כאב בגב עליון פענוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בגב עליון פענוח
    נטלי
    10/02/2014

    שלום רב אני פונה אליכם כדי תסבירו את הפענוח של הבדיקה אני סובלת מזה חצי שנה מכאבים בצד שמאל שהולכים עם הזמן וגוברים עשיתי סיטי גבי וסיטי צווארי והתשובה שקיבלתי היא : בגובהC7-L1; מבנה גרמי תקין פרט לשקע השמורל וזיזים גרמיים קטנים קידמיים בגופי חוליות גביות אמצעיות. ואז רשום : בלט דיסק אחורי מרכזי קל בגובהD6-7 , D7-8 עם לחץ קל על השק. הדיסקים מנווונים. ללא בלטי דיסקים בשאר הגבהים .
    עשיתי m.r.i בהפניה לא היה רשום עם חומר מוזרק ותוך כדי הבדיקה באמצע הזריקו כדי לראות יותר טוב.
    כשיצאתי מהבדיקה שאלתי את הרופא האחראית למה הזריקו לי חומר
    והיא אמרה שהיא ראתה ממצא אבל היא לא בטוחה שזה בלט דיסק
    אני שואלת אתכם בבקשה תענו לי אני מפחדת ודואגת
    מה זאת המילה ממצא יש לזה הרבה אופציות של בעיות או חלילה משהו לא טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בגב עליון פענוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בגב עליון פענוח - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    11/02/2014

    לא לדאוג, הכל תקין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו