צוואר תפוס

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צוואר תפוס
    אני
    09/06/2010

    שלום רב,
    קמתי הבוקר עם צוואר תפוס בלי יכולת להזיז את הראש לא למעלה, לא למטה ולא לצדדים.
    ובנוסף היה כאב גם באזור הכתף בצד שמאל.
    עלי לציין שבבוקר הכאב היה חד מאד גם ללא תזוזה.
    הצלחתי להזיז את הראש מעט ימינה.
    מכיוון שלא יכולתי לקום מהמיטה, בעלי הושיב אותי ועשה לי מסאג' בצוואר והביא לי כרית חמה.
    בהמשך היום, אני מנסה מידי פעם להגדיל את התנועה בכ"א מהכיוונים.
    כעת מצבי משופר בהחלט: אני יכולה לעשות תנועה חלקית לכ"א מהצדדים וכן מעלה ומטה.
    אני חושבת שהסיבה לתפיסה היא תנועה לא נכונה בשיעור אירובי + עיצוב בו השתתפתי אתמול.
    שאלתי: האם הכאב אמור לחלוף מעצמו?
    יש לי מה לעשות כדי לשפר?
    האם חובה לקנות משחה? אם כן- מה מומלץ?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צוואר תפוס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פעלת היטב

    סהר צור
    09/06/2010

    שלום לך

    הפעולות בהן נקטת אינטואטיביות ויעילות. ולכן המגע של בעלך וחימום המוקדים התפוסים היטיבו את טווחי התנועה.

    כמובן שהכאב יכול לחלוף מעצמו אך אם את מעוניינת שזה יקרה במהרה אז אני ממליץ על משחה טבעית שנקראת "אמזון" וכמובן על עיסוי רפואי.

    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו