מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים ברגל ימין שמקורם בגבחנן23/09/2009
מזה שבוע אני סובלת מכאבים חזקים ברגל ימין לכל אורכה. הכאב מתחיל מהישבן ונמשך עד הקרסול וכן יש לי הרגשת נימול באצבעות של הרגל.
הכאבים חזקים מאד ואינם מאפשרים לי ללכת. הכאב הוא במיוחד כאשר הרגל נמצאת במצב אנכי.
נשלחתי לבצע בדיקת c.t והממצאים הם:
בלט דיסק אחורי הגורם ללחץ קל על השק התקאלי בחוליות L3-L4
בלט דיסק אחורי הגורם ללחץ בינוני על השק התקאלי וקשה על תעלות השורש דו צדדי ושינויים ניווניים במפרקים הפצטרים בחוליות L4-L5
בלט דיסק אחורי דיפוזי הגורם ללחץ קשה על השק התקאלי בחוליות ותעלות השורש, אפקט ואקום של הדיסק, שינויים ניווניים במפרקים הפצטרים בחוליות L5-S1
קיבלתי במרפאת כאב 2 זריקות בלוק פריפארי וכן אני לוקחת את התרופות הבאות:
אלטרולט, ליריקה ופרקוסט 5.
הוצא לי לקבל זריקה אפידורלית לעמוד השדרה אך טרם החלטתי כי יש לי חששות מזריקה זו.
נכון להיום יש הטבה מסויימת אבל הכאבים ממשיכים.
האם הטיפול שאני מקבלת נכון או שיש דרך אחרת לטפל בכאב במיוחד ובבעיה שלי בכלל ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקום לאופטימיות
סהר צור23/09/2009שלום פנינה
ברפואה הקונבנציונלית והן במשלימה אין דרך או גישה אחת שהיא נכונה. הכי נכון הוא סובייקטיבי וזה מה שמסייע לך.
עצם זה שאת מדווחת על הטבה משאירה מקום לפעולות ודרכי טיפול נוספים מלבד פעולות פולשניות כגון זריקה אפידורלית.
אני ממליץ לך על טיפולי דיקור סיני וטיפולי מגע.
רפואה שלמה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
