מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי גב תחתוןאופק08/09/2010
שלום רב
אני חייל שמשרת ביחידה קרבית, ועד לפני שלושה שבועות בדיוק לא היו לי בחיים בעיות גב כלשהן. באותו יום 19-8 הרמתי משקל רב (מדובר על "פצוע" עם משקל רב עליו ועלי), ולאחר מכן באותו יום התלחתי לחוש בכאבי גב תחתון, בעיקר כשאני מתכופף להרים משהו...(וגם מרגיש טיפה כאב אם נוגעים באיזור החוליות בגב..)
מאז המשכתי להתאמן כרגיל אבל אני עדיין חשב בדיוק באותם כאבים, וגישות לרופא אצלנו דיי איטית לכן אני פונה אלייך.
האם מדובר פה במשהו רציני שצורך הפסקה מיידית בפעילות גופנית, או שמודבר במשהו שרק הזמן יעשה את שלו? (אם זה עוזר אני מסוגל לרוץ חופשי עם משקל על הגב בלי שום תחושת כאב...
הכאב עצמו קורה רק בעת כיפוף הגב\תנועות כאלה ואחרות).
אשמח מאוד אם תעזרי לי..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איתות
סהר צור13/09/2010שלום אופק
כאב הוא לרוב איתות לבעיה כל שהיא. ההמלצה הראשונית היא כמובן להפסיק את הפעילות - לא להתאמן מספר ימים עד אשר תגיע לרופא או שהכאב יפסיק לחלוטין.
רפואה שלמה
סהר צור- מטפל בדיקור ועיסוי רפואי בשיטת טריגר פוינטס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאצלי היה סיפור דומה ויצאתי מזה
יעל27/12/2010היום אני כבר כמה שנים טובות אחרי גיל צבא, אבל השתחררתי מאוחר בגלל תפקיד מיוחד וקשה מאד, מאמץ יומיומי שאחרי ארבע שנים לא יכולתי לסבול. התחלתי עם בעיות עיכול, הידבקות מחזורית בצינון/שפעות מזדמנות ואז התחילו בעיות פיזיות, בלט בדיסק והייתי מרותקת למיטה (ולבסיס...) שבועות.
הגעתי לטיפולי שיאצו ודיקור סיני ואחרי המון תרופות, נסיונות, אכזבות וכאבים קיבלתי סוף סוף שקט. אני יכולה להמליץ בחום על מטפל בשם עוז.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)


.jpg)
