מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
תודה אקבע תור. שבוע טוב!
נעמה22/10/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי אפידורל מתמשכיםנעמה19/10/2011
שלום שמי נעמה ולפני כשנה ושלושה חודשים ילדתי את בני הבכור.
קיבלתי אפידורל בלידה, שמשפיע עליי עד היום.
יש כאבים בנקודה שבה קיבלתי את הזריקה, בשבועיים האחרונים האזור
מאוד נפוח, עשיתי מסאז לא מזמן והיא אמרה לי שנפוח מאוד שם וכנראה
שיש דלקת, יכול להיות שזאת הסיבה שכואב לי? יש משהו בכלל לעשות בנידון?
או שאמשיך לסבול כל חיי? אני לא יודעת למי לפנות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי אפידורל מתמשכים - תגובה
סהר צור21/10/2011שלום נעמה
למרות השם הרע שיצא לזריקה האפידורלית, לא נראה לי שבמקרה שלך הכאבים נובעים כתוצאה מההזרקה.
גם נשים שיולדות ללא אילחוש או זריקה אפידורלית מדווחות כי לאחר הלידה הן מחילות לסבול מכאבי גב תחתון. אני מייחס זאת לחולשת שרירי בטן ולחוסר פעילות גופנית. חשוב לציין שמהלך הריון (תקין ככל שיהיה) משנה את מרכז הכבידה של הגוף ובכך את העומסים אשר מופעלים עליו. לפעילות גופנית חשיבות עליונה כחלק מאורח חיים בריא ותקין. בפרט לאחר הריון.
אני מציע לגשת לבדיקה אורטופדית. יתכן שישנה דלקתיות במקום הכואב. לרוב באזור של כאב מופעל מנגנון דלקתי. לא בהכרח דבר רע , טבעי לחלוטין.
בהמשך אני מציע לגשת לטיפול בעיסוי רפואי. אין לי ספק שזה יהווה מענה יעיל לכאב מהסוג שאת מתארת.
רפואה שלמה
סהר צור - מטפל בדיקור ועיסוי רפואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי סהר!
נעמה21/10/2011קודם כל תודה על התגובה.
בתשובתך רשמת שאתה מייחס זאת לחוסר פעילות גופנית.
ביחס אליי, ההפך הגמור הוא הנכון, מיד לאחר שישה שבועות מהלידה, חזרתי
לסטודיו סי, ושרירי הבטן שלי חזקים מאוד ובכלל גם השאר.. חזרתי לעצמי מאוד
מהר וחיזקתי את השרירים שהיו רפויים במהלך ההריון.
ולגבי האזור של הגב התחתון, תמיד סבלתי מכאבים בגב התחתון, אבל לא כאבים
מסוג זה. לא סתם ציינתי את אזור ההזרקה, כי כל נגיעה גם כשאני עושה ספורט,
ישר כואבת לי ואני מרגישה ממש את הנקודה שבה הזריקו לי את האפידורל.
אם אכן יש דלקת בעקבות האפידורל לדעתך אורטופד יוכל לראות זאת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי סהר! - תגובה
סהר צור21/10/2011אני שמח שאת שומרת על אורח חיים פעיל וספורטיבי.
ראשית, יכולה להתפתח דלקת כתוצאה מזריקה אפידורלית אבל זוהי תגובה שמתרחשת בסמוך להזרקה , האזור נהיה אדמומי וחם ועלול להתפתח גם חום. לא כך המקרה שלך.
שנית, אזור ההזרקה יכול לכאוב ולהיות רגיש למגע גם לאחר שנים.. אך כמו שציינתי, זה יחסית נדיר, לרוב הכאבים הם כתוצאה מחולשת שרירי הליבה וקרקעית האגן, שכחלק מתהליך ההכנה ללידה נמתחים.
האם גם בטרם נכנסת להריון סבלת מכאבי גב?
אורטופד ידע לזהות דלקת. גם אם אין סימנים לדלקת והסימפטומים שאת תתארי בפניו תואמים אז הוא יתן לך טיפול אנטי דלקתי.
סהר צור - מטפל בדיקור ועיסוי רפואי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)
