פריחה בעקבות הזעה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריחה בעקבות הזעה
    תמר
    02/11/2007

    שלום, אני בת 17 וחצי, וכבר הרבה זמן שאני סובלת מפריחה מסויימת.
    כשאני הולכת ומתחילה להזיע ברגליים (לא הזעה מוגברת, אלא כמו כל בן אדם אחר), הרגליים שלי (כל הרגל- ירך, ברך, שוק, כל כולה) מתחילות להיות אדומות ולהתנפח, מופיעה מן פריחה אדומה (מעין כתמים אדומים), הרגליים מגרדות ושורפות לי בצורה שאי אפשר לתאר. במקרה כזה אני לא יכולה להמשיך ללכת, שוטפת במים קרים ומחכה כבר להגיע הביתה למזגן...לפעמים זה לא עובר לי גם אחרי מקלחת ושהיה במזגן, אך לרוב אם אני נמצאת במקום ממוזג זה לא קורה.
    אני לא יודעת מה לעשות ולמי לפנות?! התופעה ממש בלתי נסבלת, אני מפחדת לצאת לרח' וללכת אפילו כמה דקות שמא זה יקרה לי שוב!
    אני מטופלת כבר כמה שנים בTELFAST, עקב אלרגיה לקרדית אבק הבית, המתבטאת בגרד בגוף ונזלת, אך התופעה של הפריחה ברגליים מופיעה כשאני תחת השפעת הטלפסט!!
    מה לעשות?
    (רופאת העור הפנתה אותי לאלרגולוג)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריחה בעקבות הזעה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה בעקבות הזעה

    אמיר קלי
    02/11/2007

    את סובלת מבעייה שנקראת אורטיקריה שהיא בעצם סוג של אלרגיה לא ספציפית.התרופה שאת לוקחת טלפסט היא בדיוק לטיפול בבעייה זו אך למעשה אינה מטפלת בבעיה אלא מקטינה אותה בצורה סימפטומתית בלבד.לא רק זה כפי הנראה שפעילות האלרגיה אצלך התגברה והתרופה כבר לא משפיעה או נחלשה בהשפעתה.
    לרפואה סינית יכולת טובה לטפל בבעייה ונעשו כבר מספר מחקרים בעולם כולל בישראל שהוכיחו יעילות רפואה סינית בטיפולי אורטיקריה.לרפואה הסינית יכולת לווסת את מנגנון מערכת החיסון כך שתגובתיות היתר שלו תיקטן.מומלץ לפנות למןמחה בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו