כאבי אפידורל מתמשכים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תודה אקבע תור. שבוע טוב!

    נעמה
    22/10/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי אפידורל מתמשכים
    נעמה
    19/10/2011

    שלום שמי נעמה ולפני כשנה ושלושה חודשים ילדתי את בני הבכור.
    קיבלתי אפידורל בלידה, שמשפיע עליי עד היום.
    יש כאבים בנקודה שבה קיבלתי את הזריקה, בשבועיים האחרונים האזור
    מאוד נפוח, עשיתי מסאז לא מזמן והיא אמרה לי שנפוח מאוד שם וכנראה
    שיש דלקת, יכול להיות שזאת הסיבה שכואב לי? יש משהו בכלל לעשות בנידון?
    או שאמשיך לסבול כל חיי? אני לא יודעת למי לפנות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי אפידורל מתמשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי אפידורל מתמשכים - תגובה

    סהר צור
    21/10/2011

    שלום נעמה

    למרות השם הרע שיצא לזריקה האפידורלית, לא נראה לי שבמקרה שלך הכאבים נובעים כתוצאה מההזרקה.

    גם נשים שיולדות ללא אילחוש או זריקה אפידורלית מדווחות כי לאחר הלידה הן מחילות לסבול מכאבי גב תחתון. אני מייחס זאת לחולשת שרירי בטן ולחוסר פעילות גופנית. חשוב לציין שמהלך הריון (תקין ככל שיהיה) משנה את מרכז הכבידה של הגוף ובכך את העומסים אשר מופעלים עליו. לפעילות גופנית חשיבות עליונה כחלק מאורח חיים בריא ותקין. בפרט לאחר הריון.

    אני מציע לגשת לבדיקה אורטופדית. יתכן שישנה דלקתיות במקום הכואב. לרוב באזור של כאב מופעל מנגנון דלקתי. לא בהכרח דבר רע , טבעי לחלוטין.

    בהמשך אני מציע לגשת לטיפול בעיסוי רפואי. אין לי ספק שזה יהווה מענה יעיל לכאב מהסוג שאת מתארת.


    רפואה שלמה


    סהר צור - מטפל בדיקור ועיסוי רפואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי סהר!

    נעמה
    21/10/2011

    קודם כל תודה על התגובה.
    בתשובתך רשמת שאתה מייחס זאת לחוסר פעילות גופנית.
    ביחס אליי, ההפך הגמור הוא הנכון, מיד לאחר שישה שבועות מהלידה, חזרתי
    לסטודיו סי, ושרירי הבטן שלי חזקים מאוד ובכלל גם השאר.. חזרתי לעצמי מאוד
    מהר וחיזקתי את השרירים שהיו רפויים במהלך ההריון.
    ולגבי האזור של הגב התחתון, תמיד סבלתי מכאבים בגב התחתון, אבל לא כאבים
    מסוג זה. לא סתם ציינתי את אזור ההזרקה, כי כל נגיעה גם כשאני עושה ספורט,
    ישר כואבת לי ואני מרגישה ממש את הנקודה שבה הזריקו לי את האפידורל.
    אם אכן יש דלקת בעקבות האפידורל לדעתך אורטופד יוכל לראות זאת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי סהר! - תגובה

    סהר צור
    21/10/2011

    אני שמח שאת שומרת על אורח חיים פעיל וספורטיבי.

    ראשית, יכולה להתפתח דלקת כתוצאה מזריקה אפידורלית אבל זוהי תגובה שמתרחשת בסמוך להזרקה , האזור נהיה אדמומי וחם ועלול להתפתח גם חום. לא כך המקרה שלך.

    שנית, אזור ההזרקה יכול לכאוב ולהיות רגיש למגע גם לאחר שנים.. אך כמו שציינתי, זה יחסית נדיר, לרוב הכאבים הם כתוצאה מחולשת שרירי הליבה וקרקעית האגן, שכחלק מתהליך ההכנה ללידה נמתחים.

    האם גם בטרם נכנסת להריון סבלת מכאבי גב?

    אורטופד ידע לזהות דלקת. גם אם אין סימנים לדלקת והסימפטומים שאת תתארי בפניו תואמים אז הוא יתן לך טיפול אנטי דלקתי.





    סהר צור - מטפל בדיקור ועיסוי רפואי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו