כאבי גב קשים מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי גב קשים מאוד
    מיה
    20/08/2013

    שלום רב אני בת 37 ומזה שנים רבות אני סובלת מכאבי גב קשים מאוד אשר פוגעים בתפקודי היומיומי. הכאבים מלווים אותי כל היום. כמו כן אני עם סוכרת נעורים.

    ביצעתי בדיקת ct ובה נכתב : "קיימים שינויים ניווניים מאוד קשים במרווח הבין חולייתי בגובה L5-s1 עם שינויים מסוג מודק וווו פרט לכך העצמות תקינות״

    מה הדבר אומר וכיצד עלי לפעול על מנת לשפר את איכות חיי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב קשים מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מדוע קשה לטפל נכון בכאבי גב

    ד"ר שדה
    21/08/2013

    כאב גב הנובע מסיבות לא לגמרי ידועות , מהווה בעיה למטפלים בתחומי הטיפול השונים.
    האבחנה המדוייקת מזרזת את הפתרון אך היא קשה לאבחון.
    מכאן די ברור שדרך הטיפול באי אבחנת הגורם לכאב, תהיה תלויה בדרך הטיפול של המטפל.
    כאן נעוצה עיקר הבעיה.
    חיינו הפכו במהלך העשורים האחרונים לתלותיים עד כדי כך שאיננו מבחינים בעינינים פשוטים שביכולתינו לפתור ללא התערבות חיצונית. זה כמו לומר שהחופש המודרני הרחיב את מושג הטיפול לגישות רבות של טיפול רפואי, נפשי ואלטרנטיבי. לכל אחד יש מטפל, ומטופלים בגישות שונות ומשונות מספרים שהטיפול עזר להם מאוד גם אם זו לא האמת וזאת כדי לא להטיל את האחריות למצבם על עצמם.

    ייתכן שהסיבה שכל הטיפולים קצת עובדים, היא כי בכולם נותנים לנו דבר שאנו זקוקים לו מייד, אנחנו רוצים להיפטר מהכאב בכל מחיר.
    ומכאן למסקנה הגיונית: תהיה אתה המטפל של עצמך כי רק אתה מכיר את גופך ומודע למצבך 24/7/365
    כלומר כל הזמן. מטפל, שזמנו קצוב כי המטופל הבא מחכה בקוצר רוח, יראה אותך , ישמע ממך ויאבחן על פי מה שתגיד לו. כאן נמצא הפתרון לשאלת האבחנה: אתה נתת בידי המטפל את ההחלטה כיצד לטפל רק על פי מה שהוא יודע. ההיגיון אינו חלק מהאבחנה. פריצת דיסק, בלט דיסק, שינויים ספונדילוטיים הם חלק מהאבחנות אך לא בהכרח הן נכונות ולכן גם הטיפול עלול לא לעזור.
    המסקנה: הפעל את שיקול הדעת הבריא שלך ותטפל בעצמך בכאב!
    ההיגיון הבריא אומר שבעת כאב גב אני צריך לשחרר את הלחץ בין החוליות ושחרור השרירים על ידי מתיחה .
    כל זה עושה ביעילות ובמהירות והחשוב ביותר : הפתרון לכאב מצוי אצלך, אתה יכול לטפל בו ללא תלות חיצונית. השימוש בשיטת היפוך (גב BACK) הוא החזרת האחריות למצבך הבריאותי אליך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו