בד' ציטוגרפיה+מיפוי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בד' ציטוגרפיה+מיפוי
    ליליאן שמר
    22/07/2008

    שלום לך שאלתי היא אם ביתי ביצעה בד' ציסטוגרפיה בגיל חודשיים ויצא תקין . בגיל 6 חוד' עבורה תיקון UPJ מאז כל 3 חוד' חוטפת חידק קולי . עכשיו הוחלט שוב לבצע בד' ציסטוגרפיה . האם יכול להיות כשיו שיהיה לה רפלוקס. (כבר פעם חמישית). שבועיים לפני מיפוי תיפקודי כליות ביתי קיבלה חידק קולי לאחר כשבועיים שהיא שתתה צפוויט בוצע לה מיפוי תיפקודי כליות . האם זה יכול להשפיע יכול להשפיע לטובה על המיפוי או לרעה במיפוי כתוצאה משתיית אנטיביוטיקה . יש כאלו אומרים שהיתי צריכה לחכות מס' חודשים ואז לבצע את המיפוי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בד' ציטוגרפיה+מיפוי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום ליליאן

    ד''ר עמוס נאמן
    22/07/2008

    לגבי השאלה הראשונה: כן יכול להיות שעכשיו יהיה רפלוקס במיוחד אם הבדיקה מתבצעת סמוך לזיהום. יש שקוראים למצב זה occult reflux כלומר רפלוקס חבוי שמתגלה רק בזמן זיהום. קיים ויכוח בספרות לגבי משמעות המצאות רפלוקס חבוי והאם צריך לטפל בו

    לגבי השאלה השניה : בד"כ ממליצים להמתין חצי שנה ממועד של זיהום כדי לראות אם נוצרו צלקות בכליה. בזמן זיהום יתכנו נגעים בכליה שיעלמו תוך חצי שנה

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו