מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- US אשכיםאמא של איתי10/07/2008
ד"ר בן מאיר שלום, בדקת את בני בן ה 8 חודשיםבגל אשך ימין מוגדל, ואמרת לי שאת ה יותר מטרד מזה שיש לו אשך אחד קטן. שלחת אותו ל US ואלו התוצאות: אשך ימין, בגודל 2 מ"מ: בחלק אמצעי ותחתון תהליך ציסטי 14 מ"מ, דופן דקה ותוכן צלול. ווסקולריזציה תקינה עם דחיקה של כלי דם ע"י התהליך הציסטי. אין לראות נוזל סביב האשך. אשך שמאל, בגודל 1.5 מ"מ: פרינכימה שמורה. כמות ניכרת של נוזל סביב האשך, מתאים להידרוצילה, תוכן הנוזל ווסקולריזציה תקינה. מה זה אומר. האם יש כאן בעיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תיקון קל: גודל האשך נכתב בטעות במ"מ
אורית12/07/2008במקום בס"מ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר נאמן, השאלה היא גם אליך
טלי14/07/2008הפניתי את השאלה לבן מאיר כי חשבתי שהוא עונה כאן אבל אני מבינה שהוא בחופש. אשמח לקבל ממך תשובה לשאלתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום רב
ד''ר עמוס נאמן18/07/2008לפי מה שכתבת ככל הנראה מדובר בהידרוצל משמאל וציסטה אפידידימלית מימין.
הפרש של עד 20% בגודל האשכים נחשב לתקין.
בכל מקרה על מנת להעריך נכונה את המצב ומה צריך לעשות (האם צריך לנתח), יש לבדוק את בנך ולהסתכל על בדיקת ה- US .
בהצלחה
ד"ר עמוס נאמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
(1).jpg)