טיפול במרפאת כאב- בלוק אפידורל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול במרפאת כאב- בלוק אפידורל
    חיילת
    14/01/2014

    היי,
    לפני כמעט 10 חודשים החלו לי כאבי גב תחתון חזקים עם הקרנות לברכיים.
    טיפול פיזיוטרפיה לא עזר והאורטופד גב המליץ על מרפאת כאב.
    הגעתי למרפאה לפני כשבועיים, כשבזמן הזה הרופא עשה לי 2 טיפולים של מזותרפיה (בהפרש של שבוע אחד מהשני). (הוא אמר שבגלל שהסיטי הראה רק בלט דיסק, הכאב נובע מדלקת). אחרי הטיפול הראשון הרגשתי כאבים אדירים מהדקירות והכאב ההתחלתי לא נרגע. אחרי חשיבה רבה, הרופא הציע שנעשה עוד טיפול מזותרפי ואם הוא לא יקל על הכאב- אחרי שבוע נעשה בלוק אפידורל.

    השאלה שלי היא אם בלוק אפידורל הוא לא טיפול קיצוני מדיי? אני עם כאבים כבר כל כך הרבה זמן וזה כל כך כואב, אבל אני מפחדת מהזריקה עצמה, במיוחד כשלקרובת משפחה שלי הוא רק הזיק.

    עד כמה מסוכן זה לקבל זריקה כזאת? כמה זמן התאששות היא מצריכה? הוא אמר שזה עם הרדמה מקומית, עד כמה היא באמת מרדימה? כמה זמן לוקח להזריק את החומר?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול במרפאת כאב- בלוק אפידורל - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    15/01/2014

    זריקה אפידורל אינה מסוכנת.מספיק לראות עמה יולדות בשנה מקבלות. ..לגבי תועלת:עם התוויה נכונה צפוי שיפור אצל 50 אחוז מהמטופלים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו