איבר מין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איבר מין
    גיגי
    09/09/2009

    בני הוא בן 5, איבר המין שלו מסובב כ-30 מעלות. אורולוג ילדים טען שרצוי לבצע ניתוח. מה הסיכונים בניתוח מסוג זה? האם כדאי לבצע ניתוח זה בגיל מאוחר יותר?
    נושא נוסף שהייתי רוצה לברר עליו הוא גודל איבר המין. כאחד שחובב ים יצא לי לראות לא מעט "בולבולים" של ילדים אחרים מגילאים שונים והיה קשה לי שלא להשוות. לדעתי איבר המין שלו קטן מאוד אפילו ביחס לילדים בני שנתיים. קראתי תגובה שלכם בה טענתם שזה תלוי לכמות הטוסטסטרון בגיל ההתבגרות. הייתי רוצה בבקשה לקבל תשובות לשאלות:
    1) האם ניתן לעשות משהו בגיל כזה?
    2) האם ניתן לעשות משהו אם איבר המין לא מתפתח לגודל נורמלי בגיל ההתבגרות?
    3) איך ניתן דעת (מה המדד) מהו גודל נורמלי?

    בכבוד רב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איבר מין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום רב

    ד''ר עמוס נאמן
    10/09/2009

    ציינת שתי נקודות
    1. ניתוח לתיקון עקמת. ניתן לבצע את הניתוח בגיל 5 אין טעם לדחות את הניתוח במידה ואכן צריך ניתוח. לגבי היסכונים קיימים כמובן הסיכונים בהרדמה. סיכונים מהניתוח עצמו לרוב אין סיבוכים משמעותיים ,הסיבוכים הנפוצים הם דימום וזיהום בפצע ניתוחי. עלייכם להתיעץ עם המנתח ולדון בסיבוכים האפשריים
    2.עלייכם לפנות לאורולוג ילדים או/ו אנדוקרינולוג לצורך בדיקה. הם יגידו לכם אם מדובר באיבר תקין. לרוב אין טיפולים המגדילים באופן קבוע את הפין.

    בברכה

    ד"ר עמוס נאמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו