הוצאת קנאקים מהגב המרכזי - עליון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוצאת קנאקים מהגב המרכזי - עליון
    נעם
    27/10/2010

    שלום רב,
    שמי נעם ואני מעוניין לשאול שאלה עקרונית... בתור אחד שלעתים יש לו כאבי גב אמצעי/עליון, גיליתי שהוצאת "קנאקים" מהחלקים הנ"ל בגב מעבירה בי תחושה של הקלה.
    השאלה הישירה היא, האם זה בסדר להוציא קנאקים מחוליות הגב? ואם כן באיזה תדירות?
    (כרגע אני עושה את זה על בסיס יומי)
    אין לי מושג מהי ההגה המקצועית למושג "קנאק" ובכל מקרה מדובר באותו הרעש
    כשחוליות הגב מוציאות כאשר לוחצים בהדיפה את דפנותיהם.
    טכנית אין לי אפשרות לעשות זאת לבד ועל כן אני נעזר בחבר טוב שמבצע את פעולת ההדיפה.
    כאמור, אני יכול לומר שההרגשה לאחר מכן היא משחררת בוודאות.
    איפה שהוא שמעתי שהפעולה משחררת אנדרופינים שמקלים על התחושה.
    אשמח להבין, מהי התייחסותך בנושא?
    בברכה
    נעם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוצאת קנאקים מהגב המרכזי - עליון - תגובה

    סהר צור
    03/11/2010

    שלום נועם

    שאלה זו מתאימה יותר לפורום כירופרקטיקה.. ובכל זאת, הוצאת הקנאקים גורמת לשיחרור מקומי של חוליות ומפרקים ולהפרשתם של הורמונים מעוררי שמחה-אנדרופינים אשר כשמם גורמים להתרוממות רוח והקלה בכאבים.

    אם טרם ניסית טיפול עיסוי בשיטת טריגר פוינט אז זה הזמן.

    רפואה שלמה

    סהר צור- מטפל בדיקור ועיסוי רפואי בשיטת טריגר פוינטס

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו