החמרה בכאבי גב לאחר שנה - מצ"ב CT

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החמרה בכאבי גב לאחר שנה - מצ"ב CT
    נדב
    26/02/2014

    שלום דוקטור אלישע הנכבד-

    לפני שנה החלו כאבי גב בגבי בחלק תחתון, בעיקר לאחר עמידה\הליכה ממושכת.
    כיום הכאבים החמירו מאוד, כואב לי הכי הרבה שאני מתכופף, וגם שאני יושב למעלה מחצי שעה כבר מרגיש דקירות בגב, אי נוחות,ומעין "עומס " על גבי.

    תוצאת CT מלפני שנה היה כתוב - "בקע דיסק אחורי גורם לחץ קל על השק התקאלי, L5-S1 בגובה

    תוצאת CT עדכנית מלפני שבוע כתוב -

    בלט דיסק מרכזי לוחץ על השק התקאלי בגובה L3-4

    L5-S1 בגובה-
    בקע דיסק מרכזי ופארא-מדיאני שמאלי + הסתיידות של ה-PLL לוחצים על קדמת השק התקאלי ומותחים את שני השורשים L5-S1 ו-S1-2 משמאל.

    ברצוני להבין האם אכן, עפ"י התוצאות חלה החמרה בפריצת הדיסק? כי אני מרגיש אותה מאוד כעת והיא מפריעה לי מאוד בעבודתי - טכנאי מחשבים בן 34 עם הרבה עבודת שטח והרמת משאות כבדים ( ציוד מחשב ומדפסות)
    וכמובן שאיכות החיים שלי נפעגה מאוד.

    יש לי גם, לעיתים קרובות, הקרנה של הכאב לאיזור הרגליים והקרסולים ותחושת נימול קשה ומציקה.


    אודה לך מאוד אם תפרש את הממצאים וההבדל בין שני תוצאות ה- CT מבחינה אורטופדית,
    והאם, לדעתך, המשך עבודה כטכנאי מחשבים עלול ויכול להחמיר את הפריצה והנזק לגב עוד יותר?

    תודה רבה לך

    נדב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החמרה בכאבי גב לאחר שנה - מצ"ב CT - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    26/02/2014

    הפורום אינו משמש כרופא פרטי ואינו משמש כיעוץ פרטי.
    שאלתך חורגת ממטרות הפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו