שאלה בקשר לנטילת קיורטאן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לנטילת קיורטאן
    ולריה
    13/11/2007

    שלום!
    סבלתי מעבר מפצעי בגרות והרופא נתן לי לשתות קיורטאן[יש לציין שאני בת 18 כיום], אחרי מספר חודשים המצב השתפר אומנם בקיץ האחרון התחילו שוב פעם פצעי הבגרות להופיע. הרופא אמר לי שזה קשור לחום של הקיץ ושהנקבוביות שלי התרחבו מדי, ושהעור שלי שמנוני ואלו הסיבות להופעת הפצעים. הוא אמר שאני צריכה לנטל שוב פעם כדורים.
    החלטתי לחכות לסוף הקיץ בתקווה שאולי יעבור לי, אבל זה רק החמיר לי והנה אני שותה שוב פעם את הכדורים למרות שלא רציתי כי זה לא הכי בריא.
    השאלה שלי זה למה הפצעים חוזרים שוב ושוב למרות ששתיתי כבר תרופות?
    ועוד משהו שאולי לא קשור לזה, האם בתקופת נטילת הכדורים הללו אפשר לעשות מסיכות ביתיות לפנים על בסיס של פירות, שהרי אלו לא חומרים כימיים שרשומים במרשם התרופה.
    בתודה רבה ולריה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לנטילת קיורטאן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לנטילת קיורטאן

    אמיר קלי
    14/11/2007

    שאלת צריכה להיות מופנית לפורום רופאי עור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו