לויקוציטים בשתן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לויקוציטים בשתן
    רחל
    05/07/2009

    ד"ר שלום,

    בני בן השנתיים ושלושה חודשים אושפז בבית חולים לפני כחודש עם דלקת בשתן.
    בבדיקת שתן נמצאה רמה גבוהה של לויקוציטים ותרבית חיובית: אי קולי מעל 10 בחמישית.
    הוא קיבל אנטיביוטיקה לוריד ונשלח להמשך טיפול בבית (צפורל דרך הפה). כעת הינו ממשיך בטיפול מונע של צפורל פעמיים ביום. בשלוש בדיקות שתן שנעשו מאז ועד לפני כמה ימים נמצאו ליקוציטים רבים, מעל 500, ותרבית שלילית.
    אני מאוד מודאגת: על מעיד ממצא זה? אם התרבית שלילית אז למה עדיין יש כ"כ הרבה לויקוציטים?
    האם הגוף עדיין נלחם בדלקת?
    בעוד כחודש עלינו לבצע את הציסטואורטוגרפיה. איך עליי להכין את הילד? זה כואב? יש אפשרות לאלחש? לאחר הבדיקה כמה זמן (אם בכלל) יש כאבים במתן שתן?
    בדיקת האולטרסאונד כליות יצאה תקינה האם זה נותן לנו איזו תקווה לגבי שלילת רפלוקס ?

    תודה,
    רחל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לויקוציטים בשתן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לויקוציטים בשתן

    ד``ר דוד בן מאיר
    06/07/2009

    רחל שלום,
    כדאי לשלוח שתן לבדיקה מיקרוסקופית לראות אם אין מדובר בגלילי לויקוציטים. אם לא מדובר בגלילים ותרבית שלילית אין מקום לדאגה אלא למעקב בלבד.
    לפני ציסטוגרפיה צריך לוודא תרבית שתן שלילית.
    תמיד מאלחשים הפין לפני הכנסת קטטר אלחוש מקומי.
    בגיל מבוגר יותר אני ממליץ הכנסת קטטר בטשטוש- גיל בנך גבולי- אם את מעונינת בטשטוש (סירופ) שגורם לכך שבנך לא יזכור הארוע
    ניתן לפנות לאחות אחראית בשניידר טלפון 039253347 או 3967 (איריס) על-מנת שתתאם זאת.
    בהצלחה
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו