כאבים חזקים ופענוח CT

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים חזקים ופענוח CT
    רוי
    01/09/2015

    שלום,
    אני בת 44 עקב כאבי גב ורגליים עם התנפחות של פרקי הידיים, האצבעות והמרפקים, ׁדבר שהיה מידי פעם במשך 3 שנים ועשיו החמיר כומעט לא עובר, הייתי אצל ראמטולוג וכן אורטופד ובעקבות נשלחתי לצילום CT התור לראומטלוג רק עוד שלושה חודשים ובינתיים אני סובלת מכאבים יותר קשים ממה שהיה בהתחלת ורציתי לדעת אם יש קשר ומה הצילום אומר.
    בדיקת סיטי הראתה עמוד שידרה מותני:
    שיוניים ניווניים קשים בגופי החוליות במפרקים פציטריים ובדיסקים עם אפקט ואקום. היצרות של מרווחים הבן חולייתיים. L3-L3 בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השק הדורלי, ללא לחץ על השורשים. ללא היצרות התעלה. L4-L5 בלט דיסק דיפוזי עם לחץ על השק הדורלי, ללא לחץ על השורשים. ללא היצרות התעלה.
    עמוד שידרה צווארי: שינויים ניוונים בגופי החוליות במפרקים הפצטריים. ללא היצרות מרווחים הבין חולייתיים. C2-C3 בלט דיסק דיפוזי עם לחץ קל על השק הדורלי ללא לחץ על השורשים. C6-C7 בלט דיסק דיפוזי יותר משמאל עם לחץ קל על השק הדורלי משמאל. היצרות קלה של פורמנה משמאל ולחץ על השורש השמאלי. כל השאר תקין תקין.
    כמו כן נעשתה בדיקת EMG:
    UPPER LIMBS EMG REVEALED THE SIGNS OF MILD CHRONIC CERVICL POLYRADICULOPATHY

    LOWER LIMBS EMG REVEALED THE SIGNS OF MILD CHRONIC RADIEULOPATHY L1-S1, BILATERAL

    אני ממש סובלת וכבר מספר ימים מקבלת זריקות וולטרן שרק מעממות את הכאב, אני לא יכולה להתכופף להתלבש לבד ולהרים את הידיים גם מאוד קשה לי.

    אנא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים חזקים ופענוח CT

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים חזקים ופענוח CT - תגובה

    ד``ר ליאור מרום
    01/09/2015

    שלום,
    עלייך להתייעץ באופן פורמלי ולא אינטרנטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    טלסקי
    21/09/2015

    לכולם יש פרצים ובלטים בדיסק ולרוב האנשים אין סימפטומים של כאב, יש לך כנראה ,tension myositis כאבי גב כולל פריצות דיסק לא מובנות ע"י הרופאים, זה לא מה שיוצר את הכאב אלה מתח וזעם שנוצר בתת מודע, מחלה של העולם המודרני, מציע לך לקרוא על התופעה הזאת ותתרפאי כמו שאני נרפאתי אחרי כאבי גב כורניים שהשאירו אותי במיטה כשנתיים כולל הקרנות לרגליים! תחפשי ספר healing back pain של פרופסור jon sarno התגלית שלו מדהימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו