אובדת עצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובדת עצות
    ברכה
    09/12/2013

    שלום ד״ר
    לאחר בדיקת c.t אובחנו אצלי מס׳ ממצאים:
    1) בחוליות l3 l4 הודגם בלט דיסק
    2) בחוליות l4 l5 הודגם בקע דיסק אחורי מרכזי קל והיצירות תעלת השורש
    3) בחוליות ls s1 הודגם בקע דיסק אחורי מרכזי בינוני וגורם להפצרות ספינלית קלה.
    יש לציין כי טופלתי אצל אורטופד אך בדיעבד מסתבר שהוא לא ממומחה לעמוד שידרה. אי לכך ניסיתי את הדברים הבאים:
    1) זריקה אפידורלית בעמוד השידרה - הכאבים פסקו אך החלו שוב.
    2) כירופרקט - עברתי 10 מיפגשים ללא שינוי.
    3) ניסיתי בין היתר דיקור סיני, פיזיותרפיה, וגם הנני שוחה.
    מאחר והכאבים ממשיכים קבעתי תור שוב לזריקה אפידורלית ביום רביעי, האם יעזור לי הטיפול? האם אני מעמיסה על הגוף כי הכאבים עדיין ממשיכים ונראה כאילו כלום לא עוזר. אני פשוט אובדת עצות מה עלי לעשות?? אודה לך על תשובתך בהקדם. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובדת עצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובדת עצות - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    09/12/2013

    שלום. הפורום לא מחליף יעוץ רפואי. אין אפשרות ליעץ לך ללא בדיקתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו