אוטופיק דרמטיטיס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוטופיק דרמטיטיס
    רינת
    15/03/2009

    שלום, בני בן 7 חודשים סובל לדברי רופאת הילדים מאוטופיק דרמטיטיס. העור בעיקר בבטן ובגב אדום ויבש ומגרד. אני מורחת אותו באקווה קרם ושמה באמבטיה בלנאום פורטה. מהי מחלה זו? האם היא תעבור בגיל מסויים? מה הפתרונות הטבעיים המומלצים (שמעתי על חומץ???) תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוטופיק דרמטיטיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אטופיק דרמטיטיס

    דוד פרלה
    16/03/2009

    רינת שלום,
    יובש אדמומיות וגרד הם מאפינים של אטופיק דרמטיטיס המכונה אסתמה של העור, סוג של אקזמה עם רקע אלרגי השכיחה מאוד בתינוקות וילדים ,וחולפת במרבית המקרים עם הגדילה.
    טיפול בדיקור שלא כואב בצמחי מרפא ומשחות טבעיות הניתנים לאחר אבחון ומותאמים לגיל ולמהלך המחלה עוזרים מאוד מנסיוני במצבים אלה, למחלה מהלך גלי של הפוגות והחמרות ,מושפעת ממזג אויר-עונות מעבר בד''כ קשות יותר, מגע עם אלרגנים,תזונה ומתח , עד גיל 4-5 המחלה חולפת למרבית הילדים, לחמישה אחוז המחלה ממשיכה לגיל הבגרות. הרפואה הסינית עוזרת מאוד למתן את התופעות ולזרז את ההחלמה.חומץ לא מומלץ.
    . באתר שלי תמצאי מחקר שערכתי בנושא.

    בברכה




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו