בהמשך..כאבי ראש ונימול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בהמשך..כאבי ראש ונימול
    פאני
    15/10/2009

    ראשית תודה על התייחסותך לשאלותי יש לציין שכאבי הראש פחתו משמעותית אך עדיין יש את תחושת הנימול בכף יד שמאל , אכן עיינתי בגוגל בנוגע לטריגר פוינט וכן ישנם מאפיינים שאכן מתאימים לתסמינים מסוימים שאני חשה :כאב בצד אחד בלבד של הראש,כבדות ולחץ,סחרחורות
    וקצת טשטוש ראייה(בדיקת עינים תקינה!) אני חשה כאב בשיפולי הצוואר כאשר מפעילים קצת לחץ
    בנוסף לעיסוי הרפואי שאתחיל בקרוב התחלתי פיזיוטרפיה לחיצות ,עיסוי מקומי עם מכשיר כמו של אולטרסאונד, והנחת כרית חמה על הצוואר הוקל לי מעט אך לא באופן מלא אני מקווה שאכן העיסוי הרפוי יקל עלי. האים יש מצב שהתסמינים ישובו שוב אפילו לאחר טיפול מוצלח? כמו כן ציינתי שיש לי פריקה בירך. לידע את המטפל? שוב תודה אשמח לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בהמשך..כאבי ראש ונימול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    סהר צור
    15/10/2009

    אני מניח שעיסוי רפואי אצל מטפל בקיא בשיטה יתן לך מענה נהדר.

    כמובן שעלייך לציין בפני המטפל את הרקע הרפואי שלך.

    לשאלתך האם יש מצב שהתסמינים ישובו גם לאחר טיפול מוצלח-לצערי יכול לקרות מצב שכזה.
    עלייך לעשות שינוי באורחות חייך. לשים לב למנחי גוף ולהיות מודעת בכל רגע נתון לדריכות שרירייך. עלייך להקפיד על תזונה נכונה. יתכן מאוד שישנו קשר גם למצב הירך ולכן מומלץ לשלב תרגילים אשר משמרים טווחי תנועה ומונעים הגבלה במפרק.

    אשמח לקרוא עידכונים על התקדמותך.

    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו