אקנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אקנה
    רעות
    07/12/2007

    שלום שמי רעות בת 20 , סובלת מפצעים וחצ'קונים בפנים כל תקופת התבגרותי ועד עכשיו .

    ניסיתי כמעט את כל הטיפולים האפשריים :

    1. תכשירים למניהם שצורכים בסופר פארם ובבתי מרקחת ...
    2. גלולות
    3. טיפול קבוע אצל קוסמטיקאית .

    האופציה היחידה שנשארה לי היא אנטיביוטיקה כגון מניצפן ורוקטאן ,
    העניין שזה נורא מפחיד אותי אנשים מדברים על כמה שזה לא בריא ובעל תופעות לוואי מסוכנות .

    אך איני יודעת מה לעשות הטיפול בעור הפנים חשוב לי מאוד ומפריע לי בחיי היום יום אני אשמח לקבל ייעוץ מה כדאי לעשות ?
    והאם כל התרופות האלו באמת כלכך נוראיות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אקנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה

    שורי נוימן
    09/12/2007

    טיפולים ברפואה משלימה כוללים בד"כ שימוש בצמחי מרפא ללקיחה פנימית וכן למריחה חיצונית. לפעמים גם ממליצים על שינוי בתזונה שזה לא פחות חשוב.
    מבין התרופות שציינת לרואקוטן יש תופעות לוואי דומות להרעלה של ויטמין A - אצל נשים נשואות חוששים להתפתחות המוח אצל העובר ולכן הם לוקחות גלולות למניעת הריון במקביל, פרט לכך בד"כ הרופא מגביל את משך השימוש ברואקוטן כדי למנוע פגיעה בכבד. בזמן נטילת התרופה העור רגיש ונוטה להיות מגורה ויבש. אך עם פיקוח רפואי נכון תופעות הלוואי מצטמצמות.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו