שימוש במינירין להרטבת לילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שימוש במינירין להרטבת לילה
    רות
    28/11/2009

    הבן שלי בן שש וחצי סובל מהרטבת לילה יומיומית,(עד כה ישן עם דריי נייט- ועכשיו התבקנו להפסיק עם קבלת הטיפול) לפני כעשרה ימים התחלנו טיפול במינ ירין 120 מק"ג . בשבוע הראשון התבקשנו לתת כדור אחד ואם יהיו שתי הרטבות ויותר לאחר שבוע להעלות את המינון לשני כדורים. מאחר והצליח להיות יבש רק לילה אחד לפני כשלושה ימים העלנו את המינון ולמרות זאת עדיין יש כשלוש ארבע הרטבות ללילה.חשוב לציין שיש הקפדה על משטר צריכת מיים ולאחר השעה שש בערב אין שתיה של יותר מכוס אחת בעיקר פחות. האם זה נורמאלי שיש כ"כ הרבה הרטבות למרות לקיחת המינירין? כמה זמן יש לחכות והאם קיימת אפשרות שתרופה זאת לא עוזרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש במינירין להרטבת לילה

    ד``ר דוד בן מאיר
    29/11/2009

    רות שלום
    התגובה למינירין אינה זהה בכל הילדים- עומדת על כ 50%. במקרים כאלה רצוי לשלב מספר טיפולים.
    ניתן לפנות למרפאת הרטבה ייעודית שמנוהלת על-ידי רופא
    דר' בן-מאיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו