סובלת מכאבי גב כבר חצי שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סובלת מכאבי גב כבר חצי שנה
    רותם נחמני
    04/02/2013

    שלום.
    שמי רותם אני בת 19 וסובלת מכאבי גב כחצי שנה. לאחר צילום רנטגן פשוט אובחנו שינויים ניוניים ונשלחתי לפיזטרופיה, לאחר שהכאבים רק החמירו נשלחתי לסיטי לגב ע"י המלצת אורטופד. בסיטי נראה מום בעמוד השידרה (ספינה ביפידה אוקולטה s1 ). אמרו לי שזה לא ממצא חריג.
    לאחר ששוב התחזקו הכאבים הומלץ על מיפוי עצמות, מצאו קליטה מוגברת ברמה בינונית ב d9 וב l1. לפי דברי האורטופד הטיפול בזה הוא רק פיזוטרפיה ומשכחי כאבים.
    עבר כבר שבוע וחצי והכאב רק מחמיר ברמה שמעיר משינה ומונע תפקוד נורמטיבי במהלך היום.
    חשוב לציין שרק בחודש האחרון הכאבים מתחזקים גם ביום. הכאב גובר לרוב בזמן מנוחה או לאחר שכיבה ממושכת.
    אשמח לחוות דעת נוספת אשר תוכל להקל על ההחלמה או לפחות שתעזור בהפחתת הכאבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    04/02/2013

    רותם שלום,
    חוות דעת תוכל להנתן לאחר בדיקתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו