צהבת B

מנהל הפורום

ד``ר אריק האס
ד"ר אריק האס
לקביעת תור אצל ד"ר אריק האס ללא פרסום בפורום
 
  • צהבת B
    לימור
    30/08/2008

    בני בן 5.5 קיבל את כל הסידרה של צהבת B עשינו בדיקת נוגדנים ואין לו בכלל גם לא 10 ופחות מדוע??? לכמה שנים זה מחזיק והאם אני יכולה לעשות לו שוב את הסידרה????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צהבת B

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין צורך

    ד''ר אורלי מגד
    30/08/2008

    אם הילד חוסן בינקות (כלומר קיבל את החיסונים לצהבת עד גיל 6 חדשים) אין הרבה משמעות לבדיקת נוגדנים היום, אם היית בודקת חודש אחרי מתן החיסון האחרון (ואין המלצה לעשות זאת) היית יודעת בודאות אם התחסן. יתכן שלמרות שאין לא נוגדנים הוא בכל זאת מחוסן, הדרך לבדוק זאת היא לתת מנה אחת (ולא 3) של חיסון וחודש אח"כ לבדוק נוגדנים. אין המלצה לעשות זאת, אלא אם יש לו סיכון מוגבר לחלות כגון: אם הוא חולה אי ספיקת כליות, אם הוא מקבל הרבה מוצרי דם, אם יש בגן שלו ילד הידוע כחולה צהבת B, אם יש בן משפחה חולה צהבת B, ועוד. אם הוא ילד בסיכון לצהבת B ואת מחליטה לבדוק שוב, במידה ואחרי חיסון אחד אין לו נוגדנים יש להשלים את סדרת החיסון (כלומר להוסיף עוד 2 מנות חיסון) ואז לבדוק שוב נוגדנים חודש אחרי החיסון האחרון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו