מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לאחר תאונה...מור05/05/2014
שלום!
אני חצי שנה לאחר תאונה, עשיתי פיזיותרפיה 3 חודשים, לא עזר.
בתאונה רשמו כנראה שבר/סדק בקוקסיס עצם הזנב.
סבלתי מכאבים מהגב עד הרגליים..
כרגע סובלת מכאבים בגב ימין תחתון מנקודה ספציפית עד לכף רגל ימין..
שלחו אותי לemg
אשר הראה פגיעה עצבית לכן האורתופד שלח אותי לct
בתוצאות הct מותני סקראלי רשום:
"הודגמה המנגיומה בגוף חולים d12"
מה הכוונה?
כיצד אפשר לטפל בכאבים?
אשמח למענה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לאחר תאונה... - תגובה
ד``ר ליאור מרום05/05/2014המנגיומה אינה ממצא כתוצאה משבר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה הכוונה ב..
מור05/05/2014שלום!
1. עשיתי EMG והיה רשום נצפו סימנים של פגיעה שורשית L4-5 מימין ללא סימני דרנבציה פעילה.
2. אחר כך אורתופד שלח לסי טי בגלל כאבים מגב תחתון ימני עד כף הרגל אשר הראה כך-
ללא ממצא מיוחד ברקמות רכות
לורדוזיס מותני שמור(מה הכוונה??.)
מרווחים בין חולייתיים שמורים
אין עדות לשבר תמט או תזוזה
מבנה גרמי שמור
הודגמה המנגיומה בגוף חולים D12 אומר משו???
ללא בלטי דיסק
ללא עדות ללחץ על השק הדרלי או השורשים
ללא היצרות התעלה
סובלת מכאבים הולכת כפופה מאוד קצת צולעת ברגל ימין עייפה מאוד...... מה אומר??? מה לעשות???
אשמח לתשובה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
כאבי גב תחתון מזה 7 חודשים- פריצת דיסק
כאבי גב תחתון ומותניים לאחר רנטגן
עזרה בפענוח mr- כאבי גב תחתון
כאבי גב קשים מאוד בן 25
ספונדילוליסטזיס- כאבים שמקרינים מהגב לרגל
גב תחתון- קליקים קלים בצד שמאל
פענוח mri עזרה בממצאים- בת 31
מפרקי האגן-האם יש שינויים במפרקים
כאבים בגב התחתון וברגליים- שימוש במדרסים
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




