מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקת RAST לילדה בת 3 עם אסתמהד``ר בן רנר26/10/2009
שלום,
ערכתי לביתי בת ה 3 בקירוב בדיקות אלרגיה (RAST) מאחר שהיא סובלת מאסטמה ומטופלת במשאף בודיקורט קבוע.
להלן התוצאות:
Egg white 0.15
Soybean 0.10
Baker's Yeast 0.10
Alpha Lactalbumin 0.23
Beta Lactoglobulin 0.58
Avocado 0.10
FP1M Food Panel 1 0.10
FP2M Food Panel 2 0.10
FP3M Food Panel 3 0.10
FP15M Food Panel 15 0.34
FP51M Food Panel 51 0.10
Dermat. pteronyssin 0.10
Dermat. farinae 0.10
אשמח לדעת מה פשר התוצאות והאם היא אלרגית לדבר מה?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אירית
ד``ר בן רנר26/10/2009לא רגישה לביצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה ואסטמהדניאל25/10/2009
שלום, שמי דניאל אני בת 16 וחצי וסובלת מאסטמה מגיל 3 אני מטופלת בדיסקוס סרוטייד.
לא עשיתי אף פעם בדיקות אלרגיה אך קיבלתי אריוס מהרופא המטפל שלי כרגע אני לא נוטלת את הכדורים אך מופיעים אצלי סימני אלרגיה של גירוד בגוף גירוד בעיניים בעיקר ונזלת אלרגית..האם עליי לקחת את האריוס האם ללכת לבדיקת אלרגיה? וכיצד שם יוכלו לעזור לי עם האלרגיות המציקות בעיניים??
תודה מראש דניאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דניאל.
ד``ר בן רנר26/10/2009את יכולה לקחת איראוס ולהתרשם אך לפני בדיקות האלרגיה עליך להפסיק אותו לשבוע לפחות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סימני אלרגיהיובל25/10/2009
שלום לכם ותודה על הזמן שאתם מקדישים לנו.
ברצוני לשאול, אני כבן 40 ולפני 12 שנה בבדיקת טסטים התברר שיש לי אלרגיה לקרדיט, לחתולים ולאילתה בלוטית שאין לי מושג היכן היא צומחת. מידי פעם היו לי התקפות קצרות אבל בעזרת כדורים אריוס בעיקר חלף כעבור מס ימים.
כרגע נכנסתי לדירה חדשה ומתוך 25 יום בה אני עם אלרגיה כבר שבועיים. חתולים לא היו כאן בבירור בשלוש שנים האחרונות, אבק אין כאן בהסטריה ואנחנו מקפידים לנקות. הסימנים אצלי הם שיעול יבש וגירוי בגרון, וכרגע נוספה גם דלקת בעיניים ובמשך שבוע היתה גם נזלת עם עיטושים מידי פעם. ברור לי שזה לא התקררות ולדברי הרופאים הריאות נקיות ואין אדמומיותבגרון, כך שאני מניח שהסיבה היא אלרגית. לדעתי התחושה הרעה קוראת בעיקר כאשר אני בדירה. האם מזגן יכולה להיות הסיבה? האם יש לכם המלצה איך לבדוק מה גורם כאן לאלרגיה. אני מבין שמכיון שאני עם אריוס כרגע אא לבצע טסטים אלא שבוע מהכדור האחרון?
יש לציין שהשיעול הופיע רק מלפני שלושה ימים ואין עיטושים כבר שבוע למעט אחד כאן ואחד שם.
יש לכם פתרון להציע לי ? משהו שיקל עלי?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובל
ד``ר בן רנר26/10/2009אתה יכול לקנות קלרינז ללא מרשם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלרינז
יובל27/10/2009ולקחת את הקלרינז במקביל לאריוס?
למשך כמה ימים? זה ירגיע את השיעול הטורדני של הבוקר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תגובה לריח של צבעמאיה25/10/2009
רכשנו לבתנו מיטה חדשה. למיטה ריח חזק של צבע. מאז שהיא ישנה במיטה הזו היא לא מפסיקה להשתעל. אנחנו עושים לה אינהלציה אבל השיעול לא עובר.
האם שאיפת הריח של הצבע יכולה לגרום לה נזק לריאות? האם מדובר אולי בתגובה אלרגית לצבע? מה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תגובה לריח של צבע
ד``ר ולרי טפליצקי26/10/2009כדאי לבצע ניסיון של שינה בחדר אחר כדי לוודא ששיעול אכן קשור לריח של צבע או פשות תוצאה מצינון עונתי.
ריח חזק של צבע יכול לגרות דרכי אוויר ולגרום לשיעול. זה לא אלרגיה אך כן רגישות.
אם התופעה לא תעבור תוך מספר ימים צריך לשקול להחליף את מיטה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת עיניים אלרגיתאמא25/10/2009
בני בן 10. יש לו דלקת עיניים אלרגית כבר חודשים ארוכים מאד (מעל שנה).
טיפות העיניים הסטרואידיות שקיבל, עזרו למשך הטיפול, אך לא מעבר לכך.
טסט לאלרגיה - לא זיהה את הגורם.
טיפולים אלטרנטיבים שניסינו גם הם לא הועילו (היתה ירידה זמנית בכמות ההפרשות, אבל לא מספקת ולא החזיק מעמד לאחר תקופת הטיפול).
מעניין לציין, שכשהיינו בטיול בחו"ל, באיזורים שבהם אוויר כפרי ויבש מאד, ההפרשה נעלמה, אך עם החזרה לאיזורים עירוניים, היא חזרה. (בארץ, אנו גרים בישוב כפרי אך סמוך לאיזור עירוני).
הילד בריא באופן כללי, אין לו ביטויי אלרגיה אחרים (יש לי חשד לא מגובה לארגיה כלשהי בעיכול מזון, לא ידוע איזה), אם כי הוא קטן לגילו, מאז לידתו (משקל וגובה בסביבות אחוזון 3), ללא זיהוי הגורם.
האם יש פתרון לנושא, מלבד מתן קבוע של תרופות סטרואידיות? אם כן, למי צריך לפנות על מנת לבדוק את העניין?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת עיניים אלרגית
ד``ר ולרי טפליצקי26/10/2009שלום רב,
צריך לבצע ניסיון נוסף של זיהוי הגורם לאלרגיה על ידי תבחינים אלרגיים מגוונים.
ניתן לבצע זאת אצלי או אצל ד"ר וורנר.
טיפות סטרוידים לעיניים מותרים רק לתקופה קצרה.
קיים טיפול יעיל נוסף ארוך וללא תופעות לוואי.
זה תרופות אנטיהיסטמיניות בכדורים, סירופ או טיפות עיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
???26/10/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זאת אלרגיה לאבק?יערה23/10/2009
שלום רב דוקטור,
יש לי הרגשה שאני נושמת אבק, כאילו כל הזמן אני במקום מלא אבק. אציין שיש לי רגישות על העור לקרדית אבק הבית, וכן יש לי רגישות קשה לעשן סיגריות. האם יש סכנה במצב הזה של "נושמת אבק"?
תודה רבה
יערה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יערה
ד``ר בן רנר23/10/2009נשמע כהרגשה פסיכולוגית .אין דבר כזה ,"נושמת אבק" יכול להיות שהתלונות גורמות לך להרגיש אך למעשה זו הרגשה אישית ותו לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלצה לפתרון מיוחד לסובלים מאבקדורוטה23/10/2009
שמי דורוטה ואימא לדור בן 4 שסובל מרגישות לאבק במיוחד בחדרו בבית , קוצר נשימה , שיעולים ועוד... עד שחברים המליצו לי על הרקיע השביעי פתרונות אקולוגים שמבחינתי כמו מלאכים ,כמו שהבטיחו וקיימו ביצעו חיטוי אוויר מיוחד מס' שעות בחדרו ובמזגן ולאחר מכן התאימו מטהר אוויר עם מסננים רפואיים ויוניזטור ,השיפור מיידי לא להאמין קיבלתי ילד נושם וישן !!! תודה לערן! ממליצה בחום !,וצרפתי קישור:
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דורוטה
ד``ר בן רנר23/10/2009מטהרי אוויר בשימוש הרבה זמן ויש מספר חברות שמשווקות אותן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיותיובל22/10/2009
שלום יש לי מספר שאלות
אני סובל מאסטמה בעיקר בזמן מחלות ומאמץ וכן בעת אלרגיות
אני עשיתי בדיקות אלרגיה מהן עלה אלרגיה לאבק ולדשא אלרגיה לשקדים בוטנים פיצוחים קלויים במלח ומנגו
לפיצוחים בוטנים ומנגו היה לי שוק אנפלאקטי
רציתי לשאול האם לדעתך בצבא יש להוריד לי את הפרופיל הרפואי ל64?
תודה רבה זה מאוד חשוב לי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אלרגיות
ד``ר בן רנר23/10/2009דווח לצבא ותקבל פרופיל בהתאם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמים אדומים לאחר אכילת גרברנעמי22/10/2009
שלום,
ישנה תופעה דיי מוזרה שכאשר התינוקת שלי (בת חצי שנה) אוכלת גרבר מופיעים לה כתמים אדומים בראש באזור הצדעיים. הגרבר שנתתי לה מורכב רק מתפוחים בתוספת ויטמין C.
התופעה חזרה על עצמה מספר פעמים.
האם זוהי אלרגיה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעמי
ד``ר בן רנר23/10/2009הפסיקי לתת לתינוקת גרבר ופני למרפאה אלרגית במקום מגוריך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות לQUATERNIUM 15אמיר22/10/2009
שלום רב,
לאחרונה גילו אצל חמתי רגישות לחומר QUATERNIUM 15.
האם זה חומר שבהכרח יופיע לי אם הוא נמצא בתכשירים ומוצרים כגון בסון רחצה של DOVE?
אולי יש לו שם נוסף שבו הוא נקרא?
תודה מראש,
אמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמיר
ד``ר בן רנר23/10/2009שמות נוספים:
Dowicil 75; Dowicil 100; Dowco 184; Dowicide Q; 1-(3-Chloroallyl)-3,5,7-triaza-1-azoniaadamantane chloride; N-(3-chloroallyl) hexaminium chloride; hexamethylenetetramine chloroallyl chloride; 3,5,7-triaza-1-azoniaadamantane; 1-(3-chloroallyl)-chloride.
שם החומר המשמר מופיע בד"כ לקראת סוף רשימת המרכיבים של המוצרים הקוסמטים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה ממרכיב בחיסון נגד שפעתמלי21/10/2009
קיבלתי בפעם הראשונה השנה חיסון נגד שפעת (רגילה) ולאחר 12 ש' התפתחה אצלי אלרגיה בצורה של נימול השפתיים והפנים עד כדי כך שהרגשתי את המקום רדום לגמרי.
ניגשתי למיון וקיבלתי סטראוידים לוריד בנוסף לזריקה אנטי אלרגית.
אינני אלרגית לפרוטאין.
מעניין אותי לדעת לאיזה מרכיב בחיסון אני אלרגית? והאם אסור לי להתחסן כנגד שפעת החזירים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מלי
ד``ר בן רנר23/10/2009גשי למרפאה אלרגית לבדיקה. הרכב חיסון שפעת החזירים הוא דומה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגייהחנן21/10/2009
שלום הייתי אצל רופא עור ועשיתי בדיקת אלרגייה true test ויצא שיש לי אלרגייה ממגע "לקטון" cg וכמו כן יש לי תגובה אלרגית לחומר p.p.d שזה צבע כחול שחור אני הייתי עובד במספרה שיש שם הרבה מהחומרים האלו ככה הבנתי עכשיו אני רוצה לחזור למספרה אזז רציתי לדעת אם יש איזה כדורים או איזו תרופה נגד זהה
תודה רבה מקווה שתעזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חנן
ד``ר בן רנר21/10/2009בליאת ברירה לחזור למקצוע הספרות לא תוכל.אם אתה צעיר החלף מקצוע.בכל מקרה תוכל לתבוע את הביטוח הלאומי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיההילה20/10/2009
שלום יש לי תופעה של רגישות יתר בגוף הבאה לידי ביטוי כאשר מופעל לחץ על העור או שפשוף, כגון: התנגבות במגבת, לחיצה על העור והמקום "הנגוע" מתנפח כמו עקיצה של יתוש ונעלם לאחר 20 דקות בערך...
יש לי הרגשה שזה נגרם מלחץ נפשי מכוון שכאשר טיילתי בדרום ומרכז אמריקה במשך מעל לשנה זה נעלם כאילו לא היה מעולם, והייתי שם בכל העונות חורף, קיץ אז כך שזה לא נגרם לי ממזג האוויר
אבל שמתי לב שמהרגע שנודע לי שאני צריכה לחזור לארץ התחילה לי שוב התופעה כי החיים בשגרה לפעמים מאוד מלחיצים
הייתי אצל רופאה מומחית לאלרגיה והיא טענה שאי אפשר לבדוק האם זה הגורם ואי אפשר לטפל בזה
האם יש לך פתרון אחר להעיה שלי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הילה.
ד``ר בן רנר21/10/2009התופעה נקראת חרלת וברב המקרים ללא סיבה שניתן למצא.מצבי לחץ עלולים לגרום לתופעה בהחלט.התופעה שכיחה בבנות ובעיקר בצעירות.התופעה תחלוף בבא העת.עד אז ניתן להעזר באנטיהיסטמיניקה.אל תלחצי!.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה עם עבודה במחסןעומר מרקוביץ20/10/2009
שלום לכם מומחים יקרים,
אני חייל שכרגע נכנס לסדיר שלו ואני אלרגי לאבק לעשן וכד' ובנוסף אסמטי.
שיבצו אותי לעבוד בתוך מחסן, בעת עבודתי התחלתי להרגיש קשיי נשימה קלים, התעטשויות וקינוחי אף לעיתים קרובות וגירוד שלא מפסיק בעיניים במשך כל העבודה.
אני יודע שאני לא כשיר לתפקיד ויש לי פטור צבאי הטוען שאסור לי להיות בסביבה סגורה עם אבק (ניתן על ידי מומחה מטעם הצבא - מרפאות צריפין).
כשפניתי למפקד היחידה שלי הוא טען שהמחסן כביכול סטרילים והמחסן פתוח ולכן הפטור לא יעזור לי לצאת מהמחסן.
האם יש טיפול שאוכל לקחת מלבד כדורים שאני נוטל של אלרגיה באופן יומי? (כדור אחד ביום)
הבעיחה עם העיניים ממש מפריעה לי אבל קראתי שזה לא בריא לשים טיפות באופן יומי בשביל להעביר אדימות..
אני מיואש ומתוסכל מהצבא והייתי רוצה לקבל ממכם חוות דעת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עומר
ד``ר בן רנר21/10/2009המפקד שלך טועה אבל הוא המפקד והוא בעל הסמכות. גש שנית למרפאה האלרגית ובקש מכתב מנומק אותו יש להגיש למפקד מחדש.אתה חופשי לפנות לרופא היחידה וגם למפקד שמעל המפקד האישי.אך זכןר שהמילה האחרונה שמורה תמיד למפקד ורק לו. המכתבים והפטורים הם המלצה בלבד (שבד"כ מתקבלים)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות לחלבג'ני20/10/2009
בתי כעת בת ארבעה חודשים. ניזונה כעת אך ורק מהנקה.
כשהיתה בת שבעה שבועות קיבלה בפעם החמישית מאז נולדה סימילאק על בסיס חלב.
בכל הפעמים הקודמות לא היתה תגובה כלשהי, אך בפעם החמישית המדוברת היא שתתה את הסימלאק בסביבות 22:30, ולאחר שעתיים הקיאה תוך כדי שינה, כשהערתי אותה ורחצתי אותה הקיאה שוב מיצי קיבה. ונרדמה... אני משום מה לא הייתי רגועה וחיכיתי ערה שהיא תתעורר ואני אניק אותה ונוכל לחזור לשגרה. אך היא היתה מותשת ומשניסינו להעיר אותה היה מאד קשה היה נראה שהיא אפטית. נסענו לבית החולים , עשו לה סדרת בדיקות: דם, לחץ תוך עיני.. והיינו במעקב 24 שעות. במהלך 24 השעות מהרגע שהגענו היא היתה בסדר גמור, חזרה לעצמה. הקיאה הקאה מאד קטנה בבוקר בבית החולים ושוחררנו הביתה. מנהלת מחלקת ילדים המליצה לתת כרגע רק הנקה ולאחר חודש לנסות נסיון מבוקר של מתן סימלאק שוב, ואמרה שיש חשד לאלרגיה לחלב. הגענו עם ההמלצות לרופא ילדים שלנו, הוא המליץ לגשת ל-E.E.G(הבדיקה יצאה תקינה)' ולתת אם צריך נוטרמיגן ולנסות רק בגיל שנה שוב חלב. הבעיה היא כזאת שאני צריכה לחזור לעבודה בעוד שבועיים, כרגע רק יונקת או שותה חלב אם שאוב. לא מוכנה בשום פנים ואופן לאכול את הנוטורומיגן.
מה לעשותהאם זוהי אלרגיה בוודאות? איך ניתן לבדוק זאת? האם אפשר לתת סימילאק צמחי(הוא פחות מגעיל?)?, האם אין אפשרות כמו שהמליצו בבי"ח לתת מעט סימלאק בקרבת מרפאה ולבדוק האם התגובה תחזור על עצמה?, מה עלול לקרות אם תקבל 20 CC של סימילאק חלבי ע"מ לבדוק האם אכן זו אלרגיה?
חשוב לציין שבשעות שהיא לא תהיה בגן אני מעוניינת להמשיך להני, וברור שלעומת הנוטרומיגן היא תעדיף הנקה.
סליחה על אורך הפניה, ותודה מראש ג'ני
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גני
ד``ר בן רנר21/10/2009כבר דשנו בנושא בפורם הזה לפני ולפנים ואם תעברי על השאלות בפורום תמצאי תשובה. .בתך רגישה כנראה לחלב ואסור לתת חלב נקודה.זה יכול להסתיים גם במוות!.נוטרמיגן מגעיל בלשון המעטה.אפשר לנסןת סויה שהיא יותר טעימה או נאוקט שייקר מאד.ראשית פני למרפאה אלרגית לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

