כאבים ברגל ימין שמקורם בגב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים ברגל ימין שמקורם בגב
    חנן
    23/09/2009

    מזה שבוע אני סובלת מכאבים חזקים ברגל ימין לכל אורכה. הכאב מתחיל מהישבן ונמשך עד הקרסול וכן יש לי הרגשת נימול באצבעות של הרגל.
    הכאבים חזקים מאד ואינם מאפשרים לי ללכת. הכאב הוא במיוחד כאשר הרגל נמצאת במצב אנכי.
    נשלחתי לבצע בדיקת c.t והממצאים הם:

    בלט דיסק אחורי הגורם ללחץ קל על השק התקאלי בחוליות L3-L4

    בלט דיסק אחורי הגורם ללחץ בינוני על השק התקאלי וקשה על תעלות השורש דו צדדי ושינויים ניווניים במפרקים הפצטרים בחוליות L4-L5

    בלט דיסק אחורי דיפוזי הגורם ללחץ קשה על השק התקאלי בחוליות ותעלות השורש, אפקט ואקום של הדיסק, שינויים ניווניים במפרקים הפצטרים בחוליות L5-S1

    קיבלתי במרפאת כאב 2 זריקות בלוק פריפארי וכן אני לוקחת את התרופות הבאות:
    אלטרולט, ליריקה ופרקוסט 5.

    הוצא לי לקבל זריקה אפידורלית לעמוד השדרה אך טרם החלטתי כי יש לי חששות מזריקה זו.

    נכון להיום יש הטבה מסויימת אבל הכאבים ממשיכים.
    האם הטיפול שאני מקבלת נכון או שיש דרך אחרת לטפל בכאב במיוחד ובבעיה שלי בכלל ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקום לאופטימיות

    סהר צור
    23/09/2009

    שלום פנינה

    ברפואה הקונבנציונלית והן במשלימה אין דרך או גישה אחת שהיא נכונה. הכי נכון הוא סובייקטיבי וזה מה שמסייע לך.

    עצם זה שאת מדווחת על הטבה משאירה מקום לפעולות ודרכי טיפול נוספים מלבד פעולות פולשניות כגון זריקה אפידורלית.

    אני ממליץ לך על טיפולי דיקור סיני וטיפולי מגע.

    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו