סיכורת נעורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיכורת נעורים
    סהרה
    29/07/2011

    שלום
    הבת של בת 4 . אתמול הרגישה עייפות ונראית כמו שמרטוט .לקחנו אותה למיון שם גילו סוכר בדם שהגיע ל 600.
    מייג הוכנס לטיפול נמרץ והחלו בסדרת טיפולים. אחרי 28 שעות הסוכר מתייצב על ערך 200 אחרי אוכל.ניתקו אותה ממשאבת אנסולין וכרגע מקבלת זריקות.
    הרופאים מדווחים שמחר יעבירו אותה למחלקה.
    הבת שלי בריאה בדרך כלל.לא היו שום סימנים על בעיה מלבד ביומיים האחרונים השתינה הרבה בלילה,שתתה הרבה מים ועייפות
    שאלתי
    1. האם ייתכן וזה מקרה חד פעמי
    2. האם אפשר לחיות רגיל עם סכרת נעורים
    3. מה עושים ,האם יש מומחים שיעזרו לנו בעניין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיכורת נעורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכורת נעורים - תגובה

    ד``ר מריאנה רחמיאל
    02/08/2011

    לסהרה שלום רב,
    אני בטוחה שבתך מטופלת מצויין.
    יש לה סוכרת, ככל הנראה סוכרת מסוג 1 או בכינויה סוכרת נעורים.
    לצערי הרב אין מדובר במקרה חולף כי אם במחלה כרונית שאין לה כיום תרופה לטיפול אלא רק טיפול תחליפי שיאפשר חיים רגילים ככל האפשר, איכותיים ככל האפשר אך עם טיפול יו יומי של אינסולין, תזונה מאוזנת ופעילות גופנית.
    יש מומחים לתחום. כמובן.
    המומחים הם רופאי אנדוקרינולוגים ילדים שעימם אני בטוחה שהצוות המטפל בך התייעץ או שככל הנראה גם את מטופלת כבר על ידי צוות רב תחומי מסוג זה המומחה לטיפול בסוכרת מסוג 1.
    יש בארץ מרכזים מצויינים רבים. מכבי רעננה, בית חולים אסף הרופא, שניידר, תל השומר, וולפסון, רמבם, מרפאת לין בחיפה, מרפאת זיו בצפת, קפלן ..מצאי את המרפאה שתהיה הכי נוחה לך להגי עם צוות שיתאים לך.
    בהצלחה בדרככם החדשה ובריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו