ניתוח היפוספדיאס בגיל מאוחר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח היפוספדיאס בגיל מאוחר
    רן
    05/03/2009

    שלום, אני בחור בן 24, סטודנט. נולדתי עם היפוספדיאס ועברתי ניתוח בגיל 3. הניתוח הצליח חלקית - החור שהיה ממוקם בשליש העליון של גוף הפין כוסה בעור כך שעכשיו הפתח מצוי בבסיס העטרה. יש לציין שבדרך בין המיקום הקודם של החור למיקומו הנוכחי אין צינור "מלאכותי" כזה או אחר, זה פשוט עור שמונח מעל התעלה לפי מה שאני רואה. כמו כן, נותרה עקמת קלה כלפי מטה בזמן זיקפה. הייתי אצל אורולוג שאמר שבהחלט אפשר לשפר את המראה. אני מתלבט לגבי ניתוח ומעדיף להמתין לאחר שאנסה לקיים יחסי מין ותהיה לי חברה על מנת לדעת אם זה מפריע בפן התפקודי או האסתטי. שאלתי: 1. האם לגיל יש חשיבות בתהליך ההחלמה ובתוצאה הסופית? (נגיד אם אני אעשה את הניתוח בגיל 27-28 או אפילו אחרי 30 יש הבדל לעומת עכשיו). 2. האם קיום יחסי מין עלולים לפגום בתוצאות הניתוח העתידיות? (למשל, חיכוך ושימוש רב בפין שיגרום לו לפצעים וצלקות יכול אולי ליצור מצע פחות נוח לניתוח עבור המנתח, וזאת לעומת פין "בתול").

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח היפוספדיאס בגיל מאוחר

    ד``ר דוד בן מאיר
    05/03/2009

    שלום רב,
    ניתן לנתח גם בגיל מבוגר יותר
    אין מניעה לבצע המתואר בשאלה השניה
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו