קיבוע בגב תחתון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קיבוע בגב תחתון
    שלמה
    16/01/2011

    שלום, עברתי ניתוח קיבוע בגב התחתון ב2002 באסותא אצל פרופ' פלומן. לאחר הניתוח רוב הכאבים שהיו לי בגב עברו לרגליים וכתוצאה מכך יש לי קשיים בהליכה. אני לוקח מאז אוקסוקונטין 80 מ"ג ביום+ליריקה 300. לפני כמה חודשים ניגשתי עוד פעם לפרופ' פלומן ועברתי בדיקת סי.טי והתברר שהתעלה שלי בגב מעל הניתוח צרה. הציעו לי לעבור עוד ניתוח, ויש לציין שבניתוח ב2002 היה לי זיהום חזק של 3 חודשים והרגשתי נורא ואני פוחד לעבור שוב ניתוח כזה. אודה לכם אם תמצאו לי פתרון אחר למצב הקיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קיבוע בגב תחתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיבוע בגב תחתון - תגובה

    סהר צור
    16/01/2011

    שלום שלמה

    ראשית אני מציע לך לשקול חוות דעת נוספת.

    שנית. היצרות של התעלה הספינאלית הינה תוצר של גיל ושחיקה- חלק מהשינויים הניווניים שעוברים על גופנו במרוצת השנים.

    כך שזהו פקטור שאינו מהווה אינדיקציה לניתוח.

    ישנם טיפולי מגע שמרניים שיכולים להקל על מכאוביך.


    אם תרצה פרטים נוספים פנה אליי למייל.

    רפואה שלמה

    סהר צור - מטפל בדיקור ועיסוי בשיטת טריגר פוינט

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו