מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עזרה בהבנת תוצאות סיטימשה24/01/2013
אני עם כאבי גב תחתון חזקים שמקרין על כל הרגל הימין עשו לי סיטי וזה מה שכתוב בתוצאה אם אפשר להסביר לי מה זה אומר
עמדה ע"ש מותני תקינה.
יש לציין בקע דיסקלי פורמינלי מימין l4-l5 ובקע דיסקלי אחורי מרכזי עם לחץ על שק התקלי בגובה l5-s1
מבניים הגרמיים תקינים
לסיכום:בקעים דיסקליים l4-l5 מימין ו-l5-s1 מרכזי כמתואר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בהבנת תוצאות סיטי - תגובה
ד``ר ליאור מרום24/01/2013משה שלום,
יש לך "פריצת דיסק" בלשון העם...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה
משה24/01/2013שלום דר' ליאור
רק רציתי להוסיף שבשבוע שעבר הייתי מאושפז בביה"ח. בגלל הכאבי שהיו קשים מאוד ושם טיפלו בי עם זריקת נקסין לחמש ימים וכן נתנו לי פעמיים ביום טארגין ופרקוסט ובנוסף מנות מופיום דרך הוריד
הם המליצו לעשות ניתוח, אבל אני לא רציתי. היום אני בבית הכאים יורדים קצת אני רוב היום במיטה נח, ולוקח פרקוסט וטארגין מרגיש שזה משתפר
הנה תוצאות הסיטי עוד הפעם
עמדה ע"ש מותני תקינה.
יש לציין בקע דיסקלי פורמינלימימיןl4-l5 ובקע דיסקלי אחורי מרכזי עםלחץ על שק ההתקלי בגובהl5-s1
מבניים הגרמיים תקינים
קודם אם אפשר להסביר לי מה זה בקע דיסק פומינלי ומה ומה זה אחורי עם לחץ על שק התיקלי
האם זה שני פריצות או אחד ומה ההבדל בין שניהם?
וכן מה אתה חושב עלי לעשות?
האם פיזותרפיה יעזור?
או טיפול אחר?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה - תגובה
ד``ר ליאור מרום24/01/2013
משה
שלום,תזדקק ליעוץ פורמלי ועצה כיצד להתקדם,מה שאינו מטרת הפורום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבי גב תחתון מזה 7 חודשים- פריצת דיסק
כאבי גב תחתון ומותניים לאחר רנטגן
עזרה בפענוח mr- כאבי גב תחתון
כאבי גב קשים מאוד בן 25
ספונדילוליסטזיס- כאבים שמקרינים מהגב לרגל
גב תחתון- קליקים קלים בצד שמאל
פענוח mri עזרה בממצאים- בת 31
מפרקי האגן-האם יש שינויים במפרקים
כאבים בגב התחתון וברגליים- שימוש במדרסים
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




.jpg)