UPJ STENUSIS

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • UPJ STENUSIS
    מאיה
    27/10/2008

    בסקירת מערכות גילו כי לעובר יש אגני כליות מורחבים. לאחר הלידה בגיל 3 חודשים עברה ביתי מיפוי כליות - היה תקין , עדיין הרחבה של 22 מ"מ. הרופא בקש לבוא שום לאולטרא סאונד בעוד 3 חודשים. בבדיקה השניה גילו כי יש הרחבה קשה שך 28 מ"מ כליה ימנית וכן שופכנים. עובי הפרניכאה-4.8 מ"מ. הד"ר טען כי יש לבצע את הניתוח הנ"ל בהקדם. רציתי לשאול האם הכליה לאחר הניתוח תתפקד ב- 100% , האם זו היתה טעות לחכות 3 חודשים לאולטרא סאונד שני?? והאם הניתוח אכן כ"כ דחוף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    UPJ STENUSIS

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום מאיה

    ד"ר עמוס נאמן
    28/10/2008

    את שואלת שאלות קשות ומורכבות. כדי לענות על שאלותייך צריך לבדוק את ביתך, לעבור על כל הצילומים ורק אז לקבל החלטה. יתכן וצריך הדמיה נוספת כגון ציסטוגרפיה (אם עדיין לא בוצע) ויתכן מיפוי נוסף. אני מבין את מצוקתך ואת החשש לעבור ניתוח. ממליץ שתפני לאורולוג ילדים (או האורולוג המטפל, או חוות דעת נוספת) ותקבלי יעוץ מסודר. בהצלחה ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו