מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אלרגיהנתן09/11/2009
שלום, ביום שבת סבלתי מהתקף אלרגיה (נזלת חריפה,התעטשיות וקושי בנשימה) יחסתי את ההתקף לפרחים שהייתי לידם באותו זמן .היום אני עדיין סובל מהתופעות הללו. רציתי לדעת אם זה הגיוני שכבר כמעט יומים אני סובל למרות שאני לא נמצא בקרבת הפרחים? ואם כן כמה זמן זה עוד יכול להימשך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נתן
ד``ר בן רנר09/11/2009נזלת של יומיים שלושה לא מצביעה על אלרגיה.בימים האחרונים יש חמסינים וזו הסיבה כנראה.אתה מוזמן לבצע גם בדיקות לאלרגיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה להומאופטpolly09/11/2009
שלום רב,
אני מעוניינת לקלב המלצה להומאופט לטיפול באלרגיות.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פולי
ד``ר בן רנר09/11/2009כבר כתבתי מספר פעמים שהאתר לא מתעסק ברפואה הומאופטית או אלטרנטיבית.ליעוץ ברפואה אלטרנטיבית יש אתרים אחרים.לנזלת אלרגית עדיפה רפוראה קונבנציונלית!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזקביבה08/11/2009
איזה תופעות אלרגיות יש למי שרגיש ליוד שבבדיקת ct
ומהו הנק
גם מה הנזק של כדורי פרדניזון
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ביבה .
ד``ר בן רנר09/11/2009בבצוע בדיקות הדמיה משתמשים בחומרי ניגוד המכילים בין השאר מולקולות של מלחי יוד.הרגישות נובעת מריכוז החומר ולא דווקא מהיוד כפי שנהוג לאמר.למי שבאמת מפתח תגובה יש מקום לטיפול מונע לפני הבדיקה.לגבי הסטרואידים תופעות הלואי מופיעות בשימוש ממושך והן מגוונות.סכרת עליה בלחץ הדם בעיות בעיניים הרסעצם ועוד ועוד ?(השמנה) לכן הטיפול ניתן רק ע,י רופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות אדומות באזור החזהפ07/11/2009
שלום,
לפני כמה ימים הופיעו לי באזור החזה כמה נקודות אדומות,הן לא מגרדות או כואבות ולכן לא ייחסתי להן כל חשיבות.
היום הן התפשטו קצת יותר,כבר קצת באזור הצוואר ומתחיל לרדת לכיוון הבטן.
האם זו אלרגיה??
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פ
ד``ר בן רנר09/11/2009מכיוון שלא ראיתי לא אחווה דעה .גשי לרופא המשפחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר ורנר שלוםשיר07/11/2009
שלום,
בתאריך 26.10 שאלתי שאלה ולא הבנתי את תשובתך.
השאלה היא לגבי בני שנעקץ בגיל שנתיים ע"י דבורה ומאז לא נעקץ ע"י דבורה אלא ע"י צרעות ולא קרה דבר מעקיצת הצירעה.
האם העובדה כי לא קרה כלום מעקיצת דבורה יכול לסמן את הבאות ולא תיתפתח אצלו תגובה אלרגית מעקיצת דבורה?
תודה שיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיר
ד``ר בן רנר07/11/2009כל הסבירות שלא יקרה דבר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קשיי אכילהמירב06/11/2009
שלום רב.
שמי מירב,בני אריאל בן שלושה חודשים ושבוע.
מיום היוולדו סבל מקשיי אכילה ללא פליטות או הקאות.
נראה כי הוא סובל מכאבים חזקים בזמן האכילה ולאחריה.
זה מתבטא בבכי ממושך לאורך כל היום.
האכלתו משולבת בסימילאק ללא לקטוז והנקה.
רופא הילדים חושד בריפלוקס ורשם לו zantac 0.70 .
כבר עברו שבועיים והוא לא מפסיק לבכות ולצרוח ללא שינוי.
נראה כי משקלו סביר.אני עובדת עצות והתינוק סובל.
האם יש לכם אפשרות ליעץ לי באיזה כיוון לבדוק?.
ברצוני לציין שניסיתי,מטרנה,סימילאק,נוטרמיניגן(סרב לאכול).
אודה תשובתכם מאוד,בכבוד רב אמא מודאגת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מירב
ד``ר בן רנר07/11/2009במידה והוא מתקשה באכילה ולא פולט יש לבדוק האם אין חסימה בושט .לא סביר שלא יאכל ויעלה במשקל.יתכן והוא מסרב לאכול חלב בגלל רגישות לחלב ואת המטרנה אינו רוצה בגלל הטעם.האם הוא בוכה ללא מזון?או רק שאוכל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזלת אלרגיתעידן06/11/2009
שלום רב
אני בן 21, סובל מנזלת אלרגית הנובעת מאלרגיה לקרדית אבק הבית, פריחת הדשאים ועוד צמח כלשהו כבר כמה שנים(הדבר נבדק במבחן האלרגיה הרגיל אצל אחג האלרגולוגים)
לפני כשלוש שנים הייתי אצל האלרגולוג שאבחן זאת, והוא רשם לי טיפול תרופתי מסוים. לאחר זמן מה עם הטיפול נעלמה הנזלת אך כשהפסקתי את הטיפול האלרגיה חזרה. חזרתי לרופא והוא אמר שהברירה היחידה היא טיפול הזריקות שצריך לעשות באופן קבוע ואסור לפספס אפילו זריקה אחת, למען האפקטיביות. בזמנו סירבתי לטיפול זה שכן לא יכולתי להתחייב ללוח הזמנים אותו הציעה המרפאה(המרפאה פתוחה פעמיים בשבוע בשעות הצהריים ואילו אני עובד ולומד במקביל)
לכן, מספר שאלות יש לי:
(1) האם יש כיום טיפול מחליף לטיפול הזריקות? טיפול תרופתי כלשהו?
(2) האם יש אפשרות שהזריקות ינתנו במרפאה אחרת של קופ"ח שנמצאת ביישוב קטן בו אני גר ולפיכך יותר נגיש?
(3)במידה ואכן יש טיפול תרופתי כלשהו, האם רופא המשפחה יכול לרשום לי אותו או שעליי לקבוע תור נוסף לאלרגולוג, שעלול לקחת זמן(באיזור בו אני גר יש רק אלרגולוג אחד והמון אנשים הסובלים מאלרגיה, כנראה)
כל תשובה שהיא תעזור
בתודה מראש,
עידן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עידן
ד``ר בן רנר07/11/2009הטיפול התרופתי עוזר כל עוד הוא נלקח .פועל יוצא שיש לקבל טיפול כל הזמן.החיסונים באים לפטור תופעה זו ע"י חיסון הגוף בפני הרגישות הספציפית .היעילות כ70% ויותר.הטיפול ניתן רק במרפאות האלרגיה עם כל הקושי בדבר.שמעתי שיש רופאים בודדים שמאפשרים לקבל את הטיפול בקהילה בהשגחת הרופא לפנים משורת הדין אך שיטה זו לא מקובלת ייותר. אין מניעה לפספס זריקה מדי פעם ואתה ממשיך לנהל את חייך כרגיל.במקרים של פיספוסי זריקות החיסו ן נמשך יותר זמן.בסופו של תהליך תעבור לזריקות חד חודשיות ויהיה הרבה יותר קל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיסונים לאלרגיה
דורית12/11/2009הי עידן,
אני מקבלת חיסון פעם בשבוע מזה שנים דרך קופ"ח כללית. באופן עקרוני אתה אמור לקבל רק את הזריקה הראשונה מכל בקבוקון במרפאת האלרגיה על מנת לוודא שאין תגובה חריגה. לאחר מכן אתה לוקח את הבקבוק איתך ואין כל מניעה שתקבל את החיסון ע"י אחות במרפאה שלך או אפילו לבד (חבר שלי מזריק לי- אמא שלו היא אחות והיא לימדה אותו) כך שלמעשה אתה צריך להגיע למרפאה רק פעם בחודשיים-שלושה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חיסונים לנזלת אלרגית?אלון06/11/2009
שלום רב,
כבר מספר שנים (אני בן 25) אני סובל מנזלת כל-שנתית - Perennial Rhinitis
מעולם לא לקחתי טיפול עבורה ולאחרונה החלטתי שהספיק לי. אני מאוד סובל ממנה, ואף מרגיש שהיא מכבידה על חיי. שמעתי על מגוון טיפולים ובין השאר סדרה של זריקות שיכולות לחלוטין להעלים את התופעה.
השאלה שלי היא עד כמה יש אמת בכך ומהם סוגי הטיפולים שאפשריים. אני רשום בקופת חולים כללית מושלם..האם אני יכול לעשות זאת דרך הקופה.
בברכה,
אלון אבירם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיסונים לנזלת אלרגית
ד``ר ולרי טפליצקי06/11/2009טיפול חיסוני אלרגי הוא אלטרנטיבה טובה לטיפול תרופתי ממושך וגם שדרוג של טיפול תרופתי.
מקבלים אותו רק במרפאות אלרגיה של הקופה או במרפאות אלרגיה פרטיות.
תבקש מרופא משפחה הפנייה לאלרגולוג של הקופה או תפנה פרטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סיבוך כלשהו...מיטל דוד05/11/2009
יש לי מערכת חיסונית מאד חלשה וזה בא לידי ביטוי בכך שבחודשיים האחרונים היתה לי דלקת סינוסים ,ועשיתי 2 צילומים ...עברתי טיפול אנטיביוטיקה אוגמנטין 875 במשך שבועיים,והכל עבר לי למשך שבוע!
ז"א אחרי שבוע הסינוסים שוב חזרו ,שוב 2 צילומים ,שוב אנטיביטיקה אוגמנטין 875 [עד לפה בדק אותי רופא המשפחה שלי] ואז הכל עבר.... והבראתי. אבל שוב אחרי כשבוע וחצי שוב חליתי.
בנקודה הזאת כבר התאיישתי הלכתי לרופא אא"ג הוא בדק ואמר שאכן יש לי דלקת בסינוסים [או דלקת שנמשכת מהקודמת לה ,או התפתחה חדשה ] עשיתי עוד צילומים ..
והוא גילה דלקת בסינוסים מתחת לעיניים ויש נזילה באוזן .לדלקת הזאת התלווה גם חום גבוה +כאבי גרון ושיעול .
הרופא אא"ג הביא לי עוד טיפול עם כדורים "צפורל 500 מג" +מוקולית בכדורים.
אחרי טיפול של שבועיים הגשתי טוב והכל היה בסדר .
עד ליום שבת האחרון [31.10] שוב.. נזלת .. שוב גרון ושיעול . יום אחרי היה לי תור לרופא האא"ג והוא אמר שאין דלקת בסינוסים .
והפנה אותי לרופא אלרגולוגיה שיעשה בדיקת טסטים ...כי נראה לו שיש אלרגיה כלשהי ,והאלרגיה הזאת מפתחת אצלי דלקות,נזלת ,עיטושים ,חום וכו'.......
קבעתי תור לרופא אלרגולוג ...בעוד שבועיים .
ובנתיים יש לי רק שאלה ,מה דעתך על כל הסיפור המסובך הזה ? ואם יש קשר לזה שאני מעשנת ?
תודה רבה... מיטל בת 17.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוסיטיס חוזר
ד``ר ולרי טפליצקי06/11/2009סינוסיטיס חוזר יתכן וקשור לאלרגיה לאלרגנים נשאפים מין האוויר: אבק, אבקנים ועוד.
"חולשת" מערכת החיסון ניתן לבדוק על ידי בדיקות דם מיוחדות.
עישון בהחלט גורם לעליה בשכיחות מחלות בדרכי האוויר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשר לשאלה הקודמת ..
מיטל דוד15/11/2009בקשר לסיגריות ...שאמרת שאולי זה יכול להיות גורם לאלרגיה,
אז אני נורא חוששת מזה... מכיוון שההורים שלי מתלווים אלי לכל הטיפולים [והם לא יודעים שאני מעשנת]
וכשהיתי אצל רופאת המשפחה ,היא הביאה לי אישור לרופא אלרגולוג לבצע בדיקת טסטים
היא שאלה אם אני מעשנת ... ברור ששיקרתי ואמרתי שלא.
מחר יש לי תור לבדיקת הטסטים..ואני לחוצה שיגלו לפי הבדיקות האלה שאני מעשנת .
מה הסיכוי שזה באמת הגורם לאלרגיה?וזה חמור מאוד ששיקרתי לגבי זה שאני מעשנת ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטוב עברתי את הבדיקות ..
מיטל דוד17/11/2009ואי לי אלרגיה לכלום ... מוזר
בכל מקרה- תודה רבה לתשובה הקודמת שלך .
אני ממשיכה בטיפול עם רופא אא"ג שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בכל הגוףבועז05/11/2009
שלום רב,
לפני כ-3 ימים הופיעו במפתיע נקודות אדומות בכל חלקי גופי.
לקחתי זילרג'י בהוראת הרופא. הנפיחות בפנים ירדה אך הנקודות האדומות עדיין קיימות
ולא נראה שהן נעלמות.
אני אציין שאין חום, נזלת, גירוד או כל דבר אחר.
הדבר צץ יומיים אחרי שסיימתי טיפול באנטיביוטיקה (מוקסיפן).
האם ידועה תופעה כזו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בועז
ד``ר בן רנר05/11/2009התופעה שכיחה אחרי זיהום וירלי וטיפול במורסיפן.המשיך לעקב .אני מניח שהתופעה תחלוף.לעיתים מדובר ברגישות לפניצילין גש למרפאה אלרגית להסרת הספק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לאלרגיהאור05/11/2009
שלום,לבני בן 1.5 בתקופה אחרונה יש פריחה סביב הפה סנטר והשפם,לפעמים הפריחה נחלשת ועוד פעם חוזרת .איך אפשר לדעת האם יש לו תגובה אלרגית למזון ואם כן איך אפשר לדעת לאיזה מזון הוא אלרגי (כנראה ממזון של המעון שהוא מגוון מאוד ובלתי אפשרי לעקוב אחריו) ? למי לפנות לצורך בדיקות הנ"ל ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריחה סביב הפה
ד``ר ולרי טפליצקי06/11/2009תפני לאחד מאתנו או אלרגולוג אחר לבדיקת רגישות למזון ואלרגנים נשאפים.
פריחה סביב הפה מופיעה לפעמים בגלל האלרגיה ולפעמים לא בגלל האלרגיה, פשוט בגלל גירוי של עור על ידי מיץ פרות או ירקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לחלבליאורה04/11/2009
בתי בת שמונה חודשים, אלרגית לחלבון חלב (ביצענו טסטים בגיל 5 חודשים). לפני כשבועיים התחלתי לתת לה מידי כמה ימים, "בייבי ביס" חטיף על בסיס אורז לתינוקות. אתמול גליתי כי החטיף חלבי (מכיל אבקת חלב רזה). בכל פעם שאכלה אכלה מס' ביסים קטנים, לא הייתה שום תגובה אלרגית.
האם לא הייתה תגובה אלרגית כיוון שמדובר בכמות קטנה של חלב/ אבקת חלב או שמא יש סיכוי שהאלרגיה נעלמה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יאורה
ד``ר בן רנר05/11/2009אלרגיה לחלב חולפת לשמחחתנו ברב המקרים.המשיכי לתת בהדרגה ובמידה ואין תגובות הילדה התגברה על הרגישות. בנוסף גשי למרפאה אלרגית לתבחין לחלב.ייתכן והכמות שנתת עד עכשיו קטנה.זהירות בכל מקרה גשי למרפאה האלרגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות בדיקות?orli04/11/2009
הנני סובלת מנזלת אלרגית {מחיצה באף} וליחה בדרכי הנשימה לעיתים עד ציפצופים נשלחתי לבדיקות דם והינה התוצאות , {מבחן מטכולין תקין}
אימונולוגיה
Immunoglobulin M | mg/dl | (
40 *
79.6 )
230
|
Immunoglobulin G | mg/dl | (
700 )
1600 *
1820
|
Immunoglobulin A | mg/dl | (
70 *
278 )
400
|
אלרגיה
Bermuda Grass G2 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Johnson Grass G10 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Italian Cypress T23 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Mugwort W6 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Parietaria Judaica W21 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Orchard Grass G3 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Russian Thistle W11 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Cat Epithelium E1 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Dog Dander E5 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Dermato. Pteronyssinus D1 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Dermato. Farinae D2 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Olive T9 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Guinea Pig Epithelium E6 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Rabbit Epithelium E82 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Hamster Epithelium E84 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Feathers Panel EP71 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Perennial Rye Grass G5 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Cladosporium Herbarum M2 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Alternaria Tenuis M6 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Pecan Trees T22 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Oak Mix T77 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Tree of Heaven T404 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Date Palm T406 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Common Ragweed W1 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Nettle W20 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Rough Pigweed W14 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
English Plantain W9 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Lambs Quarter W10 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Latex K82 | | 0.1 KU/L -קטן מ
|
Class Interpretation: | | לחץ לתוצאות
|
IgE-Immunoglobulin E | | 3.8 IU/mL -קטן מ
|
מה המשמעות של התוצאות? והאם בדיקת דם לאלרגיה אמינה או שיש לבקש טסטים?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורלי
ד``ר בן רנר05/11/2009התוצאות תקינות ואינן מעידות על אלרגיה כל שהיא.בכל מקרה יש להבדק במרפאה אלרגית ולבצע תבחיני עור סטנדרטים.לבדיקות ללא סימוכין קלינים אין כל משמעות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגייה??מאיה04/11/2009
שלום לך ד"ר.
אני מקווה שפניתי למקום הנכון- אם לא אבקש שתפנה אותי לפורום המתאים בבקשה.
בתקופה האחרונה אני עוברת המון בדיקות ושקשורות לכאבי צוואר,ראש ,לחצים ועיקצוצים בידייים וברגליים.
אתמול חשתי בכאב ראש וצוואר חזק כשישבתי וראיתי טלויזיה. לאחר חצי שעה קמתי ופניתי למקלחת לשטוף את הפנים בתקווה שזה יעזור וגיליתי אודם על הלחיים, ומתחת לצוואר[- כל אזור בית החזה] מעין כתמים אדומים שניראים כמו פריחה. הפריחה לא גירדה ואבל כשנגעתי במקום הוא היה רותח. לאחר חצי שעה הפריחה נעלמה -כלא הייתה [-ללחיים לקח כ 45 ד'ק]
(בעבר היו לי בעיות כרוניות בשקדים ותמיד לפני שהחלו סימפטומים של חידק או דלקת הופיעה לי כזו פריחה ואודם אבל רק על הלחיים. )
אני מעוניינת לדעת:
1)האם יש קשר בין הדברים ובכלל -על מה אודם בלחיים והפריחה הלוהטת שתיארתי מצביעים?
2)האם זו הייתה באמת פריחה או אלרגיה?
תודה רבה לך ד"ר, יעל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יעל
ד``ר בן רנר05/11/2009התופעה יכולה להוצר ע"י שחרור היסטמין באופן פתאומי לאחר גירוי מסויים.בכל מקרה צריך לראות בזמן אמת .פני למרפאה אלרגית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיסונים לנזלת אלרגית
אלון06/11/2009שלום רב,
כבר מספר שנים _אני בן 25) אני סובל מנזלת כל-שנתית - Perennial Rhinitis
מעולם לא לקחתי טיפול עבורה ולאחרונה החלטתי שהספיק לי. אני מאוד סובל ממנה, ואף מרגיש שהיא מכבידה על חיי. שמעתי על מגוון טיפולים ובין השאר סדרה של זריקות שיכולות לחלוטין להעלים את התופעה.
השאלה שלי היא עד כמה יש אמת בכך ומהם סוגי הטיפולים שאפשריים. אני רשום בקופת חולים כללית מושלם..האם אני יכול לעשות זאת דרך הקופה.
בברכה,
אלון אבירם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאלון
ד``ר בן רנר09/11/2009הטיפול בחינם בכל מרפאות האלרגיה בארץ.היעילות מצוינת.חבל לסבול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת אלרגיות סמויות למזוןרעות04/11/2009
שלום, אני מעוניינת לעשות בדיקת דם לגילוי אלרגיות סמויות למזון: לחלב, גלוטן, אגוזים, שומשום, ממש הכל...
אני יודעת שיש בדיקה שנקראת ELISA או בדיקה אחרת במרפאה. היכן ניתן לעשות את הבדיקות?
מה עלותן ויעלותן? תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רעות
ד``ר בן רנר05/11/2009בכל קופות החולים דרך מרפאות האלגיה השונות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

