הרטבת לילה שהחמירה בן 4.5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרטבת לילה שהחמירה בן 4.5
    שירשור
    14/01/2014

    שלום רב,
    בני בן 4.5 נגמל קצת לפני גיל 3...
    סובל מהרטבת לילה מאז שרק מחמירה !
    בהתחלה היו פספוסים מדי פעם , אחרי כמה חודשים החל לפספס כל לילה אז היינו לוקחים אותו לשירותים כמה שעות אחרי שנרדם והיה מתרוקן ומתעורר יבש.
    מלפני חצי שנה - גיל 4 המצב ממש החמיר!!!!
    יש לציין שהוא כמעט ולא שותה. נניח לא שותה כלום משעה שש בערב, בשמונה מתרוקן בשירותים והולך לישון. לפעמים כבר בעשר כשאני באה לקחת אותו לשירותים הוא כבר רטוב. ואם לא ואני לוקחת אותו לשירותים אז בשש בבוקר הוא שוב רטוב. ולא מעט אלא רטוב כולו.
    האם זה הגיוני בהתחשב בזה שהוא כמעט ולא שותה בשעות הערב?
    הבנתי מהכללית שמטפלים רק מגיל חמש השאלה אם יש מקום לבדיקה פיזיולוגית כרגע? המצב מאוד מאוד מטריד אותו והוא מאוד מתבייש בזה.
    יש לציין שהשינה שלו מאוד מאוד מאוד חזקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרטבת לילה שהחמירה בן 4.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרטבת לילה שהחמירה בן 4.5 - תגובה

    ד``ר דוד בן מאיר
    17/01/2014

    שלום רב
    ניתן לבצע ברור ראשוני אצל רופא הילדים אך אינני ממליץ לטפל עדיין בגיל זה, אלא לחכות לפחות לגיל 5 שנים
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו