המלצה להמשך. האם אני צריך להגביל את עצמי לאור התוצאות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה להמשך. האם אני צריך להגביל את עצמי לאור התוצאות?
    ישראל
    30/10/2017

    תוצאת MRI עמוד שידרה צווארי
    ממצאים:
    מעבר קרניו צרוויקלי בגדר הנורמה ללא צניחה של הטונזילות מתחת לפורמן מגנום.
    שינויים נווניים קלים במרווחים הדיסקליים עם הנמכת המרווחים.
    ללא עדות לתמטים,תזוזות או שינויים הרסניים בחוליות.
    ללא עדות למסות פרה או פרא ורטברליות.
    תעלה הספינלית גרמית ברוחב תקין.
    חוט השדרה בעובי תקין ללא עדות לאותות חריגים מתוכו.
    בהסתכלות ספציפית על המרווחים הדיסקליים:
    בגדר הנורמה. - C1-C2
    בגדר הנורמה. - C2-C3
    בקע דיסק מינימלי. - C3-C4
    בגדר הנורמה. - C4-C5
    בגדר הנורמה. -C5-C6
    דיסק פרוץ גדול מאוד סובארטיקולארי משמאל עם מרכיב רך ,הגורם ללחץ - C6-C7 משמעותי על השק הדוראלי וחוט השדרה.
    בגדר הנורמה. - C7-D1
    לסיכום:
    - שינויים נווניים ובלטי דיסקים כמתואר.
    .C6-C7 - דיסק פרוץ גדול עם לחץ על חוט השדרה סובארטיקולארי משמאל.

    יש לציין שהכאבים שהיו לי כשזה קרה לי לפני כשלושה חודשים כמעט ונעלמו והתחושה באצבעות היד חזרו כמעט לחלוטין ונשאר מעט נימול ביד. כרגע עושה רק פיזיותרפיה.
    שאלתי האם עכשיו שאני מרגיש טוב אני יכול לעבוד להרים דברים מעט כבדים וספורט כרגיל?או שאני צריך להתנהל אחרת ואם כן הכיצד.תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד``ר ליאור מרום
    30/10/2017

    לא ניתנת תשובה כיועץ פרטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו