מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בן 8, לא נתן שתן כבר שלושה ימיםתמרה13/02/2014
לא כואב לו כלום (אולי טיפה בפין, כאב מינורי), אין חום, אין רגישות בבטן, מתנהג לגמרי רגיל, אבל לא מצליח לתת שתן.
מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה פרטים
תמרה14/02/2014היינו איתו היום במוקד. בדיקות שתן ודם יצאו תקינות לחלוטין, כולל תפקודי כליות. הילד מתפקד רגיל ונראה חיוני ולא סובל.
לאור זאת שלחו אותנו הביתה עם הוראה "לעקוב".
אבל הילד ממשיך לתת כמויות שתן קטנות מאוד על אף שתיה מרובה, והשתן יוצא בטפטוף או בפולסים קצרים. הוא גם טוען לכאב (לא חזק) בפין בעת נתינת השתן.
מה זה יכול להיות ומה צריך לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוסיפה פרטים - תגובה
ד``ר דוד בן מאיר15/02/2014תמרה שלום,
מקווה שמטיל שתן היטב, אחרת יש לפנות בהקדם לחדר מיון. אם אין סיבה נראית לעין כמו דלקת או עצירות יש לאשפז ולבצע ברור
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון ושאלה
תמרה17/02/2014אתמול היינו אצלכם.
בדיקת השתן (הצליח לתת 7 סיסי) תקינה. עלינו לאורולוגיה - הרופא עשה א.ס. ולא ראה דברים חריגים. הכניס קטטר ולא נתקל בהתנגדות. אחרי שעה הילד הצליח לתת פעמיים שתן בצורה תקינה ובכמות יפה. אז שוחררנו.
רק שמאז שוב לא הצליח לשחזר את ההצלחה - יצאו טיפות או פולסים קצרים.
הוא טוען לתחושת לחץ בפין - אולי תוצאה של הכנסת הקטטר? אבל במתפקד רגיל לגמרי, במצב רוח מצויין.
מה זה?
האם לחזור בדחיפות?
האם לחכות עוד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעדכון ושאלה - תגובה
ד``ר דוד בן מאיר19/02/2014שלום רב,
ראוי להגיע לבדיקה חוזרת בשבוע הקרוב. אם אין תור במרפאה דרך חדר מיון.
במקרים כאלה יש לשלול עצירות.
דר' בן-מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)