כאבי גב תחתון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי גב תחתון
    שלומי
    21/06/2013

    שלום רב,
    שמי שלומי ואני בן 34.
    לפני כחודש הרמתי משהו כבד ותוך כדי ההרמה בסיבות שמעתי קליק בגב התחתון ומיד הרגשתי כאבים בגב התחתון עם הקרנה על שתי הרגליים בעכוזים.
    במשך חודש עשיתי פיזיוטרפיה והכאבים לא עזרו.
    ביצעתי CT ולא ראו משהו חריג.

    התייעצתי עם מומחה בתחום עמוד השדרה אך לא הבנתי את התשובה שהוא כתב לי בסיכום הביקור.
    תשובה\תו הייתה:
    תוצאות הדמייה: "ראיתי צילומי בדיקת CT שעשה: פרט לממצא הנראה או כחוליית מעבר או כדיסקופטיה ניוונית ישנה של דיסק L5-S1 - אינני רואה דבר מה חריג במיוחד. בבדיקתו היום פרט למגבלת כיפוף מינורי, אין כל ממצא גופני חריג, יתכן והממאמץ גרם ל-STRAIN מקומי ולכאב, לא ניתן לשלול גם אפשרות של קרע אנולרי כלשהו. "

    הייתי רוצה להבין את הדברים הבאים שהוא כתב:

    1. פרט לממצא הנראה או כחוליית מעבר או כדיסקופטיה ניוונית ישנה של דיסק L5-S1 - אינני רואה דבר מה חריג במיוחד
    2. יתכן והממאמץ גרם ל-STRAIN מקומי ולכאב
    3. לא ניתן לשלול גם אפשרות של קרע אנולרי כלשהו

    אשמח לעזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב תחתון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב תחתון - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    25/06/2013

    שלומי שלום,
    אני לא מבין, שלמת כסף עבור הביקור ואתה לא מבין את סיכומו ???
    לא נשמע לעניין.
    ממליץ מאד שתשוב למומחה ובקש הסבר על כל שאלותיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו