ניתוח קיבועים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח קיבועים
    אורית
    06/04/2013

    אני בת 53 ויש לי עקמת מולדת.לפני 5 שנים עברתי כריתת דיסק בין חוליה L4 ל L5. במשך שנה עד שנתיים אחרי הניתוח מצבי השתפר מאוד. בשנה האחרונה חלה הרעה במצבי ואני סובלת מכאבי גב ורגליים. אני לא מסוגלת ללכת יותר מ-5 עד 10 דקות רצוף מבלי לשבת לנוח. הגב והרגליים כל הזמן כואבים ובמיוחד רגל שמאל מהישבן עד לקרסול. אורטופד שהייתי אצלו לאחרונה ועשה לי סי טי וצילום רנטגן אמר לי שהכאבים הם בגלל העקמת ולא בגלל הבלטים (יש שלושה בלטי דיסק, בין החוליות S1 עד L3) א. האם נכון שהכאבים הם כתוצאה מהעקמת ולא מהבלטים? ב. האורטופד אמר לי שבמקרה שלי רק ניתוח לקיבוע כל עמוד השדרה יכול לעזור אבל בגלל שאני אישה עובדת ומתפקדת הוא לא ממליץ כי ההחלמה היא כשנה. והשאלה שלי למה ההחלמה כל כך ארוכה ולמה לא מומלץ לי ללכת לניתוח אפילו שאני סובלת כל כך מכאבים? האם לא ניתן לחזור לעבודה סדירה תוך חודש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח קיבועים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח קיבועים - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    07/04/2013

    אורית שלום. התיעצות ברמה כזו אינה מתבצעת דרך פורום אינרנט,ראי הודעתנו בראש הפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו