שנה לאחר ניתוח, MRI

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שנה לאחר ניתוח, MRI
    נטע
    05/03/2018

    שלום פרופ'
    עברתי ניתוח דיסקטומי למינקטומי לפניי שנה בעקבות כאבים חריפים וDROP FOOT, ועדיין אין הטבה בכאבים.
    נשלחתי לMRI נוסף:
    ישור של הקטע הפיזיולוגי המותני.
    .D11-D12 הקונוס המדולריס בסיום גבוה בגובה
    עם דיסקציה דיסקלית ואימפרסיה דיסקלית על קדמת השק. L3-L4, L4-L5 שינויים דיסקוגניים הבולטים בגובה
    עם שינויים דיסקופתיים ומרכיב של בקע דיסק זעיר לאחור משמאל. הבקע L4-L5 המי למינקטומיה משמאל בגובה
    עובר האדרה לאחר הזרקת גדוליניום לווריד אך יש עיבוי אפידורלי קדמי שמאל וצדדי העובר האדרה לאחר הזרקת
    גדוליניום.
    במוצאו עם האדרה אפידורלית פרי- שורשית בלתי סדירה לאחר הזרקה. L5 עיוות של שורש עצב
    במוצאו משמאל. L5 הממצא יכול להתאים לצלקת אפידורלית ופרי- שורשית
    ברצס עם עיבוי שורשי. L5 הצלקת פרי- שורשית מערבת גם את השורש עצב
    הנקבים הבין חולייתיים פנויים. המפרקים הפצטרים שמורים

    אשמח לדעתך
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שנה לאחר ניתוח, MRI

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שנה לאחר ניתוח

    פרופ` אייל יצחיאק
    06/03/2018

    פרוש הבדיקה הוא ששורש הצב מוקף בצלקת שמגרה אותו.
    הטיפול הניתוחי במקרה זה אינו מוצלח. יש לפנות למרפאת כאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו