בדיקה אורודינמית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקה אורודינמית
    יוני
    10/12/2008

    שלום, הייתי אצל אורולוג והוא המליץ על בדיקה אורודינמית. בנוסף לכך הוא תיאר את תהליך הבדיקה וציין שזאת בדיקה לא נעימה, כמו שזה נשמע. אני די חושש מהבדיקה הזאת מכיוון שזה נשמע ממש כואב. האם מדובר בכאבים עזים, או שרק הרגשה כללית של חוסר נוחות? והאם הם נותנים זריקה או משהו כדי להקל על הכאב? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקה אורודינמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקה אורודינמית

    ד``ר דוד בן מאיר
    10/12/2008

    יוני שלום,
    לא ברור לי אם אתה ילד או נער או מבוגר.
    מדור זה עוסק בילדים ונוער ולכן אתייחס לבדיקה זו בקבוצת הגילאים שתואמת את המדור.
    בשניידר אנו מכניסים קטטר מיוחד, דק ובעל 2 חללים לכיס השתן וקטטר לפי הטבעת- בילדים מעל גיל שנה וחצי פעולה זו נעשית בטשטוש ולא בהרדמה. במהלך הבדיקה על הנבדק להיות ער ולשתף פעולה. מזליפים נוזל דרך אחד מפתחי הקטטר ודרך השני מנטרים את הלחצים בכיס השתן. אנו מבצעים גם בדיקת EMG להערכת התנהגות הסוגרים של כיס השתן במקביל וכן שיקוף רנטגן. בסוף הבדיקה הנבדק מטיל שתן לתוך אסלה מסתובבת. הבדיקה איננה נעימה במיוחד אך עם הכנה מתאימה מרבית הילדים עוברים אותה בצורה סבירה ומשתפים פעולה.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו