מייעצים על ניתוח

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מייעצים על ניתוח
    דיאנה
    22/03/2009

    שלום, בני הוא בן שנה וארבעה חודשים. בדיקת ציסטוגרפיה שעשינו הראתה רפלוקס מאד גבוה(5) בשני הצדדים. שני רופאים שהתייעצנו איתם ממליצים על ניתוח, למרות שלבני לא היו הרבה אפיזודות של חום גבוה האופייני לאנשים עם רפלוקס כזה. האם ניתוח הוא הכרחי? האם יש דרך אחרת מלב הניתוח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מייעצים על ניתוח

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דיאנה

    ד''ר עמוס נאמן
    22/03/2009

    כדי לענות על השאלה באופן מקצועי יש לבדוק את הילד לראות את כל ההדמיות שלו כולל מיפויים וציסטוגרפיה ואז לקבל החלטה.
    האופציות במקרה שלכם:
    1. ניתוח פתוח לתיקון הרפלוקס - אחוזי הצלחה גבוהים
    2. הזרקת דהפלוקס - יש רופאים שימליצו על טיפול זה אך אחוזי הצלחה נמוכים מאוד. רוב האורולוגים ימליצו על ניתוח פתוח
    3. המשך מעקב בלבד - גם זו אופציה ,יש רופאים שימליצו על גישה זו אך במקרה זה צריך להמשיך טיפול אנטיביוטי לתקופה ממושכת.
    אם תלכי ל- 10 רופאים שונים סביר להניך שתקבלי בערך 5 חוות דעת שונות (זה לא בדיחה), קצת מבלבל אני יודע.
    חשוב להבין היטב את כל אחת מהגישות, היתרונות והחסרונות. בסופו של דבר יש לבחור ברופא אחד שעליו אתם סומכים.

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו