ללחם???
אני הפסקתי עם צריכת גלוטן מזה שבועיים והאדמומיות נעלמה.
אחרי אותם שבועים צרכתי חיטה. והאדמומיות חזרה במקצת.
וכעת אני חזרתי לצום מחיטה.
שאלתי היא האם האדמומיות הזאת יכולה לנבוע מרגישות לחיטה או שזהו צירוף מקרים בלבד.
כן, אני יודע שעלי ללכת לרופא לבדיקה. ואעשה זאת בהקדם.
שאלה נוספת היא האם עלי לצרוך חיטה לפני בדיקת אלרגיה או רגישות? על מנת לקבל תוצאות אמינות יותר...
בתודה מראש רון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רון
ד``ר בן רנר18/12/2009במהות יש לבצע בדיקה.לפילוסופיות אין מקום ברפואה תכליתית.אם נח לך ללא חיטה אין מניעה להמנע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- IgA deficency, אלרגיות והשלכותיהםיהונתן16/12/2009
יש אצלי בעיה של Iga defieceny. בנוסף יש אסטמה ואלרגיות שמתפרצות מדי פעם בהתקפי נזלת ממושכים.
1)האם יש לי בעיה לקבל עכשיו את החיסון לשפעת החזירים? ידוע לי שיש לי בעיה עם זריקות מסוג גמא גלובולין.
2)ובמה בדבר חיסון לנזלת אלרגית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יהונתן
ד``ר בן רנר18/12/2009חסר של IGA הוא נפוץ מאד ובד"כ ללא השלכות.ניתן ורצוי לקבל את החיסונים .לחיסונים האלרגים אים קשר לIGA ואם אצה מועמד לחיסון אין בעיה. רק בזמן קבלת מנת דם עליך להודיע שהנוגדן חסר !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אלרגיה ?א14/12/2009
שלום,
בתי בת 7 חודשים.
ניזונה עד 4 חודשים מהנקה בלבד. לאחר מכן שולב בקבוק אחד של תמ"ל ביום. לאחר יציאות מיימיות וירוקות משך חודשיים, כאבי בטן ובדיקת צואה בה נתגלו לויקוציטים המליצה הרופאה לעבור לנוטרמיגן בגלל שחד לאלרגיה לחלב.
במקביל ניסינו בחודשיים האחרונים לתת טעימות לקטנה. כל פעם מספר כפיות של גזר מבושל. ראינו החמרה בכאבי הבטן והפסקנו. כל שבועיים ניסינו שוב.
אתמול שוב ניסינו ושוב לא ישנה כל הלילה בגלל כאבי בטן.
האם יכול להיות שזה מה שקורה לה מ- 3 כפיות של גזר מבושל ?
לנסות ירק אחר ? משהו מומלץ ? בדיקות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אלרגיה ?
ד``ר ולרי טפליצקי15/12/2009במקרים כאלה של אי וודאות כדאי לפנות לאלרגולוג ולבצע טסטים גם בגיל הרך ביותר.
לא תמיד הפרעות שינה קשורות למזון,
גזר גורם לאלרגיה לעתים מאוד מאוד רחוקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלב סויה רגישות לפוליםגל14/12/2009
שלום רב,
אני רגישה לפולים. האם זה מסוכן לשתות חלב סויה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חלב סויה רגישות לפולים
ד``ר ולרי טפליצקי15/12/2009אם מדובר ברגישות לפול בצורת G6PD - מותר לאכול סויה ולשתות משקה סויה.
אם מדובר ברגישות אלרגית לפול עם הופעת פריחה ונפיחות אחרי אכילת פול, צריך להיזהר גם מסויה ולבדוק אלרגיה לסויה אצל אלרגולוג. יתכן ובטסט תמצאי לא אלרגית ותוכלי לאכול סויה ולשתות משקה סויה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- IGEללי13/12/2009
האם תוצאה של 340 היא גבוהה או בגדר הנורמה?והאם זה שהבדיקה נלקחה תחת מינון של 20 מילגרם פרדניזון זה מטעה את התוצאה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר IGE
ד``ר ולרי טפליצקי14/12/2009זה מעל הנורמה ופרדניזון יכול כנרא להוריד את התוצאה. לא ידוע באיזה מידע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז זה אומר
ללי14/12/2009שיש לי אלרגיה חזקה?
את הפרדניזון דרך אגב לקחתי גם בגלל אלרגיות ואסטמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה אומר IGE TOTAL גבוה
ד``ר ולרי טפליצקי15/12/2009זה חשוב לקביעת מינון של תרופות זולאר לחולים עם אסטמה קשה.
בנוסף זה מדגיש את חשיבות של אלרגיה כסיבה לאסטמה וצורך לטפל באלרגיה כדי לשפר מצב של אסטמה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בנוגע לקרדית האבקאסף12/12/2009
היי,שמי אסף ואני בן 14 ויש שאלה קטנה.
אני אלרגי כבר 4 שנים לקרדית האבק ואני לא נפטר ממנה.
יש איזו תרופה מסויימת שתעביר לי את האלגריה?אם לא היא תעבור לבד?.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם אלרגיה תעבור לבד?
ד``ר ולרי טפליצקי13/12/2009אנחנו יודעים שברוב המקרים אלרגיה נשאפרת לשנים רבות. היא יכולה להחלש עם הזמן וגם להתחזק.
ניתן למדר אותה בהחלט עם טיפול נגד אלרגיה שהוא טיפול סביבתי , תרופתי וחיסוני.
הטיפול הסביבתי הוא יעיל ביותר על ידי הוצאת שטיחים, שאיבת אבק ממזרן וכרית ומושבים במכונית.
לגבי טיפול תרופתי וחיסוני צריך להתיעץ עם אלרגולוג ביעוץ ישיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לא ברור למה?שרון12/12/2009
שלום ד"ר
לפני מספר חודשים הופיעה לי פריחה על הלחיים, ביצעתי בדיקות אלרגיה למזון לא מצאו כלום ביצעתי בדיקות נוספות ויש לי אלרגיה לפרגרנס וקרדית האבק , החלפתי את כל מוצרי הקוסמטיקה להיפואלרגני ואני כבר לא משתמשת בבשמים הבעיה שלי היא כזאת בחנתי את העור שלי מתי מופיעה לי הפריחה הפסקתי להתאפר ושמתי לב כשאני שמה סומק או כל איפור אחר האלרגיה חוזרת מה שאני לא מבינה איך זה יכול להיות.? הרי במוצרים האלה אין פרגרנס לדעתי אני אלרגית לעוד מרכיב שנמצא במוצרי הקוסמטיקה קיבלתי הפניה לביצוע בדיקת אלרגיה קוסמטית מקיפה כשהגעתי לפרופסור הוא אמר לי שהבדיקה מאוד יקרה ולא בכל בית חולים מבצעים אותה בקיצור אני אובדת עצות האם ידוע לך היכן אפשר לבצע טסטים לקוסמטיקה?? והאם הבדיקה הזאת מדויקת.? דרך אגב התקשרתי למרפאה כדי להגיע אליך נאמר לי שבראשון אתה לא עובד עם כללית רק עם מכבי אז לצערי אצטרך להסתפק בתשובה שלך פה..
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שרון
ד``ר בן רנר12/12/2009אני מבצע הן בכללית והן במכבי תור בכוכבית 2700 ( כללית) או במרפאתי הפרטית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי מטלפסט 180 מ"גאוהד12/12/2009
מזה כ5 חודשים אני סובל מאלרגיה שמקורה אינו ידוע, התופעות פריחה בצקתית בכל חלקי הגוף ולעתים בפנים. אני בהמתנה לפגישה עם אלרגולוג ועד אז קיבלתי טלפסט 180 מ"ג. התחילו להופיע לי סימני חולשה, רעד (כמו התחלה של שפעת) וכאב ראש נוראי. האם להפסיק לנטול את התרופה ? מה לעשות עד אז ? אני חושש ששוב תתפשט הפריחה לפנים אם אפסיק..מה עושים ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוהד
ד``ר בן רנר12/12/2009התופעות יכולות לנבוע מהתרופה ולכן הפסק אותה ותתרשם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקת קורטיזון לאלרגיה (כמה שאלות)נועה11/12/2009
שלום, אודה לך אם תוכל לענות למספר שאלות,
1. אתמול קיבלתי זריקת קורטיזון בישבן לאחר שאובחנתי עם אסטמה של העור, תוך כמה זמן תתחיל ההשפעה של הזריקה? לכמה זמן היא אמורה להשפיע?....
2. מאז הזריקה אני מרגישה שהגירוד רק נהיה חמור יותר(המצב הורע) .. האם זה דבר טבעי??...
3. שמתי לב שהגירוד מתחיל תמיד -מגב כף הרגל- כמו מעין "זרם", הגירוי הוא בלתי נסבל..
גם אם אני מגרדת וגם אם לא, זה עובר לשאר המקומות בגוף בעיקר לגב...זה משהו שמוכר לך?
4. האם מותר לשתות אלכוהול יומיים לאחר הזריקה?..ובמשך הטיפול?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נועה
ד``ר בן רנר12/12/2009פני לרופא שנתן לך את הטיפול התלונות מורכבות מדי וללא פרטים מדויקים אאני יכול ליעץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול שלא פוסקמיכל10/12/2009
שלום שמי מיכל
אני בת 28 בריאה.
בחודש- חודשיים האחרונים אני סובלת משיעולעם ליחה. השיעול מגיע בהתקפים, יום יכול לעבור רגיל ולפתע מתחיל השיעול ולמשך שעות לא עוזב... מרוב שיעול אף הקאתי מספר פעמים.
מעולם לא עברתי אבחון לאלרגיות, האם זה נשמע כמו אלרגיה או קירור שלא עוזב?
המון תודה
ויום טוב
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיכל
ד``ר בן רנר12/12/2009רצוי לבדוק גשי למרפאה אלרגית במקום מגוריך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת אלרגיתיעל10/12/2009
שלום,
האם נזלת אלרגית כרונית שנמשכת שנים רבות ולא מטופלת עלולה להתפתח לאסטמה עם הזמן (כשיש במשפחה)?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירב
ד``ר בן רנר12/12/2009בילדים התשובה חיובית.בגילמבוגר אין הוכחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוק בן 4.5 חודשים אלרגי לפירותנטלי09/12/2009
שלום,כאשר בני אוכל ירקות לא קורה לו כלום וגם כאשר הוא אוכל אבוקדו לא קורה לו כלום אך כאשר הוא אוכל בננה או תפוח או אגס מייד נוצר לו בעין ימין למטה נפיחות ואדום,שמתי לב שזה קורה בשלושת הפירות הנ"ל אך כאשר הוא אוכל מהתפוח והאגס זה נראה חמור יותר כלומר יותר נפוח ואדום,ואחרי שאני מסיימת להאכיל אותו 5 דקות אחר כך הכל נעלם כאילו כלום לא היה,מה זה יכול להיות? האם הוא אלרגי לסוכר? או מתוק? האם אני צריכה לפנות למומחה? האם להמשיך להאכיל אותו פירות למרות התגובה האלרגית? או להפסיק לפחות עד גיל חצי שנה ולנסות שוב?אני מציינת שהוא נבדק כבר ע"י רופאת הילדים שלו אך אין לה תשובה על כך,ואני מציינת שהפירות לא נוגעות לו באיזור העין בזמן ההאכלה, ואני מציינת שהתחלתי בגיל 4 חודשים את הפירות הנ"ל ורק לאחר מכן התחלתי עם הירקות והאבוקדו,אולי יש קשר?
סליחה על כל השאלות הרבות ועל האורך אך אני פשוט מודאגת ולא יודעת ממה זה נובע?
תודה רבה מראש נטלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בננה או תפוח או אגס
ד``ר ולרי טפליצקי10/12/2009נדיר מאוד למצא אלרגיה אמיתית לפרות אצל תינוק בגיל 4 חודשים.
אבל ניתן בהחלט להימנע בינתיים ממתן פרות האלה.
בהמשך תראי עם התופעות חוזרות בכל זאת.
בכל שאלה של אלרגיה למזון כדאי לפנות לאלרגולוג לביצוע טסטים ויעוץ כולל אישי ישיר.
אין אלרגיה לסוכר,
שכיחה בגיל זה אלרגיה לחלב פרה, ביצה, בוטנים (במבה), חיטה, שומשום, סויה.
האם הוא מקבל משהו מאלא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר ולרי תודה רבה על תשובתך ולגבי
נטלי10/12/2009שאלתך לא הוא אינו מקבל שום דבר ממה שציינת.
אני יפסיק עם הפירות הנ"ל עד גיל חצי שנה ואז ינסה שוב לראות מה קורה, שוב תודה רבה על תשובתך המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר ולרי תודה רבה על תשובתך ולגבי
נטלי10/12/2009שאלתך לא הוא אינו מקבל שום דבר ממה שציינת.
אני יפסיק עם הפירות הנ"ל עד גיל חצי שנה ואז ינסה שוב לראות מה קורה, שוב תודה רבה על תשובתך המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר ולרי תודה רבה על תשובתך ולגבי
נטלי10/12/2009שאלתך לא הוא אינו מקבל שום דבר ממה שציינת.
אני יפסיק עם הפירות הנ"ל עד גיל חצי שנה ואז ינסה שוב לראות מה קורה, שוב תודה רבה על תשובתך המהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות לפנצילין???נטע09/12/2009
שלום ד"ר יקר.
אני בת 20 לפני כמה חודשים קיבלתי דלקת ובעקבות הדלקת קיבלתי אנטיביוטיקה דרך הפה וזה לא עזר ולכן אושפזתי וקיבלתי אוגמנטין.כמה שעות אחרי האוגמנטין קיבלתי חום. אז אמרו שאולי יש לי אלרגיה לפנצילין. כששוחררתי קיבלתי הפניה לביצוע טסט לאלרגיה לפנצילין. מה זה אומר? מה עושים בזה? וכמה זמן בממוצע יש לחכות לתור הזה?זה מרפאה מפוצצת בד"כ? אני מחכה לתור כבר חודשיים. זה לא מוזגם או שזה נורמלי? פשוט אני מפחדת לחטוף החורף עוד דלקת.אם יש רגישות אז מה עושים?
תודה רבה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות לפנצילין???
ד``ר ולרי טפליצקי10/12/2009את ממתינה בתור לביצוע טסטים לפניצילין. לשקולך לעשות סקר טלפוני בין מרפאות אלרגיה בבתי החולים ולברר איפה מבצעים בדיקה זאת הכי מהר.
לא לפחד,
קיימים אנטיביוטיקות רבות שלא משפחת פניצילין שיתאימו לכל סוז של בעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לקרם גוף היפואלרגנישמש כהן08/12/2009
שלום
גופי יבש תוצאה של גיל (79) ותרופות. לכן אני זקוק למרוח קרמים להקלה על כל הגוף. פיתחתי אלרגיה לקרמים שונים כולל אלה שאינם מכילים בושם ומוגדרים כהיפואלרגני - ציוטומקרוגול, קרם של DOVE, של דר פישר , וזלין אינטנסיס קרם, אקווה קרם של קופח .
תופעת האלרגיה מתבטאת באודם, בעקרו בנקודות, על אזורים רבים שהולכים ומתפשטים וכן גרד עד כדי שריטות ( אני חושש לפצעי לחץ מאחר ורוב הזמן אני שוכב) . המשך שימוש מוביל גם לאודם בעיניים . הרופא חשד שזה תוצאה של שימוש באופיאטים. אך הפסקה בשימוש של הקרמים מפסיקה את התופעות (אז יש גרד תוצאה של יובש, אך רמת הגרד לא גבוהה). עם התחלת השימוש בקרמים התגובה הולכת ומתפתחת עם הזמן- ימים -.עד למצב קשה.
מבקש את עזרתכם
מודה עד מאד
אורי מ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לקרם גוף היפואלרגני
ד``ר ולרי טפליצקי10/12/2009אני מציע לקחת טבליות של תרופות אנטיהיסטמיניות להקלה על הגרד,
ושימוש בשמן תינוקות על עור רטוב אחרי המקלחת להקלה על היובש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

