ארקוקסיה לכאבים בגלל בלט דיסק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ארקוקסיה לכאבים בגלל בלט דיסק
    אסנת
    20/02/2014

    שלום. סובלת מהקרנות לישבן צד שמאל + רגל שמאל כולל כף רגל שמאל עקב בלט דיסק בין L4-L5.
    קבלתי ארקוקסיה שעוזרת לי פלאים, אבל יש בקופסה רק 10 כדורים.
    אני אמורה לקחת כדור אחד ביום, אבל חוששת שכך תיגמר לי הארקוקסיה תוך 10 ימים בלבד ואחזור במהרה לגיהנום.
    שאלה 1: האם ניתן לשחק עם התדירות של נטילת התרופה? האם אני יכולה לבחור מתי לקחת הכדור (כמו שעושים למשל עם נורופן)? או שמא עלי להצמד להוראות של כדור אחד ביום? מטרתי היא לסחוב כמה שיותר זמן על כדור אחד ולא לבזבז כדורים לשווא, אבל משום שהבנתי שיש לכדור גם השפעה על דלקת אז אולי בכל זאת חשוב ליטול אותו בכל יום?
    שאלה 2: האם רופא משפחה יכול להאריך לי המרשם לארקוקסיה או שמא עלי להמתין עד התור הבא שלי אצל האורתופד?
    אודה לתשובתם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ארקוקסיה לכאבים בגלל בלט דיסק - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    21/02/2014

    יש ליטול את התרופה בדיוק לפי ההנחיות שנתן הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו