אבן בכלייה לבן 4.5 חודשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אבן בכלייה לבן 4.5 חודשים
    נעמי
    01/11/2008

    בעקבות ביקור במיון ילדים ,בבדיקת אולטרה-סאונד התגלתה לבני בן ה4.5 חודשים אבן בכלייה. יש לציין שהגענו בכלל בגלל הקאות ושילשולים... שוחררנו מבי"הח עם המצלצה למעקב אצל הרופא המטפל. רציתי לדעת מה יכולות להיות הסיבות לאבן בכלייה אצל תינוק כ"כ קטן? יש לציין כי בבדיקות שנערכו בהריון, כל הסקירות, לא ראו דבר. האם יתכן שבגלל שתיית המים (עם תחליף חלב) שאולי יש בהם אבנית (למרות ניקוי מסיבי של קומקום להורדת האבנית)? אולי במים עצמם נשארת אבנית או חומר אחר...? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אבן בכלייה לבן 4.5 חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום נעמי

    ד"ר עמוס נאמן
    04/11/2008

    דבר ראשון חשוב לוודא שאכן מדובר באבן במידה ואכן מדובר באבן (ממצא יחסית נדיר בילדים קטנים) צריך לברר באם יש בעיה מטבולית. כמו כן צריך לשקול אם צריך לטפל באבן ממליץ כי תפני לאורולוג ילדים, יתכן ותופני גם לנפרולוג ילדים. למים מהקומקום ככל הנראה אין השפעה על יצירת האבן. בהצלחה ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו