עזרה דחוף!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחוף!!!
    אודל
    03/02/2008

    היי שלום לך...
    אני גרה בחו"ל כחצי שנה..אני בת 21 יש לי בדרך כלל פנים חלקות למעט פצע או שתיים שיוצאים לפני המחזור{אבל ממש כואבים..}
    בתקופה הארוחנה יצא לי פצא ממש גדול וכואב ליד האף,ותמיד היה מגרד לי...אחרי חודשיים בערך הוא עבר..{עם סימני מוגלה מגעילים..}ולאחר מכן הופיע לי פצע זהה בצד השפתיים,גם הוא מתחיל להחלים...אבל מה שכן אני מרגישה אזור שני שהוא בלחי קרוב לשפה,מתחיל לגרד לי ממש{שזה מבשר רעות..}
    הרבה אומרים לי שזה "פצע קור??"...או פטריה...אני לא יודעת מה לעשות זה מגדר לי נורא ואני לא רוצה לגרד כי זה רק נהיה יותר גרוע..
    ברור שאם הייתי בארץ הייתי פונה לרופא אבל פה אני לא הכי יכולה יש שם של תררופה שאוכל לקנות בבית מרקחת ללא מרשם?...
    בבקשה,אני מש סובלת,מצפה לתשובה אודל..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחוף!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוף

    דוד פרלה
    03/02/2008

    אודל שלום,

    מה שאת מתארת יכול להיות הרפס סימפלקס, או אקנה ,ורק רופא שיראה יוכל להגיד לך בוודאות,
    במידה ויוצאת שלפוחית כואבת ומעקצצת רוב הסיכויים שזה הרפס [ מאוד שכיח ] ואת יכולה לשאול את הרוקח בבית המרקחת שלך אם יש לו תכשיר טבעי [ סביר להניח שקיימים כאלה ] , רופא יתן לך מרשם לזובירקס ,מישחה יעילה לטיפול בבעיה. וגם טיפול ברפואה סינית במידה ויש באזור מגורייך יעזור, בברכה דוד פרלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו