מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אוריסיונתן13/10/2009
שלום
שמי יונתן חולה אסטמה אלרגי לקרדית האבק + זית +אלון
היתי מטופל בטלפסט והרופא החליף את הטיפול באוריס מה זאת התרופה הזאת ועים היא מוריגה ת iegמותר לציין שהערך הiegהוא 492* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אוריס
ד``ר בן רנר13/10/2009אוריס היא תרופה אנטי היסטמינית דומה לטלפסט ואין לה השפעה על ה- IGE
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סחרחורת קשורה להשפעות עקיצת דבורהעזרא12/10/2009
בני בן ה-11 נעקץ מדבורה לראשונה. מעבר לכאבים בשעה הראשונה לא נצפו תופעות נוספות. לאחר יממה, התלונן על סחרחורת + כאב ראש חד למשך מספר דקות - תופעה אשר חזרה פעמיים בלבד בטווח של שעתיים.
הייתכן שישנו קשר לעקיצת הדבורה יממה קודם?
האם מומלץ לבחון נקודתית רגישות לעקיצת דבורה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סחרחורת קשורה להשפעות עקיצת דבורה
ד``ר בן רנר13/10/2009את חייבת לבדוק רגישות לדבורנים בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסתמה בעורחוה12/10/2009
שלום רב,
בני בן שישה שבועות אובחן באסתמה בעור.
התחלנו טיפול הכולל המנעות ממאכלים מסוימים, מריחת משחות וכו'.
הרופא ציין גם כי חשוב שהילד לא ילבש שכבות מרובות ורק בגדים שעשויים מ 100% כותנה.
שאלתי היא : איך אוכל לדעת מתי הוא לבוש מדי? יש לציין כי אנו גרים בירושלים והלילות ממש קרירים.
מצד אחד אני לא רוצה לגרום לו תוספת סבל. מצד שני אני לא רוצה שיהיה לו קר...
תודה מראש,
חוה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אסתמה בעור
ד``ר בן רנר13/10/2009אין מניעה להלביש את הילד בהתאם למזג האוויר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלחווה לגבי אסתמה של העור
אירנה רוזן15/10/2009חווה שלום,
אני עוסקת בהומאופתיה קלאסית ויצא לי לטפל בהמון מקרים
של ילדים עם אטופיק דרמטיטיס ובעיות עור אחרות בילדים.
ממליצה לך בחום לא למרוח משחות כי זה עלול לגרום להחדרת
המחלה פנימה ולפריצה אסתמה של ממש הרי כל האיברים והמערכות
בגוף קשורות זה בזה ודיכוי ביטויים פתולוגיים ברמת העור (הכי חיצוני)
גורם לפגיעה במערכות הגוף יותר חיוניות ופנימיות.
תפני לתחום הומאופתיה קלאסית כי שם נמצא הפתרון.
אירינה רוזן פוליאקוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאירה הומאופטיה
ד``ר בן רנר15/10/2009הפורום שלי עוסק ברפואה קונבנציונלית ולא ברפואה תחליפית.להומאופטיה פורומים אחרים ומי שמעוניין פונה לשם.באופן כללי הבסיס לרפואה שנקראת הומאופטית לא אושר כאמין מעולם.ואין שום סיכוי שיאושר אי פעם בגלל חוסר אחידות ונורמות ראויות בדרכי הטיפול .לכן עם כל הצער ועל אף "הצלחות"אישיות של מטפל זה או אחר אי אפשר לקבל טיפולים אלה כאמינים.שורשי הטיפולים ההומאופטים החלו בתחילת המאה ה19 כשהטיפול הרפואי היה מאכזב.היום במאה ה21 אין צורך בטיפולים "כאילו"כ פי שקבע ממציא השיטה בגרמניה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההומאופטיה
ד``ר בן רנר17/10/2009הויכוח עקר ומי שרוצה להאמין יאמין.לגבי ההודים (את כותבת : "בהודו השיטה ההומאופתית פופולרית ומקובלת ") אציע להזכר בציטטה של פרופ ' בר זוהר שקשר את יעילות הטיפול באחוזי התמותה. יש אמנם מיליארד הודים עם הומאופטיה. בלי היו כפליים! הדרישה היא פונציה של שיווק ותו לא.ואין הדבר שונה ,מנרות הסגולה" שמשליך "הרנטגן מנתיבות" לאש. מעניין מדוע כל בעלי הניסים והסגולות באים ממקומות נידחים בלשון המעטה? לגבי ארה"ב. שם יש הכל מכל ולא צריך להרחיק להומאופטיה.מספיק לקרא על המתנגדים לחיסוני החובה.שפעת החזירים ועוד כדי להבין שבמדינה חופשית ודמוקרטית לכל אחד זכות להביע את דעתו ואם יש לו גם כשרון שכנוע ורבלי תמיד ימצא אוזנים קשובות. אם אובמה הצליח לשכנע את הפינים שתרומתו למען השלום שווה פרס נובל מבלי לעשות דבר אין לדבר סוף.ולענינו
היות והפורום לא מאמץ שיטות אחרות פני לפורום הרפואה האחרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשד לאלרגיה לחלבון!!!אריאל11/10/2009
שלום רב,
בני, יואב, בן חודשיים וחצי, יונק מאז לידתו ומספר מצומצם של פעמים נתנו לו פורמולה של סימילאק על מנת לבדוק אם הוא "לוקח" או לא. עד היום לקח 4 פעמים. בשבוע שעבר נתנו לו בפעם החמישית, אכל ונרדם וקם בהקאה של המזון והקיא באותו יום עוד מספר פעמים, הלכנו לטר"ם ומשם נשלחו למיון ילדים בהדסה, שם עבר המון בדיקות, כולן יצאו תקינות למעט מעט דם סמוי בצואה שהעלה חשד לאלרגיה לחלבון.
מאז הוא חזר לינוק ומרגיש מצוין, אבל אחרי ביקור אצל רופאת הילדים היום, היא טענה כי אי אפשר לעשות טסטים עד גיל שנה ושיעבור ישר למזון מסוג נוטרמיגן ללא בדיקה אפילו של מזונות על בסיס סויה כמו איזומיל או דומיו. חברים עם ילדים עם בעיה זהה טענו כי זהו פתרון מעט קיצוני ובטוח יש איך לבדוק או מה לעשות לפני.
מאוד אודה לך על תגובתך ועצתך המהירה.
תודה רבה מראש
אריאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשד לאלרגיה לחלבון
ד``ר בן רנר13/10/2009אפשר לעשות טסטים מרגע הלידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהיעל11/10/2009
שלום רב,
לאחרונה שמתי לב שלאחר שבני, בן השנה וחודש, אוכל חומוס תעשייתי (חומוס אחלה), נמופיע לו כתם אדום על הפנים (באיזור הלחי, ליד הפה). ניסינו לתת לו חומוס שהכנו בבית, ללא חומרים משמרים ואכל בהנאה רבה ולא הופיעו הכתמים. למה הוא אלרגי? כיצד ניתן לדעת לאיזה מרכיב בחומוס התעשייתי הוא אלרגי? והאם יש השלכות נוספות חוץ מכתם על הפנים? האם יתכן וזה גורם גם לדברים פנימיים שאיננו רואים?
עד היום, לא הופיעו כתמים על הפנים משום אוכל אחר.
תודה רבה על תשובתכם
יעל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לחומוס
ד``ר ולרי טפליצקי11/10/2009במקרה ותופעה חוזרת על עצמה עם חומוס ספציפי צריך לראות מרכיבים, יתכן והוא אלרגי לטחינה למשל.
אלרגיה לחומרים משמרים כמעט ולא קיימת.
ממליץ לבצע אבחון מדוייק על ידי טסטים אלרגיים אצל אלרגולוג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לביצהגיל10/10/2009
בן שנתיים עם רגישות לביצה (התנפח) ובוטנים.
בבדיקה אחרונה השבוע מסתבר שאין רגישות לביצה אך עדיין לבוטנים.
מה הדרך לתת הביצה? האם בצורה מבוקרת בביית או תחת השגחה רפואית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לביצה
ד``ר ולרי טפליצקי11/10/2009זה תלוי. יש רופאים שמאפשרים לתת ביצה בבית ויש כאלה שמזמינים לתת ביצה בפעם הראשונה בקליניקה.
אם התופעות האלרגיות בעבר היו קשות רצוי לבצע זאת בקליניקה תחת השגחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לחתול אצל תינוקתדורון10/10/2009
יש לי ילדה בת חצי שנה שלא גרה איתי.
במהלך החצי שנה היא נחשפה אלי ולבגדים שלי בכל ביקור אצלה.
ביום חמישי האחרון היא הייתה אצלי בבית בפעם הראשונה עם החתול שאני מגדל. החתול לא נגע בה ואפילו לא התקרב.
האם יתכן שהיא פתחה אלרגיה? האם סימני האלרגיה מופיעים מיד? או האם יש מצב שהם מופיעים אחרי 12 שעות (לאחר שגורם אלרגיה נעלם)? האם סימני אלרגיה יכולים להמשך 48 שעות?
האם יתכן שהיא אלרגית ולא פיתחה סימני אלרגיה מחשיפה לבגדים שלי, שמן הסתם באו במגע עם החתול?
אודה למענה שלך על אוסף השאלות החשובות.
תודה,
דורון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיה לחתול אצל תינוקת
ד``ר ולרי טפליצקי11/10/2009שלום רב, התשובה לכל השאלות שלך היא כן, תלוי בסוג התופעה האלרגית: נזלת, קשי נשימה או פריחה. תרשום כאן באיזו תופעה מדובר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי הכל!!!!אודליה מיי10/10/2009
אני קוראת וקרואת מה יש לכל אחד ומקנא... החיים שלי בלתי נסבלים האלרגיות שהתפתחו לי בשנתיים האחרונים בלתי נסבלים, אני על תרופות ומשאפים באופן קבוע!!! והכדורים לאלרגיה כבר לא עוזרים.
הלוואי והיה לי פתרון חוץ מסטרואידים על בסיס קבוע.
אז ככה: אני אלרגית לאלכוהול , חלב, בשר, בננה, אבק, כלבים חתולים, דשא ואף כאשר אני מזיע או נמצאת קצת בחום כל הגוף שלי מקושט בנקודות אדומות.
האלרגיה שלי קשה מאוד אני כל הזמן בוכה.. יש לי דלקת אלרגית בעיניים קבועה, אף סתום ומנוזל אוזנים מגרדות ויוצא מהן נוזל.. הכי מטריף את דעתי זה הגרד הצורב כמו סירפד בתוך הגרון שפשוט גורם לי לי להשתגע הגירוד והצריבה הן בלתי נסבלים . אף שלי הוא כמו ברזיה אפילו הנזלת שלי שקופה ומטפטפת כמו מים. אני מתעוררת המון פעמים נפוחה מאוד..
ככה זה שנתיים ברציפות כל יום כל שעה.
הרופא אמר לי שכדי להכנס להריון אני צריכה להפסיק עם הטלפסט כי אסור בהריון...
והרופא אלרגיה אמר כי לוקח זמן להשיג חיסונים נגד אלרגיה לכלבים ואבק.
מה הפתתרון? מה עוד אפשר לעשות חוץ מסטרואידים שגם בהריון זה לא טוב??
רק בגלל זה אני מעקבת את ההריון שאני כ"כ רוצה!
אגב היום רק הבנתי כל פעם שאני עושה כביסה ושמה את אבקת כביסה במכונה אני מקבלת התקפה מטורפת של הגרד בגרון עם התעטשויות וסירפד חזק וצורב...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מיי
ד``ר בן רנר10/10/2009אמנם מסובך אבל ניתן גם להחליף את הטלפסט באריוס המותר בהיריון וגם לחסן .בנוסף קיימת תרופה חדשה בשם זולר הניתנת לאסטמטים אלרגים המשתמשים בסטרואידים באופן קבוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי הכל!!! וגם יש לך סיכוי טוב
אירנה רוזן15/10/2009אודלייה יקרה,
אנא עזרי לעצמך, תפני להומאופת קלאסי ותראי שאפשר לחיות אחרת.
עניתי לך מקודם במפורט (אך תשובתי נמחקה כנראה ע"י מנהלי הפורום
וזה אינו אלא הפרה של זכויות של ציבור הפונים לדעת האם קיימת אלטרנטיבה ופתרון לבעיה
כשלרפואה הקונבנציונלית אין שום פתרון סביר)
כתבתי לך כבר כיצד הומאופתיה יכולה לעזור ולא רק זמנית להקל על סימפטומים
אלא להשפיע על שורש הבעיה, כלומר על הנטיה של המע' החיסונית לייצר תגובה מוגזמת
בבואה במגע עם גירויים סביבתיים שונים.
חובתך לנסות הומאופתיה לפני שתחליטי שלא נשאר מה לעשות
לפני תתחילי ליטול תכשירים סטרואידיים על בסיס קבוע!!!
אשמח לעזור לך אם תרצי,
02-6764974
050-6764975
אירינה רוזן,
HomeoMed מרפאה הומאופתית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאודליה יקרה
טלי24/11/2009אני הוצאתי אלפי אלפי שקלים על אחד מבכירי ההומאופתים ( שהוא גם רופא) בארץ. וזה היה פשוט כמו לזרוק כסף לפח!! המצב שלי החמיר ונאלצתי להשתמש בקורטיזון לבסוף במהלך הריון רק כדי "לנרמל" בחזרה את הגוף. הגעתי פשוט לחוסר תפקוד! אם היו מציעים לך לשלם אחרי שהעזרה שקיבלת הביאה הטבה, הייתי מציעה לך לנסות אבל ממש ממש אל תבני על טיפול שכזה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה כאשר אני יוצא..הראל07/10/2009
תראו מלפני יומיים יצאתי עם חברים ובאמצע הדרך אני מרגיש שההאוזניים שלי נהיות חמות.
אחר כמה דק' אני רואה שיש לי בועות (פריחה) על הידיים. חזרתי הביתה, לקחתי כדור נגד האלרגיות (אני אלרגי למזונות), חיכיתי שזה יעבור ויצאתי שוב. לאחר כמה דק' שוב פעם יש לי את אותה תגובה רק טיפה יותר חמורה כי הייתי יותר זמן בחוץ.
יום למחרת גם. בבוקר לא קרה לי אבל בצהריים ובערב כאשר אני יוצא שוב פעם קורה לי.
היום שטפתי את הפנים שלי במים רגילים וניגבתי ולאחר שנייה הפנים שלי נהיות אדומות לגמרי וני מרגיש את הדופק באף.
זה פעם ראשונה שקורה לי כזה דבר. אני בן 14 ועוד חודש 15.
בבקשה תעזרו לי, הרופאים לא יודעים מה זה, ההורים לא ואני מתחיל להלחץ כי זה לא בשורה.
אם אתם צריכים עוד מידע בבקשה תבקשו ואני יביא לכם את כל מה שאתם צריכים רק תעזרו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הראל
ד``ר בן רנר08/10/2009מדובר בחרלת ואמורים לאבחן ללא קושי מיוחד. אנא פנה למרפאה אלרגית.להלחץ אין מקום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפנו אותי
הראל08/10/2009הלכתי היום לרופא אחר והוא אמר שיכול להיות שאני אלרגי לשמש ואני לא. אז הוא הפנה אותי לבדיקות אלרגניות לבעוד שבועיים כי אז הם מגיעים לעיר שלנו.
איך מטפלים בחרלת או מה שזה לא יהיה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז השאלות שלי הן:
הראל08/10/20091. איך נהיים חולים בזה?
2. זה עובר לבד?
3. איזה טיפול צריך לעשות?
4. אם זה עובר לבד לאחר כמה זמן זה יעבור בערך?
5. שמתי לב שכאשר אני בחשיפה לסבון בכפות ידיים אז בכפות ידיים יש לי פריחה וכאשר אני שם שמפו אז האוזניים נהיות אדומות, ככה זה אמור להיות במחלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההראל.
ד``ר בן רנר09/10/2009היות ולא ראיתי ולא בדקתי ולא יכול לקבוע אבחנות בפורום,אין לי אפשרות לנחש.לגבי חרלת הסיבה אינה ידועה והתפרחת חולפת בבא העת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההראל
ד``ר בן רנר09/10/2009רגישות לשמש גןרמת לתפרחת קבועה ולא כזו שמופיעה ונעלמת.תצטרך לחכות לתור שלך.הטיפול בהנחה שזו האבחנה הנכונה הוא כדורי אנטיהיסטמיניקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקי
הראל09/10/2009אז זה לא בטוח שזה אורטיקריה.. סבבה אני יחכה לטור שם וכנראה הם יאבחנו אותי.
אבל אמרת שהמחלה חולפת בבוא האט אז בשביל מה צריך כדורים?
והאם מוצרי חלב קשורים למחלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההראל
ד``ר בן רנר09/10/2009חלב לא קשור.ייתכן שעד התור תבריא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחה בפניםאודי07/10/2009
שלום,
הופיעה לי פריחה על הפנים ורציתי לדעת אם זה יכול להופיע אחרי ניקוי אבק או שאולי זו תגובה לחילוף עונות. בכל מקרה אשמח לדעת מה יכול להעביר את זה. כדורים לאלרגיה שמוכרים ללא מרשם יכולים לעזור? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אודי
ד``ר בן רנר08/10/2009שלום.יש סיבות רבות לפריחה בפנים ואין אחת דומה לשניה.כדורי אנטיהיטמיניקה יעזרו במידה וזו אלרגיה.אציע לגשת לרופא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אריתמה מולטיפורמהרחלי07/10/2009
לבן שלי בן שנה וחצי החלו להופיע סימנים אדומים בפנים שנראו כמו עקיצות, כעבור מס' ימים הסימנים הופיעו גם בידיים וגם ברגליים ומעט בגב, אך מסימנים קטנים שנראים כמו עקיצות כל פצע גדל לגודל של מטבע , בבדיקת דם שערכו לו במיון היה אנזים בכבד ALK.PHOSPHATASE בשיעור של 1640 ,
כשבוע לפני ההופעה של הפצעים היה לו פצע הרפס ליד השפתיים,
ההבנה היא אריתמה מולטיפורמה , אך שני רופאים שבדקו אותו לא השתכנעו שזאת ההבחנה הנכונה אך הם שללו אינפטיגו
מה זה עוד יכול להיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רחלי
ד``ר בן רנר07/10/2009ע"פ התאור האבחנה מתאימה יותר לחרלת אבל רצוי להתיעץ עם מומחה .הערכים של הפוספטזה הבסיסית גבוהים מאד וסביר שהערך הוא לא נכון או שהיחידות שונו.בכל מקרה הערכים בילדים גבוהים יותר מאשר במבוגרים.אציע לפנות לברור מידי נוסף.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יש לי בעיה עם העגיל באףאתי07/10/2009
יש לי עגיל באף שעשיתי מלפני חודש בערך ונהיה לי מוגלה בתוך האף כאילו לא מחוץ לחור של העגיל אלא מבפנים ואני רוצה להיפטר מזה ואני לא מצליחה..
יש לי משחה בבית בשם בטאקורטן קרם זה יכול לעזור לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אתי
ד``ר בן רנר07/10/2009הוציאי את העגיל מידית גשי בדחיפות לרופא אאג .!!!!!!!!!!!.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- allergic reaction to antibioticssarit mansano06/10/2009
Hi
My son of 11 months recieved antobiotics for an ear infection.
He has broken out in rash all over his body ,3 days after taking the antibiotics.
The rash is getting worse.
I know that kids can have an allergic reaction to antibiotics.
I would like to know how long the reaction lasts for and wht can be done to treat the rash
I am thanking you in advance for a fast reply as always* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר sarit
ד``ר בן רנר06/10/2009Hi
Most probabely it's a viral rash. Short acting antihistamines can be given or a short corse of steroide .after the recovery tests should be done* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לתרופותאריאל06/10/2009
בן 45, עם אלרגיה אנפילקטית לדבורים מגיל צעיר (ברשותי מזרק). בשנים האחרונות כבר איני יכול ליטול תרופות כי מתפתחות אצלי תגובות אלרגיות לתרופות רבות (אקמול, מוסקול, דקסמול ועוד).
אתמול במיון אחרי נטילת מוסקול קיבלתי טיפול לאלרגיה שהתפתחה מיידית. בשחרור נאמר לי שיש לי גם לימפוציטוזיס (50%) וקריאטינין גבוה (1.35). האם הללו קשורים לתגובה האלרגית או שיש לחפש כיוונים אחרים?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אריאל
ד``ר בן רנר06/10/2009רגישות לתרופות מסוג נוגדי דלקת כפי שציינת שכיחה ואין טיפול לנושא אלא המנעות.לעיתים ניתן ליטול.תרופה מסוימת למרות שנמצאת בתוך קבוצה זו.לגבי שאר הבדיקות שציינת אין קשר לאלרגיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- G6PDאושרת06/10/2009
שלום רב.
האם במקרה של G6PD מותר לאכול עדשים?
תודה מראש,
אושרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר g6pd
ד``ר בן רנר06/10/2009עדשים אינם פול .כל שלא צפויה בעיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

