אשכים תמירים ופתח שופכה עקום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשכים תמירים ופתח שופכה עקום
    דגנית
    15/12/2008

    שלום, שמי דגנית אני אמא לעומר דוד בן חודש וחצי, לצערי עומר נולד עם שני אשכים טמירים ובביקור אצל רופא הילדים הוא דיבר על כך שפתח השופכה הוא עקום, מכוון לצד רציתי לדעת באיזה גיל להגיע לייעוץ אצל אורולוג לגבי 2 הבעיות. והאם הבעיה בפתח השופכה הפתרון לה הוא ניתוחי בלבד ואם כן באיזה גיל רצוי לנתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דגנית

    ד"ר עמוס נאמן
    16/12/2008

    יש להבהיר שתי נקודות חשובות 1. אשך תמיר - האם מדובר בשני אשכים שלא נימושו כלל או באשכים שנימושו במפשעות או הודגמו בבדיקת US. 2. לא ברור למה את מתכוונת בפין מסובב ופתח עקום - האם מדובר בהיפוספדיאס ? במידה ושני אשכים לא נראו כלל וקיים היפוספדיאס משמעותי צריך בירור מקיף יותר הכולל בדיקות דם ולעיתים הדמיה נוספת. מצבים אלו נדירים מאוד במידה והאשכים או אשך אחד לפחות כן נמוש או הודגם ב- US אפשר להבדקת ע"י אורולוג בגיל חצי שנה. אם בגיל זה האשכים עדיין לא ירדו לשק יש צורך בניתוח לקיבוע האשכים. ניתוח לקיבוע אשכים וניתוח לתיקון היפוספדיאס רצוי לעשות בין גיל 6 חודשים לשנה. בברכה ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה ויש לי עוד שאלה

    דגנית
    16/12/2008

    יום אחרי שהוא נולד הוא עבר us והאשכים הובחנו וכמו כן בבדיקה אצל רופא המשפחה הם נימושו. לגבי הפתח של השופכה לא קיבלתי אבחנה ואת שם התופעה מהרופא אך הוא דיבר על כך שכאשר נבצע בדיקה אצל אורולוג בגיל שנה לגבי האשכים נבדוק לגבי הפתח היות והוא בצד והעניין יכול לגרום בעתיד לבעיות בפריון, והוא לגמרי לא הרחיב בנוגע לפתרון והאם הנושא מצריך התערבות כירוגית. היות ואני מתחילה להלחץ והמחסור במידע מלחיץ קבעתי תור לאורולוג בשבוע הבא (גיל חודשיים של התינוק) להתייעצות ראשונית האם תוכל לכוון אותי מה לשאול? וכמו כן הייתי רוצה לדעת האם יש סיכוי שהמצב(הפתח העקום) ייפתר ללא הצורך בניתוח. בתודה מראש דגנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב שלום

    ד"ר עמוס נאמן
    17/12/2008

    אני לא רואה סיבה להלחץ. אשכים תמירים הינם מצב נפוץ. עד כ- 3% מילודים מאובחנים עם אשך תמיר. מדובר בממצא נפוץ מאוד וקיים סיכוי שירדו ללא צורך בניתוח. לגבי פתח הפין - אני חוזר ואומר, צריך לבדוק כדי לראות במה מדובר לא ניתן על סמך התאור שלך להגיע לאבחנה. ושוב אין סיבה ללחץ או דאגה בברכה ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו