עיסוי רפואי - בעיות כתפיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עיסוי רפואי - בעיות כתפיים
    דרור
    08/08/2010

    שלום רב ,
    מזה מס' שנים אני סובל בשתי הכתפיים מכאבים עזים ביותר כתוצאה מתסמונת התפס (impingment syndrome ) .
    בצילומים נראים גם הסתיידויות .
    תרגילים בעזרת גומי לא סייעו לי .
    ההגבלות בתנועה קשות ,ושכיבה על הצד מוגבלת ואף מעירה בלילה .
    האם עיסוי רקמות עמוק יכול לסייע לעניין התפס ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עניין של זמן

    סהר צור
    09/08/2010

    שלום דרור

    בכל הנוגע לתסמונת "הצביטה" ככל שחולף הזמן כך קשה יותר להיפתר מהבעיה..

    אתה מצוי כעת בשלב של "כתף קפואה" ואני יכול כבר לומר לך שעיסוי רקמות עמוק אינו הפיתרון לבעיה אך לעיסוי הרפואי ישנן טכניקות טיפוליות רבות שיסייעו להחזיר לך מעט מטווחי התנועה והפחתת הכאבים אך לא ברמה של "מה שהיית פעם"..

    אני מציע גם להתייעץ עם אורטופד מומחה למפרק הכתף שיחווה דעה לגבי מצבך והמשך טיפול.

    רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודה לך סהר על התשובה לפחות נתת

    דרור
    09/08/2010

    לי קצת תיקווה שאולי טווחי התנועה ישופרו ואם גם הכאבים יפחתו במעט גם זו לטובה .
    בנוגע לאורטופדים - אני גם לאחר 2 'סשנים'של הזרקות לכתפיים - אתה לבטח יודע שבסופו של דבר כשכלים כל הקיצים הם שולחים לניתוח שבו הם "מקווים" -כך על פי דברייהם - למצוא את ההסתיידויות ולנקותן מבין הגידים ,וכן ובעיקר לשייף את עצם ה- Acromion שעל פי הבנתי הקצה שלה הוא הגורם 'לצביטה' לדלקות להסתיידויות לכאבים ולהגבלה בתנועה .
    לצערי ,אינני יכול מסיבות אישיות ואחרות לעבור ניתוח זה שההחלמה ממנו היא מספר חודשים, בטח לא בשתי הכתפיים .

    אם יש לך עצה כלשהי מניסיון אשמח לשמוע .
    שוב תודה מראש .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל נכון

    סהר צור
    10/08/2010

    לאחר שהזריקות לא מסייעות אכן ההמלצה לרוב היא לנתח שכמו שאמרת עיקר הפעולה היא לשייף את עצם ה- Acromion ולנקות בין הגידים.

    לצערי גם לאחר הניתוח ישנן בעיות ברמה זו או אחרת אך לרוב גם אם לא מסתדר בניתוח הראשון אז בשני יש הטבה אבל אך ורק בנוגע לכאב. לגבי טווח תנועה - לרוב גם לאחר ניתוח (יש יוצאים מן הכלל) הוא לא פנטסטי..

    אני נשאר עם ההמלצה שנתתי לגבי שיקום תנועתי במגע.

    אם מעניין אותך לשוחח עם אדם שנותח בשתי כתפיוף תפנה במייל ואחבר בינכם.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על טיפול שיקומי דרך מגע

    אייל ארליך
    23/08/2010

    שלום רב

    הייתי ממליץ לך לברר על שיטה שנקראת "שיטת אילן לב" ולברר פרטים באינטרנט ולהתנסות.

    העבודה על שחרור והנעת מפרקים וטיפול בכאבים אקוטיים היא מצוינת דרך השיטה.


    בברכה ומקווה שתמצא הקלה,

    אייל ארליך

    * נא לא לפרסם קישורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו