מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אכילת מוצרי חלב והקאותדנה20/10/2009
שלום,
בתי בת שנה וארבעה חודשים, שוקלת 8.5 ק"ג
היא מקיאה בתדירות דיי גבוהה מהיום שנולדה, בערך פעם בשבוע
בשבוע האחרון היא הקיאה ארבעה ימים ברציפות, שמנו לב שהיא אכלה יוגורטים בכל הימים הללו
היא אוכלת אוכל מוצק מגיל שבעה חודשים ושותה תחליף חלב חלבי
בנוסף, מידיי פעם מופיעים לה פצעונים קטנטנים סביב הפה, ונעלמים לאחר מספר שעות
ההקאות מופיעות בד"כ בערב ולא כתגובה מיידית לאוכל
האם יכול להיות שהיא רגישה למוצרי חלב?
איזו בדיקה צריך לבצע כדי לדעת מה הבעיה?
תודה, דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנה
ד``ר בן רנר21/10/2009קראי את התשובה הקודמת ופני למרפאה אלרגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה?מיכל20/10/2009
שלום,
גיליתי שלאחר שאני מורחת קרם גוף מסויים (על הרגליים) אני חוטפת בחילות. לאחר שאני מורידה את הקרם המצב משתפר. האם יתכן שזה אלרגיה? אין שום סימן על הרגל רק בחילות (לכן עד עכשיו אני תוהה אם זה מקרי או קשור לקרם).
במידה ואכן זו יכולה להיות אלרגיה כיצד ניתן לגלות לאיזה רכיב בקרם?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיכל
ד``ר בן רנר21/10/2009נשמע מוזר.אולי הריח מפריע? אפשר לבדוק רגישות לקרם אך התלונה של בחילות לא אופינית.גשי למרפאה אלרגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגייה למיים בטעמים.kotegh19/10/2009
שלום רב,
לאחר 3 אירועים של תגובה אלרגית חריפה שהצריכה זריקה וכדורים ניסיתי למצוא הקשר בין המקרים.... וגם הייתי 2 אצל רופא עור ועשיתי בדיקות בסיסיות אך לא הצלחנו להעלות דבר...
לאחרונה עלה במוחי הרעיון כי ייתכן ואני אלרגי ל"מיים בטעמים - של נביעות".
מכיוון שאני שתיתי בעבר הרבה פעמים |מיים בטעמים" ללא תגובה אלרגית.... עלה במוחי הרעיון שמה בקבוקים של מיים בטעמים שלא טופלו כהלכה....לדוגמה : היו הרבה זמן בשמש גורמים לי להיות אלרגי לאחד מהרכיבים.... (גם אם המשקה קורר לאחר החימום)....
זאת ספקולציה...אך האם יתתכן שיש בה הגיון כלשהו ?
תודה מראש,
מאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר kotegh
ד``ר בן רנר19/10/2009אני לא רואה קשר אבל נסה לקבל את המרכיבים מהחברה המיצרת .ייתכן וניתן לבדוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כינים:> ילדונת19/10/2009
שלום רב.
אני נערה בת 17 ובשבוע האחרון נדבקתי מכינים..
ביום שישי ניסיתי חפפתי את הראש עם שמפו מיוחד לכינים, שמתי את החומר על השיער כולו וחיכיתי עם שקית שעה על הראש...
אך זה לא עזר, ביום ראשון שוב ניסיתי לחפוף אבל עם שמפו מסוג אחר, נישארתי עם החומר רק 10 דקות על שערי, ולאחר מכן הסתרקתי עם מסרק נגד כינים.
אך גם זה לא עזר.
עכשיו ישלי עוד שמפו שהייתי רוצה לנסות לחפוף איתו, אך האם מותר לחפוף כל כך 3 ימים שהם בערך אחד אחרי השני עם חומרים שונים?? אני מפחדת שזה יזיק לי לקרקפת...
אני חושבת לנסות לחפוף עם השמפו השלישי, ואם זה לא יעזור לפנות לרופא, כי קראתי שיש עכשיו סוגי כינים שהתפתחו עם השנים ולמדו להתגבר על החומר הפעיל בשמפו נגד כינים.
אם אפשר אני חייבת לקבל תשובה דחוף, האם כדאי לנסות לחפוף פעם שלישית עם שמפו אחר תוך פרק זמן קצר כל כך??
אל תגידו לי לחכות כמה ימים או משהו בסיגנון כי אני פשוט לא יכולה...
לא היה לי כינים מאז כיתה ה' בערך, והראש שלי ממש רגיש לחומר אשר מפרישה הכינה, זה בא לידי ביטוי בכך שאני לא יכולה לישון וכל הזמן מתגרדת, אני קמה בלילה משינה כי ממש מגרד לי, ואני בקושי מצליחה לישון, זה מפריע לי בתיפקוד היומיומי....
אני כבר יומיים לא ישנה ואני לא מצליחה להתרכז בלימודים וכל הזמן מתגרדת...
בבקשה תעזרו לי כמה שיותר מהר אני כבר מיואשת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו לי דחוף!!!!!!
:> ילדונת19/10/2009או לפחות אם אתם לא יודעים, אל תתנו לי לחכות סתם.
לפחות תגידו שאתם לא יודעים או תעבירו אותי לפורום שיותר מתמחה בעיניין...
רק תענו משהו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה:> ילדונת
ד``ר בן רנר19/10/2009האם את מתכוונת לביצצי כינים הם יפלו ויעלמו לאחר סירוק. הכינים החיות ימותו לאחר חפיפה עם החומר.סבלנות.כינים זה לא סוף העולם.ייתכן ופצעת את הקרקפת וזה מה שגורם לגרד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז לא עניתה...
:> ילדונת19/10/2009לנסות לחפוף פעם שלישית בלי דאגה שיקרה משהו לעור הקרקפת??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילדונת
ד``ר בן רנר19/10/2009מיותר חכי שבןע
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לאורז?!?!אושרת18/10/2009
שלום רב,
בני בן 6 חודשים וחצי, ניזון מהנקה ולאחרונה הוספו ארוחות, פירות בבוקר ובצהריים ירקות.
אמש, הוספתי לירקות אורז מיקס שמורכב משלושה סוגים של אורז מלא. לאחר זמן מה, עניין של שעה ואולי יותר, התמלא גופו של בני פריחה, האם יכולה להיות אלרגיה לאורז?!
אם לא, אפשפש בשאר הדברים שקרו אמש ואולי אמצא את הסיבה.
תודה מראש,
אושרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה אצל תינוק
ד``ר ולרי טפליצקי19/10/2009אלרגיה לאורז זה דבר מאוד נדיר, אך ניתן לבדוק את זה על ידי טסטים אלרגיים.
יתכן גם צירוף מקרים של פריחה ואכילת אורז ללא כל קשר בינהם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד מציק מאוד באצבעות ידים וברגלימאיה17/10/2009
כבר קרוב לחצי שנה אני סובלת מגירוד באצבעות ידיים ורגליים, התחיל מ-2 אצבעות ידיים, והיום ביד ימין 3 אצבעות ,יד שמאל שתיים, ברגל ימין אצבע אחת ובשמאל בבוהן,
הגירוי גורם לפצעים קטנים ובהמשך האזור הופך למעין שחור.
ניסיתי משחות וכדורים כגון:בטאקורטן,טלפסט,אריוס,אקווה ואלוקום.ללא שיפור.
עשיתי בדיקת אלרגיה עם מדבקות בגב, נמצאתי אלרגיה לניקל, דבר שידוע לי לפני שנים, והגוף לא היה במגע עם ניקל.
מאז הבדיקה החלו גם גירודים גם בגב.
זה מאוד מציק לי ואני מעוררת בלילה מהגירודים,
בבקשה מה זה יכול להיות?
האם צריך ביופסיה עורית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרד מציק
ד``ר בן רנר17/10/2009שלום.ע"פ התאור הממצא מתאים לאקזמה דיזהידרוטית שהיא הפרעה בבלוטות הזיעה בכפות הידים והרגלים.הממצא החיובי לניקל משני.גשי למרפאת העור או לאלרגיה.הטיפול תרופתי בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה אלרגיתאיריס17/10/2009
יש לי תינוק בן שנה וחודש ונתתי לו פעם ראשונה לטעום סלק בערב כבר התחילה לו פריחה אלרגית אבל בבוקר עבר לו ועכשיו שוב חזר רציתי לדעת מה אני יכולה לתת לו להרגעה כרגע עד שנלך לרופא בבוקר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איריס
ד``ר בן רנר17/10/2009ניתן לתת טיפות פניסטיל עד לביקור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה ליתושים?עירית17/10/2009
עקץ אותי יתוש (אני משערת) ברגל לפני 3 ימים, מעבר לגירוד ברמה בלתי נסבלת (שאני מנסה לשכך בכל אמצעי החל מאלוורה, פניסטיל ג'ל וקרח) הנפיחות והאודם הגיעו כבר לקוטר של תפוז גדול. האם עלי לפנות לרופא משפחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נטלי.
ד``ר בן רנר17/10/2009התגובה תחלוף מעצמה סבלנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לנורופןריקי17/10/2009
ביתי קיבלה נורופן בעבר ולא התעוררה כל בעיה. בפעם האחרונה שקיבלה, בגיל 5, פיתחה לפתע תגובה אלרגית (השפתיים התנפחו בצורה מפחידה). האם ישנן תרופות נוספות שהיא עשויה להיות אלרגית אליהן? הבנתי שיתכן שהאלרגיה היא לחומר המשמר של הנורופן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריקי
ד``ר בן רנר17/10/2009הבנת לא נכון.הרגישות למרכיב התרופה ולא לחומר משמר .כל התרופות מסוג נוגדי דלקת עלולים לגרום לרגישות.לכן יש לנהוג משנה זהירות.ניתן להשתמש ברב המקרים באקמול.להמשך ברור פני למרפאה אלרגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוליפים ואלרגיה לאספיריןע.ע17/10/2009
שלום.
יש לי אלרגיה לאספירין שגורמת לפוליפים ואסטמה הבנתי שזאת תופעה ידועה.
אני בן 31 וסובל מאוד מהנושא הזה, האף שלי סתום באופן כמעט תמידי (לחלוטין) ואיבדתי את חוש הריח, אני משתמש בסינגולייר ומשאפים פליקסוטייד ואטרובנט רק בתקופות קשות במיוחד (את המשאפים אני שואף באף על מנת להקטין את הפוליפים) האסטמה כבר כמעט נעלמה
עברתי לפני 6 שנים ניתוח פוליפים ונדמה שהם צמחו שוב, האלרגיות התחילו רק אז.
האם יש טיפול לאלרגיה מסוג זה ? זריקות לאלרגיה או כדורים נגד אלרגיה? אני ממש אובד עצות ומרגיש שכל הגוף שלי מתפרק מזה.
שאלה נוספת וחשובה האם אלרגיות חזקות כאלו יכולות לפגןע גם בפוריות הגבר כמו שטוענים ברפואה האלטרנטיבית.
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ע.ע.
ד``ר בן רנר17/10/2009התסמונת ידוע .פנה למרפאה אלרגית להמשך ברור וטיפול.לגבי פוריות וכח גברא היה שקט .אין קשר בכלל ראה תשובתי להומאופטית שכתבה לפניך.ספורי סבתא לא חסרים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירודים אחרי מקלחתדנה16/10/2009
שלום רב,
בזמן האחרון אני מתגרדת באופן קבוע אחרי המקלחת.
אני משתמשת כבר שנים באותו סבון ומעולם לא היו לי גירודים.
ניסיתי להחליף סבון אך הדבר לא הועיל
מה יכולה להיות הסיבה?
האם יתכן שהעובדה כי אני אחרי לידה (ילדתי לפני ארבעה חודשים) קשורה?
מה ניתן לעשות על מנת להקל עלי את הגירודים (זה ממש בלתי נסבל....)
תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דנה
ד``ר בן רנר17/10/2009התופעה נקראת חרלת פיזיקאלית והיא שכיחה בסוף ההיריון או אחריו.התופעה מציקה אך תחלוף.מתי אין לדעת.ניתן להיעזר בתרופות.גשי למרפאה אלרגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם פראפנילין דאימין ppd קיים בצבעאלונה16/10/2009
עשיתי שפכטל עם כפפות לאחר מכן התחתלתי להשתעל והרגשתי רע כמה ימים לא יודעת אם זה מזה ספציפית האם בצבע של בתים יש את החומר ppd?
אשמח למענה רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלונה
ד``ר בן רנר17/10/2009PPD הוא חומר שחור ושפכטל לבן.אין קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלות לגבי טיפול חיסוני בקרדית אבקרז15/10/2009
שלום וברכה, שמי רז אני בן 23 ומתגורר בברלין ואני סובל מאלרגיה לקרדית אבק הבית.
אני מעוניין להתחיל בטיפול החיסוני בברלין, אך לשם כך יש לי מספר שאלות:
1. בברלין ישנם מספר סוגי חומרים ואני מעוניין לדעת באיזה חומר משתמשים בטיפול החיסוני בארץ בכדי שאני אוכל להמשיך את הטיפול לאחר חזרתי לארץ?
2. האם הטיפול רלוונטי אם כרגע יש צפי שלאחר כשנה של טיפול תהיה הפסקה של כחצי שנה (מתכננן טיול)??
אשמח לקבל תשובה, תודה מראש, רז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רז
ד``ר בן רנר15/10/2009עניתי לך כבר.נהגי לפי מזג האוויר.השפעת הבגדים על אסטמה עורית אפסית!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות בקרקפת-גרד,פצעים ונשיר חמורהסימה14/10/2009
שלום,
מזה תקופה של כחודשיים יש לי רגישות איומה בקרקפת שבאה לידי ביטוי על יד גרד, נשירה חמורה מאוד, ופצעים. בכל פעם שאני מגרדת את הקרקפת אני מרגישה "בלוטות החלב" בשורש שלרוב יורדות מהראש עם השיערות.
האם יכול להיות שזה קשור לאלרגיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סימה
ד``ר בן רנר14/10/2009צריך לגשת לבדיקה. במרפאה אלרגית ועור.הנשירה כנראה בגלל ההתערבות שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלוטן ושמריםאורנה14/10/2009
כיצד בודקים רגישות לגלוטן ושמרים? האם הבדיקה נעשת בקופת חולים? אשמח לתשובה שיהיה יום נפלא...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורנה
ד``ר בן רנר14/10/2009מבצעים בקופת חולים.גלוטן ע"י הרופא המטפל בבדיקת דם שמרים רק במרפאה אלרגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

