האם לא היה ראוי לעשות CT חוזר?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם לא היה ראוי לעשות CT חוזר?
    עמית
    10/05/2018

    שלום רב,
    אובחנתי לפני כשנתיים וחצי כסובל מפריצת דיסק- בלט דיסק בין L3 ל- L4. היו לי מספר התקפות מצד הגב, כולל הקרנת כאב לרגל ימין, שבד"כ הצלחתי להתגבר עליהן בסופו של דבר בסיוע של מטפלת פלדנקרייז. אולם הפעם גם היא לא הושיעה אותי, אני מנוטרל כבר שבועיים, כשגם תרופות חזקות נגד כאב (זאלדיאר במינון גבוה+ רוקסט פלוס) לא הרגיעו. האורתופד שהגעתי אליו כנראה לא הבין את חומרת מצבי (הגעתי אליו לאחר נטילת מנה גדושה של משככי כאבים כדי לשרוד את הדרך הלוך וחזור- כנראה לא נראיתי מספיק סובל...) ואני כנראה כשלתי בניסיון להסביר לו את מצבי. ולראיה- נתן לי תרופות חלשות יותר וגם לא הסכים לשלוח אותי ל- CT חוזר. הוא אמר "אם זה יחמיר תחזור אלי ונראה"- כאילו לא הבין שזה כבר החמיר. איני יכול ללכת יותר ממספר צעדים ברצף. איני יכול לשכב, איני יכול לשבת ברצף- כל מנח כואב.
    מה עושים?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק

    פרופ` אייל יצחיאק
    12/05/2018

    עדיף לחזור על mri ולא על ct עקב מנת הקרינה הכרוכה בביצוע ct.
    מעבר לכך נראה לי שכדאי שניפגש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו