מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אלרגיה לפורמאלדהידטלי23/11/2009
בתבחיני עור נמצאתי אלרגית לחומרים רבים וביניהם פורמאלדהיד. חומר זה הינו מרכיב בחיסון לשפעת חזירים. האם אני יכולה להתחסן? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לפורמאלדהיד
ד``ר ולרי טפליצקי23/11/2009ככל הנראה החיסון לא מומלץ במקרה ותרכיב החיסון הספציפי מכיל פורמלדהיד.
לא כולם מכילים פורמלדהיד. אנשים אלרגיים לפורמלדהיד לא השתתפו במחקר של בטיחות.
מצד שני לקבל או לא לקבל זה לשיקולך. בינתיים דווח רק מקרה אחד של החמרה של אקסמה בידיים אצלך חולה אלרגי לפורמלדהיד אחרי שקיבל חיסון נגד הפטיטיס שהכיל פורמלדהיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה רבה
טלי24/11/2009אני ממש מרגישה שענית לי לעניין ולאחר בירור הנושא. רופאים אחרים נתנו תשובה מתחמקת ושטחית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אטופיק\אלרגיה?קריסטל22/11/2009
שלום, ביתי בת שלושה חודשים ושבוע. מגיל שלושה שבועות היא סובלת מפריחות באיזור הפנים, הצוואר, העורף והאוזניים. מידי פעם מופיעות גם פריחות באיזור בית השחי, החזה והגב. תחילה אובחנה הבעיה כסבוריאה. לאחר שהפריחה החמירה מאוד מאוד הגענו לשני רופאים שונים ששניהם איבחנו את הבעיה כאטופיק דרמטיטיס וכל אחד הציע טיפול אחר. מכיוון שלרופא השני הגענו כשהילדה היתה עם נפיחות בצקתית גדולה מתחת לעיניים הוא אמר כי הרקע לאטופיק מאוד אלרגי.
הוא רקח לנו משחה שמיכלה נרידרם + גנטמיצין ונתן הוראות טיפול במינון יורד לשלושה חודשים. החודש האחרון הוא מריחה פעמיים בשבוע. ביום רביעי האחרון מרחנו פעם אחרונה והיום אנחנו אמורים למרוח שוב, היום בבוקר הילדה התעוררה פורחת ועם בצקות נוראיות מתחת לעיניים. האם מדובר לדעתך באלרגיה?! בזמן הטיפול היומיומי במשחה היא היתה נקייה מפריחות ובצקות. חשוב לציין שהיא גם סובלת מריפלוקס והיא נמצאת על מזון נוטרמיגן היפואלרגני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קריסטל
ד``ר בן רנר22/11/2009לפי התמונה קשה לי לאבחן אך נראה שמדובר בחרלת דווקא.הטיפול במשחות במינונים פוחתים אינו מקובל עלי וכל אחד ושיטותיו הוא.במידה ואת מאזור המרכז את יכולה לפנות למרפאתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלירגיה אצל רופא שינייםענת22/11/2009
אני בת 57 לפני שבוע בערך הגעתי למרפאת שיניים , שאני מטןפלת מזה שנים במרפאה , אחרי בדיקה היה צורך לעשות טיפולי שיניים , ב 3 שיניים אחד ליד השני , השן הראשונה נפתחה פתיחה ראשונה עם זריקה ללא כאב ללא נפיחות ללא אלירגיה לכולום אפילו זריקת לידוקאין , איך אחרי 3 ימים החלטתי להמשיך את שאר השיניים , הרופא הזריק אותו חומר אותו שיטת טיפול , איך קבלתי פריחה בכל הפנים שהגעתי אחרי יום לבית חולים , השאלה היא יכול להיות אני אלירגית לחומר אפילו , שאני טיפלתי עם אותו חומר , או לכפפות שזה לטיקס או למה ?
אני אלירגית לפרסיק תוד על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זהבה
ד``ר בן רנר22/11/2009קשה לי להאמין שמדובר ברגישות אלרגית לחומר ההרדמה.אך רצוי לבדוק במרפאה אלרגית המבצעת תבחינים לחומרים דנטלים כולל חומרי אילחוש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרסיס/ קרםיעל22/11/2009
שלום, אני אלרגית לחתולים (אסטמה). אימצתי חתול מהרחוב. שמעתי שיש איזה חומר שאפשר לרסס על פרוות החתול מידי כמה זמן והאלרגיה פוחתת. מהו החומר הזה ובעיקר איפה אפשרמ להשיג? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעל
ד``ר בן רנר22/11/2009חפשי ברשת יש מספר יבואנים.להגיד שזה יעזור בספק.במידה ויש לך תלונות לא יהי מנוס מלקבל אימונוטרפיה(חיסונים אלרגים לחתולים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיובל20/11/2009
שלום מגיל קטן הנני סובל מאלרגיות למזון בילדות התאשפזתי עם קוצר נשימה ופריחה לאחר אכילת מנגו..לפני מספר שנים גילתי שאני אלרגי גם למלח קלוי (כל סוגי הפיצוחים שקלויים במלח) כמו בטונים גרעינים וכו' רצוי לציין שחמאת בוטנים במבה וכו' אני יכול לאכול אך בוטנים קלויים במלח לא
לפני כמה שנים ניסתי לבדוק האם האלרגיה חלפה ואכלתי בוטן קלוי אחד לאחר כשעה התחלתי להקיא המון התחיל לי דקירות חזקות בחזה וקוצר נשימה חריף וכן החלו להופיע על הגוף בצקות ושלפוחיות ענקיות כמעט בכל חלקי הגוף רק לאחר שעשיתי מספר אנהלציות וקלחתי כדורים בהם אני מטופל (אהיסטון) זה החל לעבור..
רציתי לשאול כיצד כיום אני יכול לאבחן את התגובה האלרגית למלח קלוי האם יש איזשהי בדיקה שניתן לעשות?אני כרגע בצבא ואמרו לי שצריך להוריד לי פרופיל על כך(הרופאה אמרה שיכול להיות שמדובר באורטרקיה או אניואדמה) מה נייתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובל
ד``ר בן רנר21/11/2009עליך לבדוק רגישות לבוטנים ולא למלח (קלוי או לא) לא קיימת רגישות למלח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה..
יובל23/11/2009איני יודע כיצד אז להסביר זאת כי כל מה שקלוי במלח כמו אגוזים במלח בוטנים במלח גרעינים קשיו וכו' גורמים ליי לפריחה וקוצר נשימה כאשר הם קרובים אליי מאוד וכן אם אני בא במגע איתם..
האם יכול להיות שאני אלרגי לבוטנים?הרי אני אוכל במבה חמאתצ בוטנים וכו'..
אגוזים שאינם קלוים במלח אני אוכל אך אם הם קלויים במלח זה סכנה..
האם אתה יודע במה מדובר?
תודה מראש!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיובל
ד``ר בן רנר23/11/2009אם אתה אוכל במבה אין בעיה.ייתכן והמליחות גורמת לך בעיה אך זו לא תגובה אלרגית ובטח לא בהרחה או בקרבה בלבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אדמומית קשה בפנים לאחר מאמץנוקי19/11/2009
מבקשת עצה לגבי הופעת אודם קשה בפנים וכתמים לבנים מסביב לפה שמופיעים לאחר מאמץ או מפעילות פיזית כמו ריקודים וכו; מדוע זה קורה ומה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אדמומית קשה בפנים לאחר מאמץ
ד``ר ולרי טפליצקי20/11/2009קיימת תופעה של פריחה ונפיחות אחרי המאמץ הגופני.
ניתן לנסות טיפול אנטיהיסטמיני למניעה וטיפול של התופעה.
בנוסף, עם המשך האימונים התופעה עשויה לחלוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זריקת דיפרוספןקרין18/11/2009
שלום רב,
עשיתי לפני כשבוע זריקת דיפרוספן נגד נזלת אלרגית קשה, האם יכול להיות שבגלל שמדובר בסטרואידים יש עליייה בתאבון או שאין קשר ואני מדמיינת?
כמו כן מאז בשעות הצריים(מספר רב של שעות) מופיעה אדמומיות בפנים , זה בטח בעקבות הזריקה ,מה זה אומר,האם מסוכן?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זריקת דיפרוספן
ד``ר ולרי טפליצקי20/11/2009כן נכון, יתכן וזה קשור לדיפרוספאן. נא לגשת לרופא משפחה לבדיקת לחץ דם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסליחה אתה מתכוונת לאדמיומיות פנים?
קרין20/11/2009ומה לגבי הגברת התאבון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לכלביםאדר18/11/2009
שלום,
בעלי סובל מאלרגיה חמורה לדברים רבים (פריחות שונות, חתולים, קרדיטית אבק הבית)( ובאופן חמור לכלבים, יש לנו כלבת פיקינז כבר חמש שנים בבית.
האלרגיה החריפה בשנה האחרונה ולא הסטראוידים ולא הוינטולין( שאותו הוא נוטל אף 10 פעמים בלילה) עוזרים, זה מתבטא בקוצר נשימה חריף ביותר, ציפצופים וחנק, הוא לא מצליח לישון טוב הוא מתעורר מחנק. הוא מטופל במרפאת אלרגיה ובסוף החודש יעשה בדיקה מסויימת לראות אם הוא אסמתי שכן תחילה אמרו שהוא אסמטי ובצילום האחרון אמרו שלא.
בנוסף הוא מעשן ובעל משקל עודף.
שאלותיי הן: האם הדרך היחידה היא למסור את הכלבה? האם יש פתרונות נוספים לקוצר נשימה החריף? האם יש בדיקות נוספות?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לכלב
ד``ר ולרי טפליצקי20/11/2009אנשים עם אלרגיה לעיתים קרובות סובלים גם מאסטמה כתופעה אלרגית. ישנו טיפול תרופתי יעיל עם משאפים. צריך להתחיל טיפול זה בהנחיית אלרגולוג.
בנוסף קיימים שמפוים וספריים לכלבים שמורידים כמות האלרגנים שלהם בסביבה. ניתן להשתמש בהם. צריך להרחיק את הכלב מחדר שינה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורטיקריהיפעת18/11/2009
לאחרונה אובחנה אצלי אורטיקריה. בנוסף להופעת הפריחה והגרד, קיימת אצלי תופעה נוספת שהיא כאבי כפות ידיים ורגליים בהם מלבד כאב אני מרגישה זרימת דם מוגברת (ללא פריחה או גרד.)
האם זה יכול להיות קשור לאורטיקריה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטיקריה
ד``ר ולרי טפליצקי20/11/2009את כפות הרגליים וידיים צריך לבדוק בבדיקה ישירה, כדי להתרשם מנפיחות, אודם ודפורמציה.
וגם לבצע בדיקות דם ראומטיות.
החולה עם לאורטקריה לפעמים סובלים גם מאנגיואדמה כלומר נפיחות במקומות שונים בגוף.
מצד שני מחלות ראומטיות של המפרקים לפעמים מלווים באורטיקריה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי חיסון שפעת החזירים לד"ר ורנריעל18/11/2009
שלום ד"ר ורנר.
אני מטופלת שלך כבר כשלוש שנים. לפני שלוש שנים איבחנת אותי כאסמטית קשה. האם אתה ממליץ לקחת את החיסון נגד שפעת החזירים? בעלי נבדק אצלך והוא אלרגי מאוד והילדים גם סוג של אלרגים. חשוב לציין שכולנו לקחנו לפני כחודש חיסון נגד שפעת עונתית. תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעל
ד``ר בן רנר21/11/2009בהחלט.מדובר באפידמיה ואין מנוס מחיסון.הבעיה שעדיין מלבד לצוותים הרפואים וחולים במחלות הכשל החיסוני לא מחסנים עדיין את האוכלוסיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיתרון לאלרגיה שיש ליג'יי17/11/2009
שלום
מזה שנים אני סובל מסוג של אלרגיה חריפה: אני מתעטש כל הזמן מספר רב של התעטשויות למשך דקה, דבר שקורה מספר פעמים ביום. ואחרי ההתעטשויות האף שלי נסתם ואני לא יכול לנשום דרכו, אלא רק דרך הפה. דבר זה מטריד אותי מאוד, במיוחד שאני לא יכול לישון טוב, ומרגיש עייפות כל הזמן. ניסיתי כל מיני תרופות לאלרגיות ותרסיסים לאף וההשפעה היא רק זמנית.ניסיתי גם טיפול סיני אך לא מרגיש שישנו שינוי כלשהו. בעיה זו מטרידה אותי מאוד ואני מחפש פיתרון לאלרגיה זו.
בברכה
ג'ייקוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריניטיס אלרגי
ד``ר ולרי טפליצקי20/11/2009נראה שאתה סובל מריניטיס אלרגי עקב רגישות לאבקנים של צמחים ואבק הבית.
תפנה לאלרגולוג לאבחון וטיפול.
בינתיים להקלה זמנית אתה יכות לקחת לורטדין או זילרגי ונוסידקס או קולדקס שנמכרים בבתי מרקחת ללא מרשם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול טורדניימית16/11/2009
שלום רב,
מזה שנים אני חווה שיעול טורדני מחודש אוקטובר ונמשך כמה חודשים. בעבר היה לי ריפלוקס ועשיתי ניתוח פונצודפליקציה לפני כ -3 שנים.
תמיד קישרתי את השיעול לבעיות ריפלוקס שהיו לי ולמדתי לחיות עם זה.היום אין לי רפלוקס ועדיין כל אוקטובר מופיע השיעול.
לפני שנה לקחתי משאף ואחרי חודש זרקתי אותו לפח וזה עבר. כלומר, במקום 3 חודשים השתעלתי בערך רק חודש וחצי. עשיתי אפילו בדיקת אסתמה שיצאה ממש גבולית, כלומר אין לי אסתמה.
השיעול ממש מציק וטורדני, לפעמים אני מתקשה להשלים משפט מבלי להשתעל. לא נעים ונשמע כאילו אני מעשנת כבדה.
דיברתי עם יועצת טבע שאמרה לי שהבעיה היא שבתקופה הזוו האויר מתחלף ויש הרבה אלרגנים, והמליצה על שימוש בשמנים אתרים.
מה עושים?
איך נפטרים מהשיעול הנוראי?
תודה מראש וכל טוב.
ימית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול ימית
ד``ר בן רנר16/11/2009גשי להבדק מחדש.לשמנים האתרים אין כל שימוש לתלונות שלך.בד"כ מדובר ברגישות יתר של הסימפונות ולעיתים ליחה אחורית הגולשת מאזור האף ללוע וגורם לרפלקס שיעול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אלרגיה אחרי זריקהחן16/11/2009
שלום,
לפני כשלושה חודשים קיבלתי זריקה לאלרגיה (דיפרוספן אם אני לא טועה). כמו כן קיבלתי הפניה לבירור למה אני אלרגית (בדיקה אחרונה הייתה לפני כ- 11 שנים). רופאת המשפחה ציינה שעלי להמתין תקופה מסוימת לפני שאני מבצעת הבדיקות כדי שהשפעת הזריקה תפוג.
כמה זמן אני צריכה להמתין? האם 3 חודשים זה מספיק זמן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה שלא נענתה
חן18/11/2009אשמח לתשובה כלשהי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחן
ד``ר בן רנר21/11/2009סליחה על האיחור.לדיפרוספן השפעה של חודש בלבד. אין מניעה לבצע ברור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה מתחת לחזה ובבטן עליונהדניאלה16/11/2009
שלום ,
אני בת 28 והיום החל לצרוב לי העור מתחת לחזה במיקום החזייה , הנחתי שהחזייה פשוט לא נוחה לי ומשפשפת את העור , יצאתי מהעבודה ונסעתי להחליף, כשהסרתי את החזיה ראיתי אדמומיות שנראתה לי כשפשפת ומרחתי מעט אגיסטן , הבחנתי כי האדמומיות היא גם בבטן העליונה , לאחר מקלחת ושטיפה עם אלסבון נרגעה האדמומיות אך עדיין צורב לי , אציין כי אני שמנה ובעלת חזה גדול , בימי הקיץ סובלת משפשפות מתחת לחזה אך היום מרגיש לי שמדובר במקרה שונה וגם היום לא הזעתי כלל .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאלה
ד``ר בן רנר16/11/2009שלום \
זו תופעה מוכרת אצל נשים .האודם מופיע במקומות חיכןך הזעה ואפלולי(בתי שחי ,קפלי שומן ,מתחת לחזה ועוד )ברב המקרים מדובר בפטריה וטיפול מקומי במשחת אגיסטן יעזור להעביר את הדלקת..אל דאגה לא מדובר במשהו חריג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימנים לאלרגיה אצל תינוקת קטנה?ליאת15/11/2009
שלום רב,
בתי בת חודש וחצי.
כשבוע לאחר החזרה הביתה התחילה להתפתח אצלה נזלת+ ליחה+שיעולים.
כמו כן הילדה מראה אי שקט בזמן האכילה אך לא בכל הארוחות ולעיתים גם לאחר הארוחות.
רופא הילדים חשד ברפלוקס ואמר שייתכן שמכאן נובעים השיעולים והליחה אך לא התייחס לנזלת.
כמו כן קיימת פריחה בפנים אשר באה והולכת מזה כחודש באופן קיצוני (יכול להיות בלי פריחה בכלל או כמה שעות לאחר מכן פריחה בכל הפנים).
במהלך סוף השבוע האחרון היו לה 2 יציאות עם טיפת דם טרי. שאר היציאות כולל הבוקר היו תקינות.
בנוסף יש לה שלושולים מפעם לפעם והיא מקיאה אחת לכמה ימים.
התינוקת ניזונה מזה כשבוע מסימילאק צמחי. לפי כן הייתה ניזונה ממטרנה רגילה.
ברור לי שלא ניתן לבצע אבחנה באינטרנט אך שאלתי היא האם כל הסימנים הנ"ל יכולים להצביע על אלרגיה? והאם עלינו לגשת לאלרגולוג או לגאסטרולוג?
בנוסף לאי שקט במהלך היום של התינוקת היא אינה מצליחה לישון ובפרטבלילה. במהלך כל הלילות מאז נולדה היא ממש נאנחת ונאבקת ולא ברור לנו אם זה כתוצאה מהאף הסתום או בעיה אחרת.
תודה וסליחה על אורך השאלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לחלב פרה
ד``ר ולרי טפליצקי15/11/2009אחת האפשרויות זה אלרגיה לחלב פרה.
כעת החלפתם תזונה לפורמולה צמחית. תעקבו אחרי ההתפתחויות. האם חל השיפור?
ניתן לבצע אבחון של אלרגיה זאת אצל אלרגולוג גם בגיל היונקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

