בת 20 כאבי גב ופריצות דיסק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 20 כאבי גב ופריצות דיסק
    אליה
    30/06/2014

    שלום, שמי אליה בת20. כבר כ5 שנים אני סובלת מכאבי גב תחתון בשל אקרובטיקה תחרותית אינטנסיבית שעשיתי 12 שנים. בצבא מצבי החמיר ושוחררתי עקב כך.
    אני סובלת מבלטי דיסק בחוליות L2 L3 L3 L4 L4 L5 L5 S1 וכן אורתופד בצבא טען כי בחוליה L5 S1 יש פריצת דיסק אחורית מרכזית לא גדולה.
    כבר כחצי שנה מצבי טוב יותר ואני מרגישה טוב וכבר בקושי נוטלת משככי כאבים . הבעיה היא שכל אורתופד טוען אחרת וחלק אומרים לי שבכלל אין לי כלום ויש רק דלקת באגן , חלק טוענים שאין פריצה בכלל וכו...גל אחד מתרשם אחרת מצילומי הCT ו MRI כך שאני מאוד מבולבלת בעניין .
    לפני כמה ימים עשיתי מעט אקרובטיקה בבית כ20 דק בלבד ולא הרגשתי כאב בכלל גם לא לאחר מכן.
    לכן בשל ההטבה במצבי רציתי לדעת אם אני יכולה לחזור לעשות מעט אקרובטיקה וכמובן שאם ארגיש כאב אפסיק , או שזו פעילות שאסורה לי באופן גורף?
    יש לציין כי עד היום פיזיותרפיה כירופרקטיקה וכיו"ב לא הועילו לי.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 20 כאבי גב ופריצות דיסק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 20 כאבי גב ופריצות דיסק - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    01/07/2014

    היקף שאלתך חורג ממטרת הפורום. התיעצי עם רופא לא וירטואלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו